redsub schreef:Ja echt vet die toeter had ik ook![]()
Gameboy heb ik trouwens nog steeds in de kast liggen met een zooi spelen iemnd intresse
ik ben mijnes kwijt, wat mot je ervoor ?

Ik heb trouwens ook bizar veel gespeeld met Lego en Lego Technik 8)
redsub schreef:Ja echt vet die toeter had ik ook![]()
Gameboy heb ik trouwens nog steeds in de kast liggen met een zooi spelen iemnd intresse
Marcel van Meerbeek schreef:Mijn speeltje begin jaren 80 was deze Nintendo Donkey Kong II met dubbel scherm![]()
+1 !! Ik maakte ze zelfs zelf door op a4-tjes te tekenen en dan aan elkaar te plakken. Heb de dozen vol met van die Matchbox en Siku dingen nog op zolder staan.Tom schreef:Ja ik speelde vroeger veel met auto's.
Had altijd zo'n kleed met wegen e.d. erop.
kon er uren zoet mee zijn
Ja, de goedkoopste waren het mooisteTom schreef:Was weken kei blij met zo'n autotje van een paar gulden.
Kon je uren zoet mee zijn.
AhahaahahahahahahahahahahahahhMark Nauta schreef:+1 !! Ik maakte ze zelfs zelf door op a4-tjes te tekenen en dan aan elkaar te plakken.
Mtechnik schreef:AhahaahahahahahahahahahahahahhMark Nauta schreef:+1 !! Ik maakte ze zelfs zelf door op a4-tjes te tekenen en dan aan elkaar te plakken.
JA!!! Schitterend.Mtechnik schreef:Ow ja!!! en wat voor geluiden maakten we tijdens het spelen met auto'tjes?
In mijn geval zelden: "vroom-vroom" maar vond V8 motor geluiden nadoen het gaafst.
Ik maakte ook onderscheid tussen automaat en handbak.
Jaaaa, autootjes.Mark Nauta schreef:Vroeger: toen keek ik de Snorkels, at ik Dummies en speelde ik met autootjes en LEGO..
+1 !! Ik maakte ze zelfs zelf door op a4-tjes te tekenen en dan aan elkaar te plakken. Heb de dozen vol met van die Matchbox en Siku dingen nog op zolder staan.Tom schreef:Ja ik speelde vroeger veel met auto's.
De echte Matchbox was ik zuinig op, maar de nepperts die ik bijvoorbeeld van visite kreeg gingen onder de bedpoot om vervolgens als obstakel voor de Majorette-bigfoot-show te dienen...Metchu schreef:Damn X, das ziek:D
anyway, ik vond het heerlijk om met kleine autootjes te spelen! die grote, hoefde van mij nooit perceen dan idd, races nadoen. Slopen was ik ook erg gek op
Idd, je ziet ze nu nog, die kleedjes.Tom schreef:Ja ik speelde vroeger veel met auto's.