Die nieuwe wagen komt er vast wel, daar ben ik niet bang voor

[url = DE LINK PLAATS JE HIER IN ] Groene Z3 m Coupé [/ url]
Toch overheen gelezen denk ik...... zie verslag van 22 juni wat overigens nog niet al te lang online staat.....Paul schreef:Damn Pascal.. ziet er idd uit als een harde klapper... zie er niets van terug in je Ringverslagen, of heb ik daar overheen gekeken?
En lijkt me vrij logisch dat je WEER aan de RWD moet.. CTR is leuk.. maar FWD.. weinig eer aan te behalen... het echte rijden vind ik toch RWD... beetje dwars hier en daar in de regen fun...
Kooi is inderdaad netjes, met kruis in de deur, kruis in het dak en ook een dwarsbalk achter de voorstoelen die ook nog eens vast zit op de middentunnel. Moet alleen een keer echt goede foam kopen voor diverse plekken die nu nog niet goed beschermd zijn.Joy Jolliffe schreef:Tof ! Gefeliciteerd. Mooie kooi zit er in. Wat moeten de remmen gaan worden ?
Bedoel je de checkcontrol of de brandblusser?indobesar schreef:Mooie auto Paskal, had er ook nog even naar gekeken.![]()
Wat zit er voor apparaat onder in het dash??:
.Tom944 schreef:Bedoel je de checkcontrol of de brandblusser?indobesar schreef:Mooie auto Paskal, had er ook nog even naar gekeken.![]()
Wat zit er voor apparaat onder in het dash??:
Gave auto Paskal, veel plezier ermee!
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 5 gasten