oud, maar sehr geil

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
markk

oud, maar sehr geil

Bericht door markk » 05 sep 2008, 19:10

Even een beetje tegengewicht tegen het laatste, overigens geweldige, e9x M3 syndroom op dit forum :-)

Gisterenavond EVO halen bij de garage. Zat zo'n deur/parkeerdeukje in (bedankt weer onbekende) dat ik eruit heb laten halen. Dus samen met vrouw in e46 M3 naar garage. Ik in EVO, vrouwlief achter het stuur van de M3 en terug naar huis.

Man, man, wat is het toch fijn om je eigen auto rijdend te zien. M3 was onlangs netjes gewassen en gepoetst. Ik de EVO rustig warm rijdend en vrouwlief geeft (die na bijna 17 jaar huwelijk ook al op leeftijd is maar daardoor precies weet wat ik lekker vind ;-)) beetje meer dan normaal gas. Zie de lage, brede glimmende carbonzwarte achterkant van de M3 beetje in z'n veren duiken en onder het genot van 4 snerpende uitlaten zie ik m'n eigen M3 vrij rap van me wegschieten.

En ik maar denken, pfff wat een geile bak en ook K*T, K*T, K*T ik mag er niet achteraan trappen want de EVO is nog niet warm...

:-)

Mark.

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Re: oud, maar sehr geil

Bericht door Steven N. » 05 sep 2008, 19:14

Dat zijn leuke ervaringen. Lijkt mij ook wel gaaf om m'n eigen auto op snelheid voorbij te zien komen.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 05 sep 2008, 19:19

markk schreef: en vrouwlief geeft (die na bijna 17 jaar huwelijk ook al op leeftijd is maar daardoor precies weet wat ik lekker vind ;-))
Oud maar sehr geil.....Gaat het nou over je EVO, M3 of over je vrouw :P :wink:

Om voor oud door te gaan moet je niet met een E46 aankomen hoor :wink: Ik had een verhaal verwacht over een 500E, een E21 Alpina of een mooie 930 ofzo 8)

Vanmiddag op weg naar huis reed ik achter een (voor mij onbekende) collega achter een heerlijk roggelende 965 :D Heb het volume maar even zachter gezet met de gedachte.....zo maken ze het niet meer :!:

Fernando

Bericht door Fernando » 05 sep 2008, 20:07

Niels schreef: Oud maar sehr geil.....Gaat het nou over je EVO, M3 of over je vrouw :P :wink:

:roflol:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 05 sep 2008, 20:31

Zeer herkenbaar; toen ik de E46 M3 net had, heb ik mijn broer meerdere keren voorbij laten rijden. Dubbel genieten; hij mocht in de M3 en ik kon maar niet genoeg krijgen van de looks en de fantastische sound.................man wat gaaf :love: :hosanna:

Michel P

Bericht door Michel P » 05 sep 2008, 20:36

MILF alarm :beer: :clap: :drinking: :popcorn:

Thomas H

Bericht door Thomas H » 05 sep 2008, 23:10

Zo kruip ik af en toe achter het stuur bij CPZ (parkeerplaats ;)) zodat me vader het geluid van de Works ook is van buiten kan horen! Net als Romo, dubbel plezier. Me vader van t geluid en ik :df:

Plaats reactie