Duif: hoe wil je ons nou lekker maken als er nog niet eens een fotootje bij staat man! We lezen alleen SKODA terwijl er een dikke volle limo staat. Zo gemakkelijk gaat dat niet hoor, t'is geen Prius

Tis toch een auto forum.....Niels schreef: Duif: hoe wil je ons nou lekker maken als er nog niet eens een fotootje bij staat man! We lezen alleen SKODA terwijl er een dikke volle limo staat. Zo gemakkelijk gaat dat niet hoor, t'is geen Prius
Zit net naar de topics te kijken waar voor het laatst in gepost is.......Niels schreef:Eric, een paar pers foto's is toch niet hetzelfde als foto's van een volle demo met leer, groot navi en weet ik veel wat. Wil je mensen imponeren of lekker maken dan moet je wat. BMW's heb ik nu wel gezien
Zo da's zeker geen geld. Voor relatief veel auto.Harrie schreef:En een 3.6 V6 4x4 260pk kost 45k. Ook zeker geen slechte prijs. En...hij ziet er verdraaid goed uit.
had alleen geen skoda op moeten staan
allen schreef:Laat iedereen verdomme toch eens stoppen met die onnozele vergelijkingen. Eerst wordt die vergeleken met een Golf en nu met een 1 serie. Zie mezelf al binnenlopen bij de dealer. 'Middag, ben op zoek naar een Exige.' Waarop de verkoper antwoord: 'loopt u even mee meneer, ik heb hier nog een mooie Espace staan. Veel ruimer. Deze heeft 6 losse zetels en nog ruimte voor bagage. Het is namelijk de grote Espace!'.![]()
Da's natuurlijk de doodsteek voor zo'n auto. Of mensen moeten het puur voor de lage bijtelling willen doen.Erik schreef:in de lease schrijft een leaseplan hem wel kapot qua afschrijving waardoor hij redelijk oninteressant is qua leaseprijs
Een saaie auto, in een nog saaier jasje, niet boeiend imhoErik schreef:ik denk wtf is een Super B ?
maar het is suupurb ?
ahaa de grote passat in skoda jasje
ja die is onge-evenaard qua prijs kwaliteit
E
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 1 gast