Ik vind die velgen er ook niet mooi onder staan, daar moeten gewoon andere velgen en banden onder ja....lol Andre
Ik had idd even geinformeerd wat Xenon in laten bouwen kost bij de dealeren dat is een whopping 2875 euro...........
Dus daar moet ik nog maar eens over nadenken of ik het dat waard vind voor een paar lampjes
Ik heb geen idee wat voor versie het is......zit geen leer in nee maar dat hoeft ook niet van mij.
Ik heb hem al gekocht ja en hij rijdt super en ligt als een huis op de weg.
Tuurlijk is het een stappie terug van de E46 330i kwa power maar dat boeit me niet zoveel, elke auto waar ik in rij is niet vooruit te branden
Als je de hem in zijn toeren houdt is het nog best goed te doen, alleen een killer is het niet.....
Kopieer het lijstje wel even, dat is wat makkelijker...........
ABS, alarmsysteem, boordcomputer, buitentemp. meter, bumpers in carrosseriekleur, CD wisselaar, centr. deurvergrendeling afst.bed., deelb. achterbank, dubbele airbag, elektr. ramen voor + achter, elektr. buitenspiegels, geregelde airco, getint glas, gordijnairbags, lichtmetalen velgen , metallic lak, mistlampen, navigatiesysteem, parkeersensor, radio/CD, regensensor, schuifdak, startonderbreker, stuurbekrachtiging, stuur in hoogte verstelbaar , traction control, zij-airbags, Multifunctioneel sportstuurwiel, Hifi Active luidsprekers, Radio AUX ingang, Stoelverwarming, I-drive, wegklapbare buitenspiegels, nieuw gefacelift type.
Dat zit er allemaal op