Al ff gebeld, alleen kreeg geen gehoor.Jelmer850i schreef:netjes, mooie km stand ook !
Niet duur! Misschien wat voor martin 8)
Imola rood is echt een super kleur, alleen op de foto's komt die vaak niet echt goed tot z'n recht.
Al ff gebeld, alleen kreeg geen gehoor.Jelmer850i schreef:netjes, mooie km stand ook !
Niet duur! Misschien wat voor martin 8)
Dat zijn niet bepaald probleemloze wagentjesMacboy schreef:Mazda RX-8. BPM EUR 4000 moet je zelf nog bijbetalen. Kom je op rond de EUR 17.000
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vwxvzi3e3zxb" onclick="window.open(this.href);return false;
In Duitsland tussen 12k en 13k perfecte exemplaren te vinden met allemaal minder dan 60.000 op de teller:
<<KLIK HIER VOOR OVERZICHT>>
Johan Hutting schreef:Probleem zijn vooral de motoren bij de RX-8, de meesten worden gewisseld ( :!: ) voor ze de 100k halen... Zijn wel hele mooie wagens en ga er zeker nog naar kijken in de toekomst als mogelijke opvolger van mijn MX, maar dan moet ik er wel zeker van zijn dat ik er niet op leegloop aan onderhoud... als daily drive zijn ze dus niet echt geschikt
Een coupe competition? Dat bestaat nieInjectTheVenom schreef:http://auto.marktplaats.nl/audi/1934169 ... ind=7&fs=1
Audi 80 2.0 16v Quattro Competition. Jammer dat het niet de coupé variant is anders had ik waarempel mogelijk interesse in zo'n leuke en zeldzame auto.
Flatline schreef:Johan Hutting schreef:Probleem zijn vooral de motoren bij de RX-8, de meesten worden gewisseld ( :!: ) voor ze de 100k halen... Zijn wel hele mooie wagens en ga er zeker nog naar kijken in de toekomst als mogelijke opvolger van mijn MX, maar dan moet ik er wel zeker van zijn dat ik er niet op leegloop aan onderhoud... als daily drive zijn ze dus niet echt geschikt
Zover ik had begrepen zijn de motoren van de RX8 juist wel goed en betrouwbaar, maar die van de RX7 juist niet vanwege de drukvulling die daar gebruikt word (lees: turbo's)
De druk van de turbo's zorgt ervoor dat na verloop van tijd de apexseals op de rotortips eruit vliegen en daarmee is het einde motor en moet je een rebuild laten doen, wat erg prijzig is vanwege de dure pakkingset. Bij de RX8 is dat naar mijn weten geen probleem, omdat deze niet is voorzien van een turbo.
Daarnaast gaan de meeste rotatiemotoren juist stuk doordat mensen er te rustig mee rijden, terwijl deze motoren JUIST toeren willen maken. Zo weet ik van een jongen uit engeland dat de RX7 motor het zelfs langer kan uithouden op het circuit dan op de openbare weg.
Wel zijn alle rotatiemotoren gevoel voor een te laag olieniveau en dat lusten ze vanzelf nog wel aardig...
''verbruik lag gemiddeld op 18l/100km''Joy Jolliffe schreef:Voor de lol het Nederlandse RX8-forum openen en dit draadje eens lezen:
http://forum.rx8nl.com/cgi-bin/mwf/topi ... pl?tid=882" onclick="window.open(this.href);return false;
Streepje door de RX8 voor mij
Is ook een wereldwijde terugroepactie geweest op de RX-8 vanwege een probleem met de motor, na deze terugroepactie schijnt het probleem opgelost te zijn, maar goed weet er ook niet alles van vanzelfJoy Jolliffe schreef:Voor de lol het Nederlandse RX8-forum openen en dit draadje eens lezen:
http://forum.rx8nl.com/cgi-bin/mwf/topi ... pl?tid=882" onclick="window.open(this.href);return false;
Streepje door de RX8 voor mij
Zet er dan meteen bij die lage kilometerstand man, 43.000km !!!!!!!!!!Casper schreef:E34 M5
http://www.autoweek.nl/bazaardata.php?id=19420&cache=no#" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers op dit forum: Bjorn1404, Sander-E46 en 3 gasten