ik ben weg.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: ik ben weg.
Da's helemaal niks...
:

-
Arthur schreef:Da's helemaal niks...:
like what?
- wooter
Con: Engels voer
Pro: hun driehoek-sandwiches uit de lokale Sainsbury's zijn dan weer erg lekker
Pro: hun driehoek-sandwiches uit de lokale Sainsbury's zijn dan weer erg lekker

- RVV
In mijn internet explorer browser valt die weblog niet te lezen met die blauwe zijkant en frummellettertjes..hugo schreef:knal dit topic maar op slot, bloed binnen nu en 2 werkdagen toch dood. Als mensen interesse hebben kunnen ze onderstaande link aanklikken en verder lezen.
http://hugosmink.blog.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- wooter
In FF3.0.1 klopt de layout ook niet, en gaat de tekst links over de blauwe achtergrond.
- MartijnGizmo
Ah, yes, een blog mét RSS-feed, kan ik die Hugo een beetje in de gaten houden. 8)
-
Whahaha, wat is dat nou weer Hugo! Lijkt wel een website van een troetelbeertje met die blauwe lucht. Kinderwebsite?
Hugobashen! Altijd leuk.
Ff wat aan de opmaak doen. De tekst past zich niet aan waardoor je bij een te smalle venster moeilijk leest. Tekst op die lelijke blauwe balk...

Hugobashen! Altijd leuk.

Ff wat aan de opmaak doen. De tekst past zich niet aan waardoor je bij een te smalle venster moeilijk leest. Tekst op die lelijke blauwe balk...

-
zal kijken wat ik kan doen, begrijp namelijk geen fuck van die interface dingen.
- volvoc30
Jongens, gewoon mozilla firefox gebruiken i.p.v. internetexplorer dan heb je die klotedingen niet!!
-
Het e.e.a is aangepast.
Check it out, zou ik zeggen.
Check it out, zou ik zeggen.
- Michel P
Hugo, doe SanderS ff de groeten op de poetsafdeling
toch leuk dat jullie de kamer delen
Heel veel plezier en succes in Engeland.
Michel

Heel veel plezier en succes in Engeland.
Michel
- Dennis Cavallino

Heej Hugo, wat is de tussenstand van lelijke-mannen-neuken-met-lelijke-vrouwen?
Cheers

- Arthur
Dat bedoelde ik met "dit is helemaal niets".Rico v Velzen schreef:In mijn internet explorer browser valt die weblog niet te lezen met die blauwe zijkant en frummellettertjes..hugo schreef:knal dit topic maar op slot, bloed binnen nu en 2 werkdagen toch dood. Als mensen interesse hebben kunnen ze onderstaande link aanklikken en verder lezen.
http://hugosmink.blog.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Dennis Cavallino schreef:![]()
Cheers
Zou het niet weten, ik zie mezelf niet als lelijk.
- Arthur
Maar die lelijke vrouwen wel 

- volvoc30
He mooiboy,Dennis Cavallino schreef:![]()
Cheers
complex ofzo???

Misschien moet jij is wat vaker je pook gebruiken i.p.v zoveel te posten hiezo.
Act your age zoals de engelse zeggen en reageer gewoon is normaal ontzettende droeftoeter!
-
Jij weet niet of er nog iets onder z'n bureau zitvolvoc30 schreef: Misschien moet jij is wat vaker je pook gebruiken i.p.v zoveel te posten hiezo.

- Niall
In engeland kan je heel erg goed eten, alleen moet je niet naar de little chef toe gaan of van die mega pubs of restaurant ketens toe gaan, daar kunnen ze maar op 1 manier koken en dat is met de magnetron en frituurpan.
Als je een uitdaging wil, zoek dan een goede indische restaurant op en bestel dan een chicken vindaloo en wat indisch bier. Ik hoop dan dat je een mond en maag hebt die uit asbest gevormd is.
Als je een uitdaging wil, zoek dan een goede indische restaurant op en bestel dan een chicken vindaloo en wat indisch bier. Ik hoop dan dat je een mond en maag hebt die uit asbest gevormd is.

-
Zo, vandaag de e34 even uitgelaten op de B-wegen hier. Meteen een aantal fotootjes geschoten.

B-wegen hier in de area zijn fantastisch. Had op Pistonheads wat info gevraagd over leuke wegen hier in de buurt. Nu, wat schijnt. Car Magazine gebruikte vroeger altijd de A339 van Basingstoke naar Alton en terug. Dit was volgens de insiders echt een thrill to drive om maar te zwijgen van de hoogste biker casualty rate van Engeland. Hier moest ik heen! Zo gezegd zo gedaan en vanmiddag rond half 5 was ik er. Eerst van Alton naar Basingstoke gereden, redelijk druk dus hard kon ik niet. Kreeg een goede indruk van de weg en dat was HOLY F8CK, dit ging nergens meer over als je vrijbaan zou hebben.
Aangekomen in Basingstoke, muffin gescoord en een flesje cola. Dit geheel genuttigd in de zon en de E34 maar weer aangezwengeld. Terug dezelfde weg op, de A339. Dit keer van Basingstoke naar Alton. Niemand voor mij, dit meen je niet' dacht ik. Gas erop, 2de verzet, door naar 3, 120 door naar 4, 160. 160 op een landweg met 2 baanvakken, elk niet breder dan 2 meter. De weg is nergens recht, remmen met een snelheid boven de 120 is uitdagend, de wagen zoekt en duikt alle kanten op, corrigeren is vereist. terug naar zijn 3 en 100 de eerste bocht door, links door naar boven, door naar 4 en rechts met 120+ de volgende combi door. Wat ik nu zag was onbeschrijfelijk. De weg liep een goede 20 graden af naar beneden, 800m voor mij zag ik een dubbele S bocht liggen met een uiteindelijke right-hander. In zijn 4 door die dubbele S gegaan. De wagen bleef zeer neutraal maar bij de laatste knik was corrigeren vereist. Weet niet hoe hard ik ging. Feitelijk wil ik het niet weten. Terug remmen. Ik rem en rem en rem voor die right-hander. Tijdens het remmen ben ik alleen maar bezig met de wagen recht te houden omdat het wegdek overal hobbels en bobbels vertoont. Let wel, het asfalt is van goede kwaliteit, het ligt gewoon nergens mooi vlak zoals je gewend bent in Nederland. Ik had het gevoel al zeker terug geremd te moeten zijn naar 80, nee reed nog steeds 120. De right-hander door en terug omhoog. de Reihe 6 zoekt ondanks zijn 240K op de klok elke keer weer graag de toerenbrenzer op. Daarnaast loopt de wagen ook serieus hard voor een 190PK'ertje. Inmiddels zie ik weer een bord waarop staat dat er een combinatie aankomt. Terug naar 3 want deze zijn scherper.....
Wat een rush, unglaublich.
B-wegen hier in de area zijn fantastisch. Had op Pistonheads wat info gevraagd over leuke wegen hier in de buurt. Nu, wat schijnt. Car Magazine gebruikte vroeger altijd de A339 van Basingstoke naar Alton en terug. Dit was volgens de insiders echt een thrill to drive om maar te zwijgen van de hoogste biker casualty rate van Engeland. Hier moest ik heen! Zo gezegd zo gedaan en vanmiddag rond half 5 was ik er. Eerst van Alton naar Basingstoke gereden, redelijk druk dus hard kon ik niet. Kreeg een goede indruk van de weg en dat was HOLY F8CK, dit ging nergens meer over als je vrijbaan zou hebben.
Aangekomen in Basingstoke, muffin gescoord en een flesje cola. Dit geheel genuttigd in de zon en de E34 maar weer aangezwengeld. Terug dezelfde weg op, de A339. Dit keer van Basingstoke naar Alton. Niemand voor mij, dit meen je niet' dacht ik. Gas erop, 2de verzet, door naar 3, 120 door naar 4, 160. 160 op een landweg met 2 baanvakken, elk niet breder dan 2 meter. De weg is nergens recht, remmen met een snelheid boven de 120 is uitdagend, de wagen zoekt en duikt alle kanten op, corrigeren is vereist. terug naar zijn 3 en 100 de eerste bocht door, links door naar boven, door naar 4 en rechts met 120+ de volgende combi door. Wat ik nu zag was onbeschrijfelijk. De weg liep een goede 20 graden af naar beneden, 800m voor mij zag ik een dubbele S bocht liggen met een uiteindelijke right-hander. In zijn 4 door die dubbele S gegaan. De wagen bleef zeer neutraal maar bij de laatste knik was corrigeren vereist. Weet niet hoe hard ik ging. Feitelijk wil ik het niet weten. Terug remmen. Ik rem en rem en rem voor die right-hander. Tijdens het remmen ben ik alleen maar bezig met de wagen recht te houden omdat het wegdek overal hobbels en bobbels vertoont. Let wel, het asfalt is van goede kwaliteit, het ligt gewoon nergens mooi vlak zoals je gewend bent in Nederland. Ik had het gevoel al zeker terug geremd te moeten zijn naar 80, nee reed nog steeds 120. De right-hander door en terug omhoog. de Reihe 6 zoekt ondanks zijn 240K op de klok elke keer weer graag de toerenbrenzer op. Daarnaast loopt de wagen ook serieus hard voor een 190PK'ertje. Inmiddels zie ik weer een bord waarop staat dat er een combinatie aankomt. Terug naar 3 want deze zijn scherper.....
Wat een rush, unglaublich.
Laatst gewijzigd door HSR op 13 okt 2008, 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- 500E
- Auto: S 63 AMG
Vreemde benaming voor dergelijke wegen. Als liefhebber zou ik ze "M-wegen" genoemd hebben 

- Michel P
mooie foto's een leuk verslagje!
Michel
Michel
-
Thnx for sharing Hugo.
Leuk verslagje van je day in the country.
Leuk verslagje van je day in the country.
-
Fraai verslag Hugo!
Lijkt mij (afgezien van de regen
) een mooi land om te rijden.
En eigenlijk minder ver van huis dan je denkt...
Lijkt mij (afgezien van de regen

- Tristan
Ben vrijdag jl. van Birmingham naar Hixon (vlakbij Stafford) gereden met huurbakkie (Astra GTC 1.8) maar wat een heerlijke wegen en landschap. Was ook nog eens heerlijk weer. En als je ook nog eens ziet wat een auto's daar rondrijden. De Porsche's, ///M's etc. vliegen je om de oren. GB is echt wel een D-F land. 

-
Klopt, is zeker wel de moeite waard. Je moet van de zomer echt een keer naar Wales trekken, dat is onvoorstelbaar gaaf. Eerst nog wat technische zaken regelen aan de E34 en dan ga ik daar ook absoluut eens een weekend naar toe.Tom schreef:Fraai verslag Hugo!
Lijkt mij (afgezien van de regen) een mooi land om te rijden.
En regen? Tja, ik ben nu eenmaal een regenrijder, vind dat prachtig dus ik geniet er wel van.