Mijn GP woont vlakbij Den Haag

Heb je hem mee naar de zaak Hans, dan kom ik wel even buurten komende weekTom schreef:Hans, laat Mark of Martijn tijdens een DF-meet een keer wat gave foto's maken. Kan ie mooi boven in de header ertussen!
Ja die hele Mark is ook maar overbodig ookHans GP1630 schreef:Eerst ff surfen vd week, dus ik ben er niet Mark! Maarre.. hoezo Tom, vind je mijn foto's niet mooi?![]()
Ik ook van jouTom schreef:Ja die hele Mark is ook maar overbodig ookHans GP1630 schreef:Eerst ff surfen vd week, dus ik ben er niet Mark! Maarre.. hoezo Tom, vind je mijn foto's niet mooi?![]()
![]()
ha hans, wil wel een keertje mee met jou, berthil, e.a. naar de Ring met die blauwe hoerensloep van mij.. lolHans GP1630 schreef:Haha.. die vogel is gevlogen![]()
En het alcantara stuur is nu de leren versie geworden van JCW anders moet ik net als Rico mijn stuur gaan scheren..![]()
De GP nu 2 weken moeten inleveren voor een camperDat ding is niet voorruit te branden.. 102pk op 2200kilo hoe verzinnen ze het..
Wanneer gaan de Ring weer op, Berthil? Wil nu wel eens weten of het aan de Mini ligt of de berijder![]()
Eind september? Dan is de GP nog standaard..
Had hem net een dag en nu al gespot..![]()
http://spots.autogespot.com/viewimages. ... 2008215254