Koen schreef:..................
Waar is de tijd van de Commodore 64 !
Lekker op casettebandjes opslaan en van de radio downloaden..

Koen schreef:..................
Waar is de tijd van de Commodore 64 !
@E60-M5Lekker op casettebandjes opslaan en van de radio downloaden..
Mark Nauta schreef:JA!!! Schitterend.Mtechnik schreef:Ow ja!!! en wat voor geluiden maakten we tijdens het spelen met auto'tjes?
In mijn geval zelden: "vroom-vroom" maar vond V8 motor geluiden nadoen het gaafst.
Ik maakte ook onderscheid tussen automaat en handbak.
En ook echt iedere bocht met piepende banden doorheen he
Ook mega veel tijd aanbesteedMark Nauta schreef:Wie had hem ook vroeger, de Darda-racetrack.
Dat was Testdrive 2, met loopings, jumps enz enz...Metchu schreef:TESTdrive! hahahaha. Is dat dat spel waar je ook je eigen stuntbaan enzo kon maken ?
Jij bedoelt volgens mij Stunts 4D Sports Driving...Metchu schreef:TESTdrive! hahahaha. Is dat dat spel waar je ook je eigen stuntbaan enzo kon maken ?
Grijsgedraaid, geniaal dat spel!Martijn Koevoets schreef:Jij bedoelt volgens mij Stunts 4D Sports Driving...
Mét Lamborghini LM002 8)
Martijn Koevoets schreef:Jij bedoelt volgens mij Stunts 4D Sports Driving...Metchu schreef:TESTdrive! hahahaha. Is dat dat spel waar je ook je eigen stuntbaan enzo kon maken ?
Mét Lamborghini LM002 8)
Nee, maar een vriendje had er wel 1. Met alleen het linker achterwiel aangedreven, dus als je hard achteruit reed en in 1 keer vooruit trapte, kwamen de voorwielen van de grond en kon je 180 graden draaien.Jurriaan schreef:Niemand hier aan de Mammoet-skelter? Heb een set banden versleten op dat ding
Ik zwom toen nog rond onder de pik van m'n paSjaak Langendoen schreef:In 77 keek ik al naar kippies
lol !Koen schreef:Ik zwom toen nog rond onder de pik van m'n paSjaak Langendoen schreef:In 77 keek ik al naar kippies