Passat CC
- Arthur
- Berichten: 43050
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Passat CC
Deze ff een schop.
Gisteren reed ik achter een trailer vol met Passat CC's (bij Zuidhorn).
Daarna ook nog 1 gespot op kenteken.
Ik moet zeggen; echt een dikke sedan om te zien.
Fatsoenlijke maat velgen, oogt breed en plat.
Als je voor een dikke sedan in de markt bent vind ik dit er wel 1.
Zal hij hetzelfde leven beschoren zijn als de Pheaton?
Zou wel jammer zijn, echt een mooie auto!
Voor de 2e hands prijzen wel weer goed natuurlijk :twisted:
Gisteren reed ik achter een trailer vol met Passat CC's (bij Zuidhorn).
Daarna ook nog 1 gespot op kenteken.
Ik moet zeggen; echt een dikke sedan om te zien.
Fatsoenlijke maat velgen, oogt breed en plat.
Als je voor een dikke sedan in de markt bent vind ik dit er wel 1.
Zal hij hetzelfde leven beschoren zijn als de Pheaton?
Zou wel jammer zijn, echt een mooie auto!
Voor de 2e hands prijzen wel weer goed natuurlijk :twisted:
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Re: Passat CC
Ik vind hem ook nog steeds schitterend. Heb hem nu al meerdere malen gezien en het is echt een prachtige auto.
Wat betreft 'hetzelfde leven als de Phaeton' Arthur, dat denk ik zeker niet. Er zullen er veel in de lease gaan gok ik. Ook omdat hij net zo duur (fractioneel duurder) is
in de leaseprijs.
Wat betreft 'hetzelfde leven als de Phaeton' Arthur, dat denk ik zeker niet. Er zullen er veel in de lease gaan gok ik. Ook omdat hij net zo duur (fractioneel duurder) is
in de leaseprijs.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Passat CC
Gisteren reed er mij eentje voorbij.. moet zeggen dat die IRL er best goed uitziet..
Er reed me trouwens ook een Duitser in een Pheaton voorbij,, die had net van die LED lichten in de koplamp als bij de nieuwe Audi's.. de hele tijd dacht ik wat is dat voor een wannabee VW rijder met die aftermarkt Audi lampjes..
Pas toen die me voorbij reed had ik in de gaten dat het een Pheaton was
Die zal vast geen halfords led lampjes plaatsen.
Er reed me trouwens ook een Duitser in een Pheaton voorbij,, die had net van die LED lichten in de koplamp als bij de nieuwe Audi's.. de hele tijd dacht ik wat is dat voor een wannabee VW rijder met die aftermarkt Audi lampjes..
Pas toen die me voorbij reed had ik in de gaten dat het een Pheaton was

- Arthur
- Berichten: 43050
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Passat CC
Hèhèhè, hebben ze daar wel Halfords?
PS m'n weekend is al begonnen, sorry

PS m'n weekend is al begonnen, sorry

- Niels
- Berichten: 22503
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Passat CC
Nou pas
: 


- Arthur
- Berichten: 43050
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Passat CC
Lul


-
- Berichten: 1908
- Lid geworden op: 13 aug 2006, 16:08
Re: Passat CC
Staat daar nou ... LUL?






- Niels
- Berichten: 22503
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Passat CC

Ik weet wie het zegt

- Arthur
- Berichten: 43050
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Passat CC
Niels heeft z'n nachtdienst weekend en da's een hele week.
Ik m'n avonddienst weekend en da's maar 4-5 dagen
Maar het is wel duidelijk
Ik m'n avonddienst weekend en da's maar 4-5 dagen

Maar het is wel duidelijk

- wooter
- Berichten: 519
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 16:31
- Locatie: Onder het canvas
Re: Passat CC
Op weg naar huis knapte plots de alternatorriem van de oude Cabriolet, dus bevond ik mezelf de volgende dag aan de onthaalbalie van de lokale VW-garage voor een spoedherstelling. Gelukkig konden ze me direct helpen, en even later wachtte ik dan ook in de showroom op m'n wagen.
In de showroom stond een Passat CC 2.0 TDI, en gezien ik het gezanik met m'n huidige daily driver beu begin te worden ging ik even deze nieuwe speler op de middenklasser-markt met executive allures. Ik werd aangesproken door iemand van de zaakvoerders, en voordat ik het wist werd me een testrit aangeboden. Ik wist van positieve testritten van andere mensen, en wou het eens met eigen ogen gaan aanzien...

De Passat CC mag dan wel een Passat heten, maar veel stijlkenmerken blijven aan de buitenkant niet meer over van het originele sedan- of Variant-model. De voor- en achterlichten hebben een uitgerokken voorkomen gekregen, en het koetswerk is ook vloeiender geworden. Het dak is enkele centimeters gezakt, en voornamelijk op de achterbank heeft de typische vorm van een sedan ruimte moeten maken voor een coupé-achtige afloop naar de kofferklep. Alle zijruiten zijn 'frameless', met enkel een kwartje dat niet kan inschuiven op de achterdeuren. Dit alles geeft de wagen een sportieve en exclusieve uitstraling.
Het getestte model is de 160 pk sterke 1.8TSI met Pack Air voor een elektrisch bediend glazen hefdak, Pack Business GPS en Pack Premium voor het Nappa leder en zetelverwarming. Standaard komt de wagen met parkeersensoren voor en achter, automatische airco, radio-cd met touchscreen, MP3-lezer en 6-cd-lader, lichtmetalen velgen van 17" en nog wat speelgoed.

Allereerst moet ik me verexcuseren: Volkswagen is enkele jaren geleden van m'n radar verdwenen door zelf met een Audi te rijden en van de service van het VAG-dealernetwerk te kunnen 'genieten'. Ik loop daarbij niet hoog op met VAG producten en heb buiten een testrit in een Bora nog nooit een voet gezet in een Volkswagen.
Daarom wist ik niet dat het interieur van de CC gewoon gekopieerd is uit de gewone Passat, en buiten de standaard sportzetels nu niet bepaald meer toevoegt. Voor iemand die dus ook de Passat niet kende - zoals ik - ziet het geheel er wel leuk en luxueus uit. De bestuurdersstoel gaat voldoende laag voor mijn 1m85, en het standaard leren stuur voelt prettig in de hand.

Wat ik ook niet wist, is dat VW ook al op de 'elektronische sleutel'-bandwagon is gesprongen, waarbij je je afstandsbediening in een holte steekt om de auto te kunnen starten. In tegenstelling tot enkele andere merken met een aparte start/stop-knop, moet je bij de Passat CC de sleutel zo diep mogelijk duwen om de motor te starten als je rem- en koppelingspedaal ingeduwd houdt. De CC is uitgerust met een elektronische parkeerrem, wat voor mij betekende dat ik even moest wennen aan het feit dat de wagen niet door de zwaartekracht bewoog op hellingen, en ik dus daar wel voor moest compenseren bij het accelereren zonder dat ik iets van de helling merkte. Op de testrit sloeg de motor dan toch wel een paar keren onbedoeld af bij gebrek aan voldoende koppel.
Goed, na twee keren de motor af te slaan op de parking van de dealer, geraakte ik toch op de rijbaan en kon ik het rijden in een CC ervaren. De CC is ietsje hard afgeveerd zonder daarvoor hinderlijk te zijn, en doet wat je van zo'n wagen verwacht. De 160 turbogeblazen benzinepeekaa's geven voldoende thuis aan normaal verkeer, en de zit- en rijhouding zijn wel in orde. De CC stuurt vlot en gericht, zonder los of zwaar te voelen.

Het navigatie aanraakscherm is niet iets om al rijdende in te stellen. Typisch aan een aanraakscherm is dat je moet kijken waar je duwt, en ondanks de grote letters kan je niets anders dan je echt focussen op het scherm, wat de rijvaardigheid niet ten goede komt. Jammer genoeg heb je het touchscreen ook nodig als je wat geavanceerdere dingen wilt doen dan het volume lager of hoger zetten. En tenslotte laat elk aanraakscherm ook vetvlekken van vingers na. Je kan het er wel afvegen, maar ik vind het allemaal maar zo-zo.

Ergonomisch vind ik ook de plaatsing van de knoppen op het stuur een kleine misser; om van de beide volumeknoppen te springen moet je over een hoger gelegen knop van je GSM springen. De sleutel die als startknop moet dienen is ook onduidelijkheid troef, en de bekerhouders moet je ook twee keren proberen eer je begrijpt hoe het werkt. En het glazen dak is een leuke feature, maar buiten wat kantelen krijg je er geen beweging in en het benadert ook niet enig cabrio-gevoel. Leuke optie, maar nuttelozer dan een X6 naar mijn gevoel.
Na een ritje binnendoor stop ik de wagen om even de buitenkant en de rest van de wagen te bekijken. De 17" velgen staan goed op de wagen, en ik vind de wagen er aan de buitenkant echt wel als een pareltje uitzien. De koffer is erg groot en met de gepatenteerde self-sealing-banden die zichzelf bij een gat zelf dichten kan je de ruimte van het fullsize reservewiel ook gebruiken.

Op de achterbank is het evenwel als volwassene armoe troef. Je hebt wel leuke bekerhouders, armsteun en beenruimte, maar alleen als je met 1m85 je hoofd mist. Als hippe papa met kleine kinderen kan je het misschien nog proberen, maar probeer geen vrienden mee te nemen.

Op de terugweg gingen we even jagen op de snelweg, en daarin schiet de 1.8TSI toch wel tekort tegen een 320d met 163pk: eens je in de 6e versnelling beland bent of voorbij de 140 km/u, gaat de wereld niet veel sneller meer... Ook vond ik de wagen bij hogere snelheden lichtvoetiger worden, wat ik nu niet zo wenselijk vond.

Op het einde van de rit kostte deze auto in België €37881,61 terwijl je voor diezelfde prijs een beter rijdende en sturende 3-reeks in de garage kan hebben staan. Goed, die 3-reeks zal misschien minder exclusief zijn dan de CC, maar eens je in de wagen zit zie je toch niets van dat uiterlijk, totdat je op de achterbank plaats neemt. En gezien het succes van de CC kan het ook wel eens zijn dat de exclusiviteit van de CC snel afneemt, net zoals de 'executive' 3-reeks populairder is dan de 'gewone' Ford Mondeo... De vraag is dus ofdat je imago belangrijker is dan je rijplezier... Ik vind het bijgevolg wel een leuke auto, maar zie me er niet langer dan een half jaar mee rijden...
In de showroom stond een Passat CC 2.0 TDI, en gezien ik het gezanik met m'n huidige daily driver beu begin te worden ging ik even deze nieuwe speler op de middenklasser-markt met executive allures. Ik werd aangesproken door iemand van de zaakvoerders, en voordat ik het wist werd me een testrit aangeboden. Ik wist van positieve testritten van andere mensen, en wou het eens met eigen ogen gaan aanzien...
De Passat CC mag dan wel een Passat heten, maar veel stijlkenmerken blijven aan de buitenkant niet meer over van het originele sedan- of Variant-model. De voor- en achterlichten hebben een uitgerokken voorkomen gekregen, en het koetswerk is ook vloeiender geworden. Het dak is enkele centimeters gezakt, en voornamelijk op de achterbank heeft de typische vorm van een sedan ruimte moeten maken voor een coupé-achtige afloop naar de kofferklep. Alle zijruiten zijn 'frameless', met enkel een kwartje dat niet kan inschuiven op de achterdeuren. Dit alles geeft de wagen een sportieve en exclusieve uitstraling.
Het getestte model is de 160 pk sterke 1.8TSI met Pack Air voor een elektrisch bediend glazen hefdak, Pack Business GPS en Pack Premium voor het Nappa leder en zetelverwarming. Standaard komt de wagen met parkeersensoren voor en achter, automatische airco, radio-cd met touchscreen, MP3-lezer en 6-cd-lader, lichtmetalen velgen van 17" en nog wat speelgoed.
Allereerst moet ik me verexcuseren: Volkswagen is enkele jaren geleden van m'n radar verdwenen door zelf met een Audi te rijden en van de service van het VAG-dealernetwerk te kunnen 'genieten'. Ik loop daarbij niet hoog op met VAG producten en heb buiten een testrit in een Bora nog nooit een voet gezet in een Volkswagen.
Daarom wist ik niet dat het interieur van de CC gewoon gekopieerd is uit de gewone Passat, en buiten de standaard sportzetels nu niet bepaald meer toevoegt. Voor iemand die dus ook de Passat niet kende - zoals ik - ziet het geheel er wel leuk en luxueus uit. De bestuurdersstoel gaat voldoende laag voor mijn 1m85, en het standaard leren stuur voelt prettig in de hand.
Wat ik ook niet wist, is dat VW ook al op de 'elektronische sleutel'-bandwagon is gesprongen, waarbij je je afstandsbediening in een holte steekt om de auto te kunnen starten. In tegenstelling tot enkele andere merken met een aparte start/stop-knop, moet je bij de Passat CC de sleutel zo diep mogelijk duwen om de motor te starten als je rem- en koppelingspedaal ingeduwd houdt. De CC is uitgerust met een elektronische parkeerrem, wat voor mij betekende dat ik even moest wennen aan het feit dat de wagen niet door de zwaartekracht bewoog op hellingen, en ik dus daar wel voor moest compenseren bij het accelereren zonder dat ik iets van de helling merkte. Op de testrit sloeg de motor dan toch wel een paar keren onbedoeld af bij gebrek aan voldoende koppel.
Goed, na twee keren de motor af te slaan op de parking van de dealer, geraakte ik toch op de rijbaan en kon ik het rijden in een CC ervaren. De CC is ietsje hard afgeveerd zonder daarvoor hinderlijk te zijn, en doet wat je van zo'n wagen verwacht. De 160 turbogeblazen benzinepeekaa's geven voldoende thuis aan normaal verkeer, en de zit- en rijhouding zijn wel in orde. De CC stuurt vlot en gericht, zonder los of zwaar te voelen.
Het navigatie aanraakscherm is niet iets om al rijdende in te stellen. Typisch aan een aanraakscherm is dat je moet kijken waar je duwt, en ondanks de grote letters kan je niets anders dan je echt focussen op het scherm, wat de rijvaardigheid niet ten goede komt. Jammer genoeg heb je het touchscreen ook nodig als je wat geavanceerdere dingen wilt doen dan het volume lager of hoger zetten. En tenslotte laat elk aanraakscherm ook vetvlekken van vingers na. Je kan het er wel afvegen, maar ik vind het allemaal maar zo-zo.
Ergonomisch vind ik ook de plaatsing van de knoppen op het stuur een kleine misser; om van de beide volumeknoppen te springen moet je over een hoger gelegen knop van je GSM springen. De sleutel die als startknop moet dienen is ook onduidelijkheid troef, en de bekerhouders moet je ook twee keren proberen eer je begrijpt hoe het werkt. En het glazen dak is een leuke feature, maar buiten wat kantelen krijg je er geen beweging in en het benadert ook niet enig cabrio-gevoel. Leuke optie, maar nuttelozer dan een X6 naar mijn gevoel.
Na een ritje binnendoor stop ik de wagen om even de buitenkant en de rest van de wagen te bekijken. De 17" velgen staan goed op de wagen, en ik vind de wagen er aan de buitenkant echt wel als een pareltje uitzien. De koffer is erg groot en met de gepatenteerde self-sealing-banden die zichzelf bij een gat zelf dichten kan je de ruimte van het fullsize reservewiel ook gebruiken.
Op de achterbank is het evenwel als volwassene armoe troef. Je hebt wel leuke bekerhouders, armsteun en beenruimte, maar alleen als je met 1m85 je hoofd mist. Als hippe papa met kleine kinderen kan je het misschien nog proberen, maar probeer geen vrienden mee te nemen.
Op de terugweg gingen we even jagen op de snelweg, en daarin schiet de 1.8TSI toch wel tekort tegen een 320d met 163pk: eens je in de 6e versnelling beland bent of voorbij de 140 km/u, gaat de wereld niet veel sneller meer... Ook vond ik de wagen bij hogere snelheden lichtvoetiger worden, wat ik nu niet zo wenselijk vond.
Op het einde van de rit kostte deze auto in België €37881,61 terwijl je voor diezelfde prijs een beter rijdende en sturende 3-reeks in de garage kan hebben staan. Goed, die 3-reeks zal misschien minder exclusief zijn dan de CC, maar eens je in de wagen zit zie je toch niets van dat uiterlijk, totdat je op de achterbank plaats neemt. En gezien het succes van de CC kan het ook wel eens zijn dat de exclusiviteit van de CC snel afneemt, net zoals de 'executive' 3-reeks populairder is dan de 'gewone' Ford Mondeo... De vraag is dus ofdat je imago belangrijker is dan je rijplezier... Ik vind het bijgevolg wel een leuke auto, maar zie me er niet langer dan een half jaar mee rijden...
- Arthur
- Berichten: 43050
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Passat CC
Mooi verhaal, Wooter!
En wat een prijs daar in Belgie
Dat gaat hier meer kosten
Dan je laatste alinea; je gaat me toch niet vertellen dat een 3-serie ruimer is dan een CC achterin?
Want die 3-serie is al erg krap.
Nu heb ik die genoemde Mondeo in je laatste alinea en dan is natuurlijk alles waar je daarna in plaats neemt krap
Puur op uiterlijk vind ik de CC gewoon erg mooi.
En wat een prijs daar in Belgie

Dat gaat hier meer kosten

Dan je laatste alinea; je gaat me toch niet vertellen dat een 3-serie ruimer is dan een CC achterin?
Want die 3-serie is al erg krap.
Nu heb ik die genoemde Mondeo in je laatste alinea en dan is natuurlijk alles waar je daarna in plaats neemt krap

Puur op uiterlijk vind ik de CC gewoon erg mooi.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Passat CC
Wooter geweldig leuk verslag ! Leuke foto's erbij en leuk gedaan. Wil ik wel vaker van je zien.
Enige wat ik minder vind is dat je een auto beoordeeld op grond van je eigen gebrek aan kennis. Bekerhouders, knopjes, schuifdaken: dat jij niet weet hoe het werkt betekent natuurlijk niet dat het een minpunt is. Ook al zou je voor iets simpels als een bekerhouden je manual boekje moeten pakken, het is iets eenmaligs. En het dak kan gewoon open hoor
Verder leuke ervaring gepost en leuke foto's ! Toppie !
(oh ja, waarom in godsnaam in een sprint tegen een 320d naar zijn 6 ??)
Enige wat ik minder vind is dat je een auto beoordeeld op grond van je eigen gebrek aan kennis. Bekerhouders, knopjes, schuifdaken: dat jij niet weet hoe het werkt betekent natuurlijk niet dat het een minpunt is. Ook al zou je voor iets simpels als een bekerhouden je manual boekje moeten pakken, het is iets eenmaligs. En het dak kan gewoon open hoor

Verder leuke ervaring gepost en leuke foto's ! Toppie !
(oh ja, waarom in godsnaam in een sprint tegen een 320d naar zijn 6 ??)
- Niels
- Berichten: 22503
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Passat CC
Mooi test verslag 

- wooter
- Berichten: 519
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 16:31
- Locatie: Onder het canvas
Re: Passat CC
Ik heb volgend weekend een test met een VW EosMacboy schreef:Wooter geweldig leuk verslag ! Leuke foto's erbij en leuk gedaan. Wil ik wel vaker van je zien.

Hmja, zelfs de verkoper kon me niet uitleggen hoe de bekerhouders werkten, en volgens hem ging dat kanteldak ég nie open hoor, hoezeer ik ook probeerdeMacboy schreef:Enige wat ik minder vind is dat je een auto beoordeeld op grond van je eigen gebrek aan kennis. Bekerhouders, knopjes, schuifdaken: dat jij niet weet hoe het werkt betekent natuurlijk niet dat het een minpunt is. Ook al zou je voor iets simpels als een bekerhouden je manual boekje moeten pakken, het is iets eenmaligs. En het dak kan gewoon open hoor

In z'n totaliteit zat je als bestuurder vrij goed. Schakelen ging vlot, het dashboard zag er mooi uit (maar de plasticsoort was blijkbaar einde reeks van de BMW 1 pre-FL) maar ik kreeg er niet het gevoel van m'n oude 3 bij. Misschien is het een tekortkoming van mij, maar ik vond 'm vooraan nu niet wereldschokkend, en achteraan zelfs een afknapper door het aflopende dak waardoor een volwassene van +1m75 niet comfortabel kan zitten. En de dreier E90 biedt achteraan ég evenveel beenruimte zonder in te boeten op hoofdruimte. Nu ja, volgens de verkoper was ik de eerste die niet uitsluitend positief was over de CC. Maar goed, hij probeerde me later ook te overtuigen dat RWD onveilig was

De 320d die ik had ging in z'n 6 duidelijk vooruit. De CC schuifelde langzaam wat sneller...Macboy schreef:(oh ja, waarom in godsnaam in een sprint tegen een 320d naar zijn 6 ??)
Conclusie: de CC is mooi, maar niet voor mij.
-
- Berichten: 22260
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Passat CC
Duidelijk verslag! Mag je zeker vaker doen.
-
- Berichten: 6276
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 12:03
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
- Locatie: Noord Oost boven Opatija.
-
- Berichten: 8315
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
- Locatie: 036
Re: Passat CC
Ik vind hem echt fantastisch!
N.
N.
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Passat CC
Het is weer 1 groot kopieer apparaat;
Dat lijntje aan de zijkant, de motorkap, de hele opbouw.
Je hoeft geen grote afwijking aan je ogen te hebben om er ook een Merc C klasse van te kunnen maken.................NEXT
Dat lijntje aan de zijkant, de motorkap, de hele opbouw.
Je hoeft geen grote afwijking aan je ogen te hebben om er ook een Merc C klasse van te kunnen maken.................NEXT
-
- Berichten: 8315
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
- Locatie: 036
Re: Passat CC
En de nieuwe M3 is de oude M5
NEXT!
NEXT!
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Passat CC
Dan blijft het tenminste nog binnen het zelfde merkNandor schreef:En de nieuwe M3 is de oude M5
NEXT!

Mijn stelling blijft onverkort overeind

-
- Berichten: 8315
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
- Locatie: 036
Re: Passat CC
De mijne ook!
Maar alle gekheid op een whatever. Ik vind het een schitterende auto!
Zal wellicht last krijgen van het Phaeton virus......
N.
Maar alle gekheid op een whatever. Ik vind het een schitterende auto!
Zal wellicht last krijgen van het Phaeton virus......
N.
- Arthur
- Berichten: 43050
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Passat CC
Da's goed voor de 2e hands prijzen.
-
- Berichten: 6276
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 12:03
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
- Locatie: Noord Oost boven Opatija.
Re: Passat CC
1 van de mooiste auto's die nu te koop is.
http://www.vwvortex.com/artman/publish/ ... 2529.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vwvortex.com/artman/publish/ ... 2529.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Passat CC
Mike, dat is helemaal juist
WAT EEN AUTO !!!!!!!!!





WAT EEN AUTO !!!!!!!!!
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten