LFS draadje
-
- Tom V
Leuk en aardig maar ik kan er helemaal niets mee.k33z schreef:13 euro per maand! Dat is 7 liter benzine voor die fappermobiel!René130i schreef:LFS heerscht en betaal je je niet scheel an
Robin, ff in kloten in het menu. Weet ik zo niet.
Ik stem ervoor dat alle draadjes van race sims anders dan iracing verbannen worden van DF!
-
http://nl.youtube.com/watch?v=Yj7TfGGRA6g
Hier kan toch niks tegenop
Nou ja, ik zie het wel. Mag binnenkort i-racing + G25 testen
Hier kan toch niks tegenop

Nou ja, ik zie het wel. Mag binnenkort i-racing + G25 testen

- Dennis Cavallino
- Dennis Cavallino
-
- Dennis Cavallino
Is goed.
Na mijn vakantie.
Maar je moet gewoon zorgen dat je wat meer lijntjes drift (buiten, binnen, buiten) en niet meer abrupt uit een drift komt, na de apex. Vloeiend, hoge snelheid, dat is de kunst. Maar het gaat verder al helemaal prima. Zeer ruime voldoende. De grap is om het hele circuit aan elkaar te lussen. Mij geeft dat zelfs een kleine kick achter de pc, als het lukt, heel stom.

Maar je moet gewoon zorgen dat je wat meer lijntjes drift (buiten, binnen, buiten) en niet meer abrupt uit een drift komt, na de apex. Vloeiend, hoge snelheid, dat is de kunst. Maar het gaat verder al helemaal prima. Zeer ruime voldoende. De grap is om het hele circuit aan elkaar te lussen. Mij geeft dat zelfs een kleine kick achter de pc, als het lukt, heel stom.
-
- Dennis Cavallino
- Laurens
Binnenkort begint er weer een nieuwe seizoen van de NL.LFS, ik heb me al ingeschreven zijn er nog meer liefhebbers ??
http://simracing.nl/article.php?t=42640
http://simracing.nl/article.php?t=42640
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Het weekend regelmatig gespeeld, met m'n nieuwe G25. Ben een simracing-rookie dus moet nog veel leren, is echter erg leuk.
Alleen qua tijden lijkt het er nog niet echt op, heb als PR op Blackwood GP met de Formule BMW nu met moeite een 1:18.9 gereden. Da's maar liefst 6,5 secondes boven het WR. Waar the fuck haal je die secondes vandaan vraag ik me dan af
, nou hoef ik geen WR te rijden
maar nog 3 secs eraf zou wel beter zijn.
Zou bij god niet weten waar je die tijd wint hehehe.
Valt nog niet mee, wel bijzonder leuk om te doen dit.
Alleen qua tijden lijkt het er nog niet echt op, heb als PR op Blackwood GP met de Formule BMW nu met moeite een 1:18.9 gereden. Da's maar liefst 6,5 secondes boven het WR. Waar the fuck haal je die secondes vandaan vraag ik me dan af

Valt nog niet mee, wel bijzonder leuk om te doen dit.
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Ja dat is eigenlijk het enige wat helpt als je niet over natuurtalent beschikt ; veel kilometers maken en vooral niet teveel aan de setup veranderen.
-sector tijden opschrijven, beste combineren en uitrekenen welke rondetijd haalbaar moet zijn
-je eigen sector tijden vergelijken met snellere sector tijden van tegenstanders en kijken in spectator mode, misschien rijden zij wel andere lijnen etc.
-in hotlap mode wat rondjes rijden, opslaan en dan de replay analyser downloaden , hiermee kun je telemetrie vergelijken.. je kunt je eigen replay vergelijken met bijvoorbeeld die van de werelrecordhouder.. alle WR replays kun je hier downloaden onder S2 hotlaps : http://www.lfsworld.net/
-maar in het begin niet teveel aan je setup kloten.. het beste kun je vragen naar een setup van iemand waar je 100% zeker van weet dat die persoon ervaren en snel is.. consistent snel dus.. en dan met diezelfde setup zelf gaan oefenen.
-sector tijden opschrijven, beste combineren en uitrekenen welke rondetijd haalbaar moet zijn
-je eigen sector tijden vergelijken met snellere sector tijden van tegenstanders en kijken in spectator mode, misschien rijden zij wel andere lijnen etc.
-in hotlap mode wat rondjes rijden, opslaan en dan de replay analyser downloaden , hiermee kun je telemetrie vergelijken.. je kunt je eigen replay vergelijken met bijvoorbeeld die van de werelrecordhouder.. alle WR replays kun je hier downloaden onder S2 hotlaps : http://www.lfsworld.net/
-maar in het begin niet teveel aan je setup kloten.. het beste kun je vragen naar een setup van iemand waar je 100% zeker van weet dat die persoon ervaren en snel is.. consistent snel dus.. en dan met diezelfde setup zelf gaan oefenen.
-
Whee, 1:16.7 nu met de Formule BMW op Blackwood.
Redelijk tevreden over de setup van de auto nu (tot ik weer harder ga rijden hehe
).
Heb een setup van internet gepakt van een snel iemand (die rijdt in de 1:12
) maar die vond ik niet fijn rijden, veel te veel overstuur overal. Die wel als basis gebruikt en zelf met m'n downforce zitten prutsen. 
Dat driften is trouwens ook SUPER, net me uitstekend vermaakt met de LX4. Echt cool is dat, vooral als je het na wat oefenen niet overal spint.

Heb een setup van internet gepakt van een snel iemand (die rijdt in de 1:12

Dat driften is trouwens ook SUPER, net me uitstekend vermaakt met de LX4. Echt cool is dat, vooral als je het na wat oefenen niet overal spint.

-
Een jaar geleden heb ik dit spel echt uit den treure gespeeld.
Het staat nog op m'n pc. Zal 'ns kijken wat voor tijden ik nog haal.
edit: huh? Ik heb met de BMW op Blackwood onder de 1 minuut gereden? Welke versie hebben jullie dan? Ik speel met de U versie (waarschijnlijk nu al hopeloos oud)
(Blackwood GP Track - BMW Sauber)
Het staat nog op m'n pc. Zal 'ns kijken wat voor tijden ik nog haal.
edit: huh? Ik heb met de BMW op Blackwood onder de 1 minuut gereden? Welke versie hebben jullie dan? Ik speel met de U versie (waarschijnlijk nu al hopeloos oud)
(Blackwood GP Track - BMW Sauber)
- Hubert D
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Komt ook in LFS, kwestie van tijd voodat iedereen 'm heeft :
[img:1024:576]http://pic.phyrefile.com/j/ja/jayhawk/2 ... w_sci2.jpg[/img]
[img:1024:576]http://pic.phyrefile.com/j/ja/jayhawk/2 ... w_sci2.jpg[/img]
-
Re: LFS draadje
Gaat steeds beter, nu net met redelijk gemak 1:16.0 (2x zelfs), de 1:15.x is dus wel haalbaar. WR is 1:12.3 ofzo dus we komen dichterbij.
Verslavend dit!
Nog meer mensen die nog wel eens LFS spelen?

Nog meer mensen die nog wel eens LFS spelen?
- Hubert D
Alleen driften eigenlijk.
Voor de rest Irac
, o nee, Rfactor bedoel ik 
Voor de rest Irac

- Laurens
Ehhm ja elke dagWouter81 schreef:Nog meer mensen die nog wel eens LFS spelen?

-
Ik ben ook altijd wel in voor LFS hoor... drift only idd. Voor race liever rFactor.
We moeten eigenlijk een soort meetpoint hebben om te simmen?
Ik stel voor Ventrilo. Daar kunnen we naartoe verbinden wanneer we willen racen. Eenmaal daar kun je zien of er anderen online zijn. Zo ja, dan ga je in hetzelfde kanaal en kun je via je microfoon ook nog praten 8)
Zo doen joost en ik het...
We moeten eigenlijk een soort meetpoint hebben om te simmen?
Ik stel voor Ventrilo. Daar kunnen we naartoe verbinden wanneer we willen racen. Eenmaal daar kun je zien of er anderen online zijn. Zo ja, dan ga je in hetzelfde kanaal en kun je via je microfoon ook nog praten 8)
Zo doen joost en ik het...
-
Zal eens kijken hoe dat werkt, wel mooi om onderling wat te scheuren/driften whatever.
Net 1:15.88 gereden, alweer wat harder.
Nog maar 3,5 sec. van WR.
En dat met een behoorlijke fout aan het eind van de ronde, kan harder dus.
Blijft mooi, alleen jammer dat je zoveel domme rammers hebt op die online servers.
Lag net 1e in een race, laatste ronde zo'n achterblijver en die ramt je met opzet er ff vol af. Echt klote zoiets. 
Net 1:15.88 gereden, alweer wat harder.

Blijft mooi, alleen jammer dat je zoveel domme rammers hebt op die online servers.

- Dennis Cavallino
GVD is mijn force feedback er definitief mee gekapt. Maakt racen toch een stuk lastiger zonder die weerstand.
Laatste tijd veel gereden met de 'Celica', afgesteld met RWD bias. Erg gaaf is dat.
Laatste tijd veel gereden met de 'Celica', afgesteld met RWD bias. Erg gaaf is dat.