Kan even geen fototje vinden maar heb zelf dit gehad een paar jaar terug:
Was een erg fijn ding vond ik zelf, standaard ook al snel. Vriend in een auto ernaast klokte me op 85 km/h op z'n teller. Na wat aanpassingen (luchtfilter, 71cc cylinder, 23mm carb en Yasuni uitlaat etc) ben ik op een vlak stukje geklokt op 130 km/h. Echt absurd hard vond ik toen op dat ding
Veel lol aan beleefd, ook 2 keer erg hard op m'n bek gegaan. (1x door zand op de weg in een bocht en 1x doordat een vriend net voor me uitgleed op een rotonde door olie op de weg)
45 km/h is ook hier het limiet maar in Spanje stoppen ze (behalve op Yamaha's) geen restrictors op dus iedereen kan harder.
Je ziet ze nu wat minder vaak maar in m'n kennissen kring op dat moment waren er 3x Derbi Senda (buiten mezelf), 2x Yamah TZR50, 1x Aprilia RS50 en 1x Aprilia RS125 en een aantal scooters. Was echt wel leuk heb er van genoten. Sindsdien niet meer op 2 wielen geweest (op de weg, wel offroad). Mis het toch wel eigenlijk...
2 takt blijft toch ook nog wel erg leuk vind ik, dat gebrul op hoge toeren vind ik nog altijd best lekker klinken. Met name 250cc's 2 takt vind ik heerlijk. Ooit een keer op een CR250 een klein rondje gereden en scheet zowat in m'n broek