http://www.speedcompany.nl/?menu=catego ... yID=225955" onclick="window.open(this.href);return false;
Zelf autorijden in gave bakken
- Dennis Cavallino
Zelf autorijden in gave bakken
Even een klein beetje 'reclame' maken voor een vriend van me die een nieuwe 'afdeling' binnen zijn bedrijf heeft opgericht. De link is wel wat voor ons, namelijk puur gericht op mensen die eens in een mooie snelle auto willen rijden, maar dat graag cadeau willen krijgen.
http://www.speedcompany.nl/?menu=catego ... yID=225955" onclick="window.open(this.href);return false;
- VLA
Re: Zelf autorijden in gave bakken
Leuk initiatief.. site is alleen een beetje simpel.. maar ga er vanuit dat ie daar nog mee bezig is.
- Dutch
Hé, da's leuk!
Maar waar doe je dat dan, dat zelf rijden? Op straat of op een circuit?
O ja:

Maar waar doe je dat dan, dat zelf rijden? Op straat of op een circuit?
O ja:
Pardon?Kijk dan bij Austin Martin Dag
- markk
145 euro voor een uurtje in een Boxster-non-S....
Hmmm, als ik ooit nog eens werkeloos wordt ga ik ook zoiets opzetten. 150 euro per uur in naar keuze een BoxsterS, M3 of EVO
En dan special offer 1,5 uur 200 euro half uurtje in alledrie 
Eigenlijk best een optie om lucratief je hobby te financieren en wat geld bij te verdienen...Helemaal als je het "soe-wart op een zaterdagje erbij doet"....
Beetje selectief zijn met wie je laat rijden, zelf altijd meegaan, dubbelle bediening monteren (ben rij-instructeur geweest, ooit) en klaar...
Mark.
Hmmm, als ik ooit nog eens werkeloos wordt ga ik ook zoiets opzetten. 150 euro per uur in naar keuze een BoxsterS, M3 of EVO
Eigenlijk best een optie om lucratief je hobby te financieren en wat geld bij te verdienen...Helemaal als je het "soe-wart op een zaterdagje erbij doet"....
Beetje selectief zijn met wie je laat rijden, zelf altijd meegaan, dubbelle bediening monteren (ben rij-instructeur geweest, ooit) en klaar...
Mark.
-
Tom
Ze zien je al aankomen met je inruil.. Porsche Boxster S, met dubbele bediening.. 
-
Kees Bunk
Austin Martin DB7 Vantage (dagprijs)
€ 950,00
Een watte?
€ 950,00
Een watte?
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Je weet welKees Bunk schreef:Austin Martin DB7 Vantage (dagprijs)
€ 950,00
Een watte?
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Zoveel mensen die dat zo zeggen of schrijven he. Kan ik me kapot aan irriteren.
- Adje ///M3
Dat heb ik met opel...Mark Nauta schreef:Zoveel mensen die dat zo zeggen of schrijven he. Kan ik me kapot aan irriteren.
- Niels v D
Heb je dat met Opel zelf of met de manier waarop het geschreven wordt?Adje ///M3 schreef:Dat heb ik met opel...Mark Nauta schreef:Zoveel mensen die dat zo zeggen of schrijven he. Kan ik me kapot aan irriteren.