Ik zal me eerst is even netjes voorstellen hier. Mijn naam is Auguste (bijnaam Jinx), ik ben 22 jaar en kom uit Den Haag. Ik werk al 3 jaar bij de Nissan dealer in Wateringen als autoverkoper, wat me goed bevalt. Ik ben een beetje een laatbloeier, ik had tot mijn 18e eigenlijk een gruwelijke hekel aan auto's, vond het maar lompe dingen die in mijn weg zaten (

Ik ben op dit forum gekomen door een vriend (Metchu) die me erop wees dat dit een tof autoforum was.
Ik begon me op mijn 18e te intresseren voor driften (ver vóór die tokyo drift hype) en meldde me aan op SXOC, waar ik nog steeds member ben. Ik heb een auto van de zaak (Micra cabrio) en ik kocht er een 200SX S13 naast in deze staat:
En maakte er dit van in een paar maanden:
(gehele project: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =3&t=11678" onclick="window.open(this.href);return false; )
Daarnaast hielp ik mijn twee broers met hun auto's (ze zijn 4 jaar ouder dan ik maar op de een of andere manier ook 4 keer vaker blut dan ik.

Samen met mijn broer Gijs bouwde ik deze Impreza op:
Mijn andere broer zijn auto is een Volkswagen Kever.. Wacht even, ik was nog niet klaar.

Babyblauw met Porsche schijfremmen, zwarte Porsche 17 inch Turbo velgen, Porsche elektrisch verstelbare zwart lederen zetels, Porsche motorblok, Porsche transmissie, Porsche Xenon koplampen, carbon dashboard met digitale meters, etc. Deze auto is nog under construction en zal ik goede foto's van posten als hij af is.
Inmiddels hebben ik en mijn broer de S13 en Impreza verkocht omdat we een huis gekocht hebben waar veel meer kosten aanzitten dan eigenlijk de bedoeling was, maar we kunnen ons nog een beetje uitleven op de kever. Tweede auto's komen later wel weer.

Tot slot ben ik net een kledinglabel begonnen genaamd BlackBrand, een shirt merk met attitude. Ik ben hier tevens gekomen omdat veel van mijn shirts auto gerelateerd zijn en Metchu vertelde dat er wel is groupbuy's zijn in auto gerelateerde shirts. Ik wil eigenlijk een shirt voor het forum/jullie maken. Ik hoor wel wat jullie daarvan denken.
En om jullie een idee te geven van wat de stijl van mijn merk is:
Zo, als jullie nog vragen hebben hoor ik het wel.

Cheers.