Gefeliciteerd met de beste sportwagen voor dit geld 8)

Ik zou eerst maar een een switch voor je uitlaatkleppen (kleppen in je uitlaat) monteren.Wannes schreef:nee, deze is er eentje van bij Buga in geel. Hte is een demowagen van 4 maand oud, met maar 450 km op de teller.
alle hints zijn welkom voor de keuze van velgen![]()
al zou ik precies eerder een vette uitlaat willen plaatsen..die oem chrome wielen zijn eigenlijk best mooi...
Het zijn er geen 60 maar 70 en met 1 op 12 kom je een end.Wannes schreef:ben daarnet achter mijn papieren geweest..nu kan ik de verzekering en de papieren in orde zetten tegen volgende week. En dan vrijdag mijn nummerplaat afhalen ...
Wat die amerikaanse achterlichten betreft, wat moet daar allemaal voor aangepast worden?
vind dat idd wel knap op een zwarte...ook die sidemarkers in het rood zijn veel knapper dan de oranje...
het knopje voor de uitlaten staat ook al op zijn plaats ( in de middencosole)
nu moeten ze hem enkel nog een deftige poetsbeurt geven.
wat vinden de eigenaars hier eigenlijk over de inhoud van de benzinetank? 60 liter is niet echt om over naar huis te schrijven met een dikke V8....
12liter op 1 kilometer zeker... 1 op 12 haal ik met mijn Mini niet eens.. geef jij wel gas Hans? Of rij je alleen op die 80km trajekt stukken in Rotterdam..HANZ06 schreef:Het zijn er geen 60 maar 70 en met 1 op 12 kom je een end.Wannes schreef:ben daarnet achter mijn papieren geweest..nu kan ik de verzekering en de papieren in orde zetten tegen volgende week. En dan vrijdag mijn nummerplaat afhalen ...
Wat die amerikaanse achterlichten betreft, wat moet daar allemaal voor aangepast worden?
vind dat idd wel knap op een zwarte...ook die sidemarkers in het rood zijn veel knapper dan de oranje...
wat vinden de eigenaars hier eigenlijk over de inhoud van de benzinetank? 60 liter is niet echt om over naar huis te schrijven met een dikke V8....
Op het circuit zo`n 1 op 1......Hans GP1630 schreef:12liter op 1 kilometer zeker... 1 op 12 haal ik met mijn Mini niet eens.. geef jij wel gas Hans? Of rij je alleen op die 80km trajekt stukken in Rotterdam..HANZ06 schreef:Het zijn er geen 60 maar 70 en met 1 op 12 kom je een end.Wannes schreef:ben daarnet achter mijn papieren geweest..nu kan ik de verzekering en de papieren in orde zetten tegen volgende week. En dan vrijdag mijn nummerplaat afhalen ...
Wel daar gespot, dat welHans GP1630 schreef:Of rij je alleen op die 80km trajekt stukken in Rotterdam..
Gebruikers op dit forum: 1234pk6, Ahrefs [Bot], Bing [Bot], TurboClouseau, Zed240 en 6 gasten