No problemTom944 schreef:Ik vind dat iemand mij zondag mee moet nemen, een rondje ring, eens moet toch de eerste keer zijn.

No problemTom944 schreef:Ik vind dat iemand mij zondag mee moet nemen, een rondje ring, eens moet toch de eerste keer zijn.
Top, ik herken je aan je groene e36?Aernoudt schreef:No problemTom944 schreef:Ik vind dat iemand mij zondag mee moet nemen, een rondje ring, eens moet toch de eerste keer zijn.
Je bent welkom.
Mij herken je het best, als ik niet rijd, als de persoon die het meeste staat te kwekkenTom944 schreef:...
Top, ik herken je aan je groene e36?
Er zijn meerdere mensen: in de eerste post staat het lijstje.Kasteel schreef:Auto wordt morgen voorzien van een nieuw setje rubber en dan ben ik er helemaal klaar voor. Ben ik 1 van de weinige die vanuit 'midden' vertrekt?
LOLTom van H. schreef:In principe kun je gewoon in elke willekeurige groene e36 met NL platen instappen, hoe meer deuren, hoe korter de pret.....
Ik ga graag eens met je meeTom van H. schreef:In principe kun je gewoon in elke willekeurige groene e36 met NL platen instappen, hoe meer deuren, hoe korter de pret.....
**Herinnert zich de dag in de E46 dieseltaxi op een natte Ring nog als gisteren**Tom van H. schreef:In principe kun je gewoon in elke willekeurige groene e36 met NL platen instappen, hoe meer deuren, hoe korter de pret.....
Dan zit ik in de goede auto :banaan:frank de jonge schreef:Vanmiddag maar eem in Angelso naar Slagerij onrust geweest om 8 dreuge worst'n in te slaan hehe
Mot wel wat te vreetn hebben onderweg
Voor diegene die dat niet kent.... super lekker![]()
Tom van H. schreef:In principe kun je gewoon in elke willekeurige groene e36 met NL platen instappen, hoe meer deuren, hoe korter de pret.....
Ik had het over 9:00 in VenloTom van H. schreef:The green team
@Rob, 9 minuten lijkt me een beetje te hoog gegrepen in z'n achteruit
LOL, tja ik denk alleen in rondetijdenRob Schouten schreef:Ik had het over 9:00 in VenloTom van H. schreef:The green team
@Rob, 9 minuten lijkt me een beetje te hoog gegrepen in z'n achteruit
Macboy schreef:Al dat gelul over auto's en tijden
Mijn voorstel:
Lunch 12.00-13.00 uur = Specksuppe Adenau
Avondeten 18.30-19.30 uur = Hotel Zum Ahrbogen bij Ahrbrück-Pützfeld (als je gewoon echt goed simpel, maar lekker wilt eten)
frank de jonge schreef:Vanmiddag maar eem in Angelso naar Slagerij onrust geweest om 8 dreuge worst'n in te slaan hehe
Mot wel wat te vreetn hebben onderweg
Voor diegene die dat niet kent.... super lekker![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten