BMW X1
- Nick Laarman
- Mari Oh Oh!
Ach het spul verkoopt goed en is dus goed voor de cijfers; more power to them.
Qua ontwerp vind ik hem eigenlijk mooier dan de X3 en de oude X5. Is het niet altijd mopperen dat een X5 een logge patserbak is, dan is de X3 een lichter en goedkoper(minder log en pats dus) aftreksel ervan; het is nooit goed.
En over schetsen; ooit durfde iemand dit als X6 door te laten gaan. Ik schrik dus nergens meer van.
[img:355:234]http://www.auto-motor-und-sport.de/sixc ... 106741.jpg[/img]
*Gaat na het zien van de foto alweer over z'n nek*
P.s.: Je zult mij echter nooit in zo'n ding zien rijden, maak je geen zorgen.
Waar ik me ook veel meer zorgen over maak is de onvermijdelijke MPV's die er aan zitten te komen.
*Kijkt bibberend van angst naar de A- en B-klasse*

En over schetsen; ooit durfde iemand dit als X6 door te laten gaan. Ik schrik dus nergens meer van.
[img:355:234]http://www.auto-motor-und-sport.de/sixc ... 106741.jpg[/img]
*Gaat na het zien van de foto alweer over z'n nek*
P.s.: Je zult mij echter nooit in zo'n ding zien rijden, maak je geen zorgen.
Waar ik me ook veel meer zorgen over maak is de onvermijdelijke MPV's die er aan zitten te komen.
*Kijkt bibberend van angst naar de A- en B-klasse*
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik vind dat front van die X1 best aardig. Kijk naar de X3 in de basis, da's nix. En ik betrap me erop(als SUV hater bij uitstek) dat ik ZELFS een lilleke X3 met 20/21" en 'n M achtig pakket + xenon in zilver of zwart niet onredelijk qua looks vind.
RR Sport is de King imho, maar daar gaat 't niet over.
RR Sport is de King imho, maar daar gaat 't niet over.
-
Wat heet verkoopsucces? Zie die X3 nog best vaak rijden. In het zwart en met de juiste wielen kan ik hem zelfs wel mooi vinden. Het model met de facelift vind ik in iedere kleur wel ok.
Een X1? Tsja... Laat ze het eerst maar uitbrengen, dan zie ik wel verder. De huidige 1 serie vond ik op de foto's afstotelijk. In de juiste kleur en met asogrote wielen zijn ze om te kwijlen. Bijna dan...
Een X1? Tsja... Laat ze het eerst maar uitbrengen, dan zie ik wel verder. De huidige 1 serie vond ik op de foto's afstotelijk. In de juiste kleur en met asogrote wielen zijn ze om te kwijlen. Bijna dan...
- RVV