Oh jee 2.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Oh jee 2.
Ik beloof niks maar mischien dat ik ook even langskom.
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Re: Oh jee 2.
Gezellig!!!
- frank de jonge
- Berichten: 9950
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
Re: Oh jee 2.
Gaan jullie maar mooi ///M3 fappen 
Ik ga wel naakte vrouwen kijken in INDEX hahaha

Ik ga wel naakte vrouwen kijken in INDEX hahaha
- Niels
- Berichten: 22505
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Oh jee 2.

- frank de jonge
- Berichten: 9950
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
Re: Oh jee 2.
Tuurlijk :twisted:




- Niels v D
- Berichten: 1945
- Lid geworden op: 31 mar 2008, 11:52
- Locatie: Sønderborg(DK)
Re: Oh jee 2.
Beach party of niet Frank? Zou eigenlijk ook gaan maar het lijkt erop dat niemand wil rijden..
Wel mooi altijd daar in schüttorf

Wel mooi altijd daar in schüttorf

- frank de jonge
- Berichten: 9950
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
Re: Oh jee 2.
Neluz, ik moet ook rijden en mn maatje haakt net af want die is al knetterlam (3e helft voetbal) dus ga alleen nog met een mooie vrouw heen 
Vink ook niet erg
Maar jij gaat ook niet meer joh?

Vink ook niet erg

Maar jij gaat ook niet meer joh?
-
- Berichten: 55214
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Oh jee 2.
Gisteravond ff naar de bios in Grunn met vrouw en kids daarna ff langs Andre waar hij, Rico/Mark N. Rene 130i , Jan Visser e.v.a. aanwezig waren.
Cruise op 141kmh en de kar rijdt fijn. De brom is iets indringender dan een .35i op dat moment, maar het supersoundsystem maakt dat weer goed, afrolgeluid 19"band is er ook nog:)
Terugweg cruise 135kmh en de brandstofmeter was al bijna naar 1 kwart gezakt: Zuiplap, maar ok dat is zo.
I Drive moet ik weer aan wennen, zo fokking uitgebreid, ook die satnav en bluetooth tel boek met spraakherkenning. Dat zien we volgende week wel:)))
En ik rij (nog) als een turborijder(vonden Mark en Rico ook die ff een blokje met me meereden), qua geluidsbeleving van de snerproggelende(nieuw woord?) v8 ga ik al(vóór) 7000rpm schakelen in het algemeen, dus onoplettend .Daar moet ik meer op letten ook
Straks een rit van 120kmh voor de boeg, mooi. Foto's volgen al zal dat wel loop volgende week worden.

Trouwens; http://www.8300rpm.com" onclick="window.open(this.href);return false; bestaat nóg niet
Cruise op 141kmh en de kar rijdt fijn. De brom is iets indringender dan een .35i op dat moment, maar het supersoundsystem maakt dat weer goed, afrolgeluid 19"band is er ook nog:)
Terugweg cruise 135kmh en de brandstofmeter was al bijna naar 1 kwart gezakt: Zuiplap, maar ok dat is zo.
I Drive moet ik weer aan wennen, zo fokking uitgebreid, ook die satnav en bluetooth tel boek met spraakherkenning. Dat zien we volgende week wel:)))
En ik rij (nog) als een turborijder(vonden Mark en Rico ook die ff een blokje met me meereden), qua geluidsbeleving van de snerproggelende(nieuw woord?) v8 ga ik al(vóór) 7000rpm schakelen in het algemeen, dus onoplettend .Daar moet ik meer op letten ook

Straks een rit van 120kmh voor de boeg, mooi. Foto's volgen al zal dat wel loop volgende week worden.


Trouwens; http://www.8300rpm.com" onclick="window.open(this.href);return false; bestaat nóg niet

-
- Berichten: 8315
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
- Locatie: 036
Re: Oh jee 2.
Klinkt goed!
Ondanks mijn liefde voor de 335 en mijn mening over de nieuwe M3 wil ik dit toch wel eens meemaken.
Veel plezier ermee Robin!
N.
Ondanks mijn liefde voor de 335 en mijn mening over de nieuwe M3 wil ik dit toch wel eens meemaken.
Veel plezier ermee Robin!
N.
- Hielke
- Berichten: 11638
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: Oh jee 2.
Die E90 M3 is in vergelijking met een E46 M3 helemaal geen verkeerde auto hoor. Nu is dat ook niet moeilijk natuurlijk als die E46 de normauto is
Vind dat ik nu wel een verslagje over mijn bevindingen (met Robin's M3 toen het nog niet zijn auto was) met de auto kan schrijven. Zo af en toe op een zaterdagmiddag wil Andre me nog wel eens opbellen met de vraag of ik thuis ben. Ik weet dan al direct hoe de vlag erbij staat. Hij heeft dan weer eens een auto bij de lokale BMW boer geregeld waar we dan even in gaan sturen. Gezien de exclusieve auto's die daar vaak staan (Porsches, Ferrari's, Lambo's) hoop ik iedere keer weer met zo'n excoot geconfronteerd te worden om dan bijna altijd weer met in zo'n Beiers product plaats te moeten nemen. Zo ook deze keer. Bummer, weer een Bimmer
Die E90 M3 was eigenlijk een behoorlijk positieve verrassing. Ja, hij is groot en voelt dat ook. En ja, hij is niet de lichtste, en voelt ook niet licht. Maar wat doet ie een aantal zaken die er echt toe doen ontzettend goed. Een Dr. Jeckyll en Mr. Hyde typering past deze auto geweldig. Langzaam rijdend is ie net zo inspirerend als mijn Bravo. Dit is niet echt mijn cup of tea, ik rij naarmate ik ouder word graag in auto's die ook bij lage snelheid beleving bieden. Dat is in deze M3 absoluut niet het geval. Maar ik kan me heel goed indenken dat mensen dit juist wel als een plus zien. En hemeltjelief, wat verandert het karakter als donderslag bij heldere hemel als je het gas diep intrapt en de grens van de grip van de banden gaat opzoeken. Tussen de 6000 en 8400 toeren is het op het gehoor moeilijk het juiste toerental van de motor in te schatten. Ik kan het geluid het best vergelijken met het 30 mm Gatling kanon voor in de neus van een A10 Warthog. Echt mooi zoals een GT3 naar max/rpm huilt en direct op je ziel intapt is het niet. Zwaar indrukwekkend is het wel. Een groots geluid dat je bij je kloten pakt. Dit in combinatie met het speelse weggedrag op de limiet maakt van de E90 M3 een echte entertainer. De eerlijkheid gebied me te zeggen dat de auto 2 weken terug met 235 Conti contact banden rondom was uitgerust. Misschien dat dit een bonus was voor het speelse weggedrag. Van het zeer vroeg intredende onderstuur van een E46 was in ieder geval niets te merken, en de auto gaf ook niet het idee dat bij oplopende bandentemperatuur excessief onderstuur zou gana optreden. We hebben tijdens de rit zonder stumperhulpen gereden. Wel hebben we zo af en toe wat knoppen die met "sportiviteit" (gaspedaalrespons, demping) te maken hadden beroerd. Het effect was in het geval van het gaspedaal gemaakt en in het geval van de dempers nauwelijks merkbaar. De auto heeft die gimmicks niet nodig. In de basis klopt ie.
Een onverwacht lekkere verrassing.

Vind dat ik nu wel een verslagje over mijn bevindingen (met Robin's M3 toen het nog niet zijn auto was) met de auto kan schrijven. Zo af en toe op een zaterdagmiddag wil Andre me nog wel eens opbellen met de vraag of ik thuis ben. Ik weet dan al direct hoe de vlag erbij staat. Hij heeft dan weer eens een auto bij de lokale BMW boer geregeld waar we dan even in gaan sturen. Gezien de exclusieve auto's die daar vaak staan (Porsches, Ferrari's, Lambo's) hoop ik iedere keer weer met zo'n excoot geconfronteerd te worden om dan bijna altijd weer met in zo'n Beiers product plaats te moeten nemen. Zo ook deze keer. Bummer, weer een Bimmer


Die E90 M3 was eigenlijk een behoorlijk positieve verrassing. Ja, hij is groot en voelt dat ook. En ja, hij is niet de lichtste, en voelt ook niet licht. Maar wat doet ie een aantal zaken die er echt toe doen ontzettend goed. Een Dr. Jeckyll en Mr. Hyde typering past deze auto geweldig. Langzaam rijdend is ie net zo inspirerend als mijn Bravo. Dit is niet echt mijn cup of tea, ik rij naarmate ik ouder word graag in auto's die ook bij lage snelheid beleving bieden. Dat is in deze M3 absoluut niet het geval. Maar ik kan me heel goed indenken dat mensen dit juist wel als een plus zien. En hemeltjelief, wat verandert het karakter als donderslag bij heldere hemel als je het gas diep intrapt en de grens van de grip van de banden gaat opzoeken. Tussen de 6000 en 8400 toeren is het op het gehoor moeilijk het juiste toerental van de motor in te schatten. Ik kan het geluid het best vergelijken met het 30 mm Gatling kanon voor in de neus van een A10 Warthog. Echt mooi zoals een GT3 naar max/rpm huilt en direct op je ziel intapt is het niet. Zwaar indrukwekkend is het wel. Een groots geluid dat je bij je kloten pakt. Dit in combinatie met het speelse weggedrag op de limiet maakt van de E90 M3 een echte entertainer. De eerlijkheid gebied me te zeggen dat de auto 2 weken terug met 235 Conti contact banden rondom was uitgerust. Misschien dat dit een bonus was voor het speelse weggedrag. Van het zeer vroeg intredende onderstuur van een E46 was in ieder geval niets te merken, en de auto gaf ook niet het idee dat bij oplopende bandentemperatuur excessief onderstuur zou gana optreden. We hebben tijdens de rit zonder stumperhulpen gereden. Wel hebben we zo af en toe wat knoppen die met "sportiviteit" (gaspedaalrespons, demping) te maken hadden beroerd. Het effect was in het geval van het gaspedaal gemaakt en in het geval van de dempers nauwelijks merkbaar. De auto heeft die gimmicks niet nodig. In de basis klopt ie.
Een onverwacht lekkere verrassing.
- romo
- Berichten: 27066
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Oh jee 2.
Waarom niet eerder dat verslag?
- Hielke
- Berichten: 11638
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: Oh jee 2.
Omdat ik niet van plan was over die rit te schrijven.
Nu een bekende van DF uit de eigen woonplaats die auto heeft gekocht (en hij al wist dat ik er ook mee gereden had) werd dat anders.
Nu een bekende van DF uit de eigen woonplaats die auto heeft gekocht (en hij al wist dat ik er ook mee gereden had) werd dat anders.
- romo
- Berichten: 27066
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Oh jee 2.
Ik begrijp dat verschil niet echt ( hoef je niet uit te leggen uiteraard) maar das even mijn gedachte.
Een verslag wordt hier toch vaker geschreven? Juist dit soort proefritten is interessant IMHO.
Ook heeft een verslag vooraf minder de schijn tegen, zeker nu een bekende de auto gekocht heeft. Niet dat ik twijfel aan de integriteit van het verhaal, maar een bias is zo geboren.........................enfin, je snapt mijn overweging..............
Een verslag wordt hier toch vaker geschreven? Juist dit soort proefritten is interessant IMHO.
Ook heeft een verslag vooraf minder de schijn tegen, zeker nu een bekende de auto gekocht heeft. Niet dat ik twijfel aan de integriteit van het verhaal, maar een bias is zo geboren.........................enfin, je snapt mijn overweging..............
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Re: Oh jee 2.
Zoals ik je gister al zei Robin. Prachtige wagen!!! Hij ziet er gewoon echt heel dik uit. De uiterlijke aanpassingen aan de M3 t.o.v. een gewone E90 zijn echt schitterend. Hoe langer je er naar kijkt hoe mooier hij wordt, en ik was en groot fan van de E90 M3 (zie hem liever dan de E92). Zeker zo in het donker zoals wij hem zagen, met de lichten die langs de lijnen spelen. De grote 19" wielen en natuurlijk de blackline achterlichten die echt het geheel afmaken. Gewoon echt een hele mooie wagen.
Het rijden, Ik zag achterin en vond de snelheids beleveing echt heel groot. Jij zit nog met die turbo's in de kop, maar no-doubt about it dat deze echt een stuk rapper is. Kan me niet voorstellen dat een 335 bij volgas ook deze sensatie geeft. Het geluid is natuurlijk kippenvel-verwekkend. Een driftje is ook zo gelegd en is misschien wel zo makkelijk dat het op sommige momenten wel opgeletten geblazen is.
Al met al een super mooie wagen Robin!!!! Geweldige looks, geweldige sound en volgens mij ook meer dan heerlijke rijeigenschappen. Veel plezier!!!
Het rijden, Ik zag achterin en vond de snelheids beleveing echt heel groot. Jij zit nog met die turbo's in de kop, maar no-doubt about it dat deze echt een stuk rapper is. Kan me niet voorstellen dat een 335 bij volgas ook deze sensatie geeft. Het geluid is natuurlijk kippenvel-verwekkend. Een driftje is ook zo gelegd en is misschien wel zo makkelijk dat het op sommige momenten wel opgeletten geblazen is.
Al met al een super mooie wagen Robin!!!! Geweldige looks, geweldige sound en volgens mij ook meer dan heerlijke rijeigenschappen. Veel plezier!!!
- Erik
- Berichten: 1977
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:18
- Auto: BMW ///M
- Locatie: Schoorl
Re: Oh jee 2.
Dus ook dit keer gaat er en masse op:
You walk the walk or talk the talk
Ik vind het schitterend hoor de nieuwe M3 voor jullie (Andre, Robin en andere Friese holmaatjes LOL) moeten nu wel 1 les leren.
Nooit meer auto's op voorhand afkraken naar aanleiding van wat gelezen specs. Want er vallen op deze wijze wel wat mensen van hun geloof.
Eerst rijden dan mening vormen dus.......................
Hee Robin heb je al gedrift ermee ?
E
You walk the walk or talk the talk
Ik vind het schitterend hoor de nieuwe M3 voor jullie (Andre, Robin en andere Friese holmaatjes LOL) moeten nu wel 1 les leren.
Nooit meer auto's op voorhand afkraken naar aanleiding van wat gelezen specs. Want er vallen op deze wijze wel wat mensen van hun geloof.

Eerst rijden dan mening vormen dus.......................
Hee Robin heb je al gedrift ermee ?
E
- Downforce Hans
- Berichten: 12608
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: Oh jee 2.
Met het gevaar om niet meer mee te mogen rijden veranderen meningen ook wel eens.



- Hielke
- Berichten: 11638
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: Oh jee 2.
Het verschil zit 'm hierin dat Robin mijn korte verslagje nu als verkapte felicitatie kan lezen. Ik heb er moeite mee mensen met de aankoop van iets materieels te feliciteren. Vond het op deze manier passender. En net zo gemeend en subjectief/objectief als wanneer ik dat verslag eerder geschreven zou hebben. Een andere reden is dat ik tijdens de rit al aanvoelde dat Andre zwaar onder de indruk van deze auto was. Veel sterker dan mijzelf. Een verslag op zo'n moment zou Andre als ongewenste beïnvloeding kunnen interpreteren. Als de aankoop van Andre voor de DF forum lezers iets duidelijk maakt dan is het wel dat je uiteindelijk altijd zelf je auto moet kiezen. Jij moet 'm kopen en jij moet 'm rijden. Meningen, opinies en opvattingen van anderen over de auto die jij lekker vindt horen van ondergeschikt belang te zijn. Vaak zijn het plagerijen. Vaak zijn de woorden gekozen om de auto van dat moment te blijven verantwoorden. Andre is hier mbt de E90 een mooi voorbeeld van geweest.romo schreef:Ik begrijp dat verschil niet echt ( hoef je niet uit te leggen uiteraard) maar das even mijn gedachte.
Een verslag wordt hier toch vaker geschreven? Juist dit soort proefritten is interessant IMHO.
Ook heeft een verslag vooraf minder de schijn tegen, zeker nu een bekende de auto gekocht heeft. Niet dat ik twijfel aan de integriteit van het verhaal, maar een bias is zo geboren.........................enfin, je snapt mijn overweging..............
Een laatste reden zou kunnen zijn dat ik via Andre geregeld in verschillende BMW's rijd. Om dan van iedere rit een verslag te gaan schrijven lijkt me zwaar overdreven. Was het nou een Porsche geweest dan had ik zo een pagina of 3 kunnen vullen 8)
Ik kan hier nou ook wel heel eerlijk gaan vermelden dat ikzelf niet zo snel zo'n M3 zou kopen. Dat een veel goedkopere Porsche Boxster meer mijn cup of tea is. Dat vermogen relatief is en dat je na 3 keer vol accelereren ook aan 1000 pk gewend bent. Maar het doet er allemaal niet toe. Ik ben de koper niet. Ik schrijf m'n verslagjes zo af en toe als iemand die nieuwschierig naar de rij-eigenschappen van een auto is. Ik heb er verder geen bedoelingen mee, hoef geen witte voetjes te halen, hoef niet de weg naar een toekomstige proefrit te effenen. Komen de ritjes dan komen ze, komen ze niet dan komen ze niet. Liever wel dan niet natuurlijk

- Hielke
- Berichten: 11638
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: Oh jee 2.
Ken je zulke gasten Hans, wil je erover praten?HANZ06 schreef:Met het gevaar om niet meer mee te mogen rijden veranderen meningen ook wel eens.![]()
Voor mij hoef je in ieder geval niet bang te zijn. Geweldige auto zo'n ZO6, voor de M3 centen een veel grotere belevenis dan de BMW. Maar je hoeft niet bang te zijn dat ik een proefrit in die van jou ambieer

- romo
- Berichten: 27066
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Oh jee 2.
Hielke schreef:Het verschil zit 'm hierin dat Robin mijn korte verslagje nu als verkapte felicitatie kan lezen. Ik heb er moeite mee mensen met de aankoop van iets materieels te feliciteren. Vond het op deze manier passender. En net zo gemeend en subjectief/objectief als wanneer ik dat verslag eerder geschreven zou hebben. Een andere reden is dat ik tijdens de rit al aanvoelde dat Andre zwaar onder de indruk van deze auto was. Veel sterker dan mijzelf. Een verslag op zo'n moment zou Andre als ongewenste beïnvloeding kunnen interpreteren. Als de aankoop van Andre voor de DF forum lezers iets duidelijk maakt dan is het wel dat je uiteindelijk altijd zelf je auto moet kiezen. Jij moet 'm kopen en jij moet 'm rijden. Meningen, opinies en opvattingen van anderen over de auto die jij lekker vindt horen van ondergeschikt belang te zijn. Vaak zijn het plagerijen. Vaak zijn de woorden gekozen om de auto van dat moment te blijven verantwoorden. Andre is hier mbt de E90 een mooi voorbeeld van geweest.romo schreef:Ik begrijp dat verschil niet echt ( hoef je niet uit te leggen uiteraard) maar das even mijn gedachte.
Een verslag wordt hier toch vaker geschreven? Juist dit soort proefritten is interessant IMHO.
Ook heeft een verslag vooraf minder de schijn tegen, zeker nu een bekende de auto gekocht heeft. Niet dat ik twijfel aan de integriteit van het verhaal, maar een bias is zo geboren.........................enfin, je snapt mijn overweging..............
Een laatste reden zou kunnen zijn dat ik via Andre geregeld in verschillende BMW's rijd. Om dan van iedere rit een verslag te gaan schrijven lijkt me zwaar overdreven. Was het nou een Porsche geweest dan had ik zo een pagina of 3 kunnen vullen 8)
Ik kan hier nou ook wel heel eerlijk gaan vermelden dat ikzelf niet zo snel zo'n M3 zou kopen. Dat een veel goedkopere Porsche Boxster meer mijn cup of tea is. Dat vermogen relatief is en dat je na 3 keer vol accelereren ook aan 1000 pk gewend bent. Maar het doet er allemaal niet toe. Ik ben de koper niet. Ik schrijf m'n verslagjes zo af en toe als iemand die nieuwschierig naar de rij-eigenschappen van een auto is. Ik heb er verder geen bedoelingen mee, hoef geen witte voetjes te halen, hoef niet de weg naar een toekomstige proefrit te effenen. Komen de ritjes dan komen ze, komen ze niet dan komen ze niet. Liever wel dan niet natuurlijk
Duidelijk verhaal, thanks.....................................

- romo
- Berichten: 27066
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Oh jee 2.
http://de.youtube.com/watch?v=NFH1amj037Y" onclick="window.open(this.href);return false;
http://de.youtube.com/watch?v=3gSdwo4Lv ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Even nagenieten
http://de.youtube.com/watch?v=3gSdwo4Lv ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Even nagenieten

Laatst gewijzigd door romo op 24 aug 2008, 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 22287
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Oh jee 2.
Romo ruil die E46 snel in en haal een nieuwe M3.
Wat houd je tegen :shakeit: je wilt het toch
Wat houd je tegen :shakeit: je wilt het toch

-
- Berichten: 11409
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: Oh jee 2.
Een verslag op zo'n moment zou Andre als ongewenste beïnvloeding kunnen interpreteren
Dat denk ik niet.
Jij bent de porsche liefhebber heb eindeloze gespreken over porsche gehad met jou. Zelfde geld voor de Corvette. Ik mag er graag over discusseren en een testrit is altijd leuk. Maar verder dan dat zal het bij mij nooit gaan richting dat soort sportauto s. Ik zou bij de beier zo een porsche een weekend mee kunnen krijgen ik sta er niet eens bij stil. Buiten een GT3 of GT2 houd het bij porsche voor mij al op.
Waarom niet?
Ik ben veel meer toerwagen/rally auto s liefhebber. De gewone modellen zeg maar. De platte zeg maar sportauto s bekoren mij nou eenmaal een stuk minder. Zou graag willen racen in porsche cup GT3 in de DSC maar die wens gaat niet op voor straat gebruik. Dat ik er graag een keer in wil racen is eigenlijk ook een beetje uit nieuwsgierigheid niet zozeer omdat het porsche is. Maar meer om het idee om te kijken hoe snel met zo n ding kan zijn die een totaal ander concept heeft dan ik gewend ben. Misschien zeg ik na een jaar wel dat ik graag weer in een bmw zit misschien ook wel niet.
Ik snap terdege goed dat een standaard GT3 de beste trackday auto is die er te koop is. Maar het is tevens niet de beste daily driver en das nog zacht uitgedrukt.
Dus hielke we hebben altijd prachtige discussies waar ik ontzettend van geniet. En ik weet je mening wel over zware auto s en over porsche en over corvette en ander spul.
Maar uiteindelijk staan de auto s op mijn erf die ik kies door mijn voorliefde voor toer/rally wagens.
Dat denk ik niet.
Jij bent de porsche liefhebber heb eindeloze gespreken over porsche gehad met jou. Zelfde geld voor de Corvette. Ik mag er graag over discusseren en een testrit is altijd leuk. Maar verder dan dat zal het bij mij nooit gaan richting dat soort sportauto s. Ik zou bij de beier zo een porsche een weekend mee kunnen krijgen ik sta er niet eens bij stil. Buiten een GT3 of GT2 houd het bij porsche voor mij al op.
Waarom niet?
Ik ben veel meer toerwagen/rally auto s liefhebber. De gewone modellen zeg maar. De platte zeg maar sportauto s bekoren mij nou eenmaal een stuk minder. Zou graag willen racen in porsche cup GT3 in de DSC maar die wens gaat niet op voor straat gebruik. Dat ik er graag een keer in wil racen is eigenlijk ook een beetje uit nieuwsgierigheid niet zozeer omdat het porsche is. Maar meer om het idee om te kijken hoe snel met zo n ding kan zijn die een totaal ander concept heeft dan ik gewend ben. Misschien zeg ik na een jaar wel dat ik graag weer in een bmw zit misschien ook wel niet.
Ik snap terdege goed dat een standaard GT3 de beste trackday auto is die er te koop is. Maar het is tevens niet de beste daily driver en das nog zacht uitgedrukt.
Dus hielke we hebben altijd prachtige discussies waar ik ontzettend van geniet. En ik weet je mening wel over zware auto s en over porsche en over corvette en ander spul.
Maar uiteindelijk staan de auto s op mijn erf die ik kies door mijn voorliefde voor toer/rally wagens.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Oh jee 2.
Bravo Hielke 

- Mathieu
- Berichten: 5200
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
- Locatie: Ergens in brabant
-
- Berichten: 22287
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Oh jee 2.
Is er verder verschil tussen de E90 M3 van voor de facelift (Robin) en die Andre krijgt?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Mathieue30 en 4 gasten