Alles bij elkaar 501,5 rondjes 8)
JW
Dat soort berekeningen probeer ik te vermijdenKnot schreef:Ook niet mis hoor, 500 rondjes.. stel je voor dat je ze stuk voor stuk af had moeten rekenen
Tuurlijk, laatste rondje bij Breitscheid eraf. Is richting huis hè.Marcel van Meerbeek schreef:tussen de 4 en 5 ronden?
Zal je mij niet zien doen.. verspilling van die halve ronde! 21 euro / 2 = 10,50... tegen de regels in.. al kost het 2 sets banden en een half tank brandstof, dat andere halve rondje moet en zal afgemaakt wordenJeroen Watermulder schreef:Tuurlijk, laatste rondje bij Breitscheid eraf. Is richting huis voor hè.Marcel van Meerbeek schreef:tussen de 4 en 5 ronden?
Ja, als je een jaarkaart hebt maakt het niet zoveel uit.....Jeroen Watermulder schreef:Tuurlijk, laatste rondje bij Breitscheid eraf. Is richting huis voor hè.Marcel van Meerbeek schreef:tussen de 4 en 5 ronden?
Zelf rijden is veel leuker !Steven Nauta schreef:Ik hoop komende zondag mijn eerste ronden te gaan maken. Nu 4 passagier rondes gemaakt, in 2 CSL's en een OPC Vectra met Dick en het was allen even indrukwekkend!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten