OhOhOh ... wat een heerlijke auto!
Gefeliciteerd, en kan je wel een beetje slapen of lig je hele nachten wakker?
Nils SCI
Mathieu schreef:Hans,
Wannes heeft een zwarte Z06 en die zijn natuurlijk anders dan een zilvere
Met andere remolie kom je al een stuk verder.Wannes schreef:idd , ik moet eerlijk zijn , we hebben de remmen wel wat ontzien...we hebben een groot deel van de tijd gewoon zuivere lijnen gereden en niet echt tot de laatste meter doorgetrokken om dan vol in de ankers te gaan...
maar naar mijn gevoel was het wel al super..ik neem nu aan dat als er wat meer competitie gaat zijn , ik wel wat later en feller ga willen remmen...en dan zullen ze wsl sneller moe worden...
maar binnen een dag of 10 moet ik toch binnen voor de amerikaanse achterlichten, en dan ga ik ineens kijken om de remolie te veranderen en eventueel ander blokjes op te steken... zodanig dat ik geen afgang moet leiden![]()
@Hans: dus dat zou dan volgens jou volstaan?
het was een demowagen met 450 km op de teller, dus niet compleet prématuurThomasss schreef:Dat noem ik nou bad-ass. Geweldig. Moest hij eigenlijk niet ingereden worden?
Doet me trouwens denken. Volgens mij met bijna al mijn auto's ook gelijk het eerste weekend naar de Ring gegaan. Zelfs bijna allemaal de afgelopen 5-6 auto's die ik nu gehad heb, behalve mijn Elise nu. Daar moet ik zelfs nog mee naar de RingThomasss schreef:Dat noem ik nou bad-ass. Geweldig. Moest hij eigenlijk niet ingereden worden?
Gebruikers op dit forum: beske, Bing [Bot], Google [Bot], jessedehaan en 12 gasten