Welke auto's zijn het net niet?
- peer
Er is natuurlijk een verschil in net niet auto's of net niet uitvoeringen.
Ik vond voorheen de bmw compact echt een net niet auto.
Een net niet uitvoering vind ik bijvoorbeeld de oude bmw van mijn ouders. Jaren geleden een nieuwe e46 bmw gekocht, 2.0 diesel, executive uitvoering, navigatie, half leder en dan wieldoppen!!!
Dat kan in mijn ogen echt niet....
Ik vond voorheen de bmw compact echt een net niet auto.
Een net niet uitvoering vind ik bijvoorbeeld de oude bmw van mijn ouders. Jaren geleden een nieuwe e46 bmw gekocht, 2.0 diesel, executive uitvoering, navigatie, half leder en dan wieldoppen!!!
Dat kan in mijn ogen echt niet....
- Collin Bello
Lexus.....
eigenlijk heel mooi, tot je van die typische Toyota eigenaardigheden terug vindt op het dashboard..
De nieuwe Audi's....
technisch zeker goed...heel mooi, vooral van binnen...maar die Sjonnie LED's. Misschien gaat elke autofabrikant op een gegeven moment overstag, maar nu (nog) niet mooi en dus net niet. (IMHO)
Het huidige model BMW 3 serie touring...
qua uitstraling, afwerking en rijgedrag mijn ding (6cil benzine)....maar kan de 2-ling kinderwagen er net niet in kwijt, dus net niet.
Het meeste van de Japanse meuk, goed zijn ze wel (geloof ik meteen), maar qua uitstraling vooral meestal helemaal niet.
eigenlijk heel mooi, tot je van die typische Toyota eigenaardigheden terug vindt op het dashboard..
De nieuwe Audi's....
technisch zeker goed...heel mooi, vooral van binnen...maar die Sjonnie LED's. Misschien gaat elke autofabrikant op een gegeven moment overstag, maar nu (nog) niet mooi en dus net niet. (IMHO)
qua uitstraling, afwerking en rijgedrag mijn ding (6cil benzine)....maar kan de 2-ling kinderwagen er net niet in kwijt, dus net niet.
Het meeste van de Japanse meuk, goed zijn ze wel (geloof ik meteen), maar qua uitstraling vooral meestal helemaal niet.
- Stéphane
Heb je wel gelijk in, ArthurArthur schreef:Het zijn weer allemaal persoonlijke meningen en afzeikreacties![]()
Ik vind die tupperware uitvoeringen die altijd bij "de mac" rondhangen het net niet.
Of eigenlijk helemaal niet.
Niet zoals die Mazda van dat vrouwtje uit dat AW filmpje.
Maar goed, dan kom ik weer bij m'n 1e zin

- Rodney
Je snapt iig wat ik bedoelRico v Velzen schreef:Nee een auto week betoogBmwfreakieNL schreef:Hallooo halloooooooooo, zo bedoelde ik het niet,
ik maakte er ook een grapje van,
En Welke autos net niet, en er verder geen uitleg bij geven,
Dusja ik gaf even mijn mening,
En waarom ik renault rijders haat?, heel simpel, Bumperkleven for life omdat ze denken dat ze alles zijn als ze van de zaak een @$$#$ renault krijgen.
En, wat maakt leeftijd uit? heb ik gezecht dat ik zelf rijd? daar gaat het toch niet om, ik geef gewoon mijn mening en nu komt er gelijk een negatieve reactie op wat ik zeg. en dan noemen jullie mij een autoblog reactie?
Sorry maar, meningen mag je toch geven?![]()
Maar zonder gekheid, ik snap wel wat je bedoelt.. Stomtoevallig maakte ik gisteren hetzelfde mee.. A50 afslag Zwolle.. naar de A28, 's middags was goed druk en dan bedoel ik ook echt druk.. ik kon tijdens het afslaan op de linker rijstrook niet harder dan 100.. zit er iemand in een Renault Megane busjes model mij zo fucking op te drukkenMid veertiger vertegenwoordiger typje.. king of the road figuur... loopt netzo goed vast in de drukte.. maar toch... doen hé. toch rammen drukken..

- duifjes.com
-
- RVV
Collin Bello schreef:
.
eh ik ga straks hem rijden met 3 kindertjes

2 ling kinderwagens zijn inderdaad bakbeesten. Maar zijn er geen inklapbare oplossingen ? Ik heb er straks een quiny zap inliggen en een bugaboo.. gaat perfect.. kids de oudste dan 5 de middelste 3 en de jongste 0.
- Topfuel
A3 en 1-serie cabrio imo net niet, bij alle twee komt het door het lelijke kontje:
[img:800:533]http://www.audiblog.nl/wp-content/audia3-cabrio-01.jpg[/img]
[img:480:320]http://www.autoweek.nl/images/480/6/753 ... 9da196.jpg[/img]
[img:800:533]http://www.audiblog.nl/wp-content/audia3-cabrio-01.jpg[/img]
[img:480:320]http://www.autoweek.nl/images/480/6/753 ... 9da196.jpg[/img]
- Dennis Cavallino
Re: Welke auto's zijn het net niet?
A2 net niet? Die was/is het helemaal niet!
- MartijnGizmo
Mitsubishi Lancer Sport Sedan:

- Ahmed
Toch? Vind het overigens een bruut ding!
-
Huh, een 350Z net niet? Wat moet die hier in dit topic, 350Z is gewoon ontzettend gaaf!
- Ahmed
Precies, maar waarom zijn die dingen zo zeldzaam hier ??
- frank de jonge
Er rijden hier 3 rond in Klazienaveen 

- Dennis Cavallino
Tijdens die 350Z meeting daar? 

- frank de jonge
Nee, zie dagelijks wel 1 van hun voorbij komen 
1 daarvan heeft een keer flink in de poeier gezeten.

1 daarvan heeft een keer flink in de poeier gezeten.
- Dennis Cavallino
Mooi, dan weten we dat alvast als we ooit een 350Z in K'veen te koop zien staan. 

- frank de jonge
Hehe idd 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Deze: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bdiyjknpjphd" onclick="window.open(this.href);return false;
Re:
Weet je hoeveel sjonnies er bmw rijdenBmwfreakieNL schreef:IK HAAT RENAULT RIJDERS, Denken altijd dat ze snelle autos hebben [ uitgezondert de snelle f1 meganes dan ]Tom schreef:Vind het ontzettende kutauto's die voor geen meter rijden, maar 'net niet' wil ik het niet noemen, denk dat als je voor zoiets in de markt bent het een prima keus is.BmwfreakieNL schreef: Renault scenicAls stadsauto dikke prima.Toyota Aygo
Zo staan er wel meer auto's tussen die ik wel okay vind.
Maar die lease lullos in die domme stations enzo wat een pappies

- markk
Moet je eerst "het" definieren.
Als allrounder is een, zeg M3, het mij betreft helemaal. Maar voor een gezin met 4 opgroeiende koters is ie wat minder. Als ultieme rag/circuit/ring auto is ie "het" ook niet.
Met vier opgroeiende kids is een espace, XC90, etc. het helemaal. Maar voor een avondje DF is het wat "minder".
Kortom hier gaan we niet uitkomen
Mark.
Als allrounder is een, zeg M3, het mij betreft helemaal. Maar voor een gezin met 4 opgroeiende koters is ie wat minder. Als ultieme rag/circuit/ring auto is ie "het" ook niet.
Met vier opgroeiende kids is een espace, XC90, etc. het helemaal. Maar voor een avondje DF is het wat "minder".
Kortom hier gaan we niet uitkomen

Mark.
- RVV
Arthur schreef:Deze: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bdiyjknpjphd" onclick="window.open(this.href);return false;