Nou vanmorgen op pad.
Ik heb me gemeld bij m’n zwager hebben we even een strutbrace geplaatst in z’n alfa 155 WB 2.016V. Was welgeteld 4 minuten kijken kijken kijken en 23.54 seconden sleutelen
Hier zit hij erin.

Dus we konden weer naar Biesheuvel.
En jawel het begon te regenen…………………
Dus onderaan de afrit een mooie handtekening achtergelaten, wisten jullie dat spinnende achterwielen op nat wegdek gewoon gillen ? Skitterend dus.
Bij Biesheuvel aan de koffie met de plaatselijke manta en ascona jeugd. Vergis je niet, jeugd is het niet (40+), en langzaam gaat het zeker niet. Er trok er 1 weg, ik betwijfel of ik dat met mijn bom op wielen bij zou kunnen houden.
Terug gekomen naar de sleutellocatie gereden en oude stuur eruit.
Dat was spannend genoeg, de airbag moest eruit.
Even Alex gebeld, “ja eh ik heb gewoon de draden doorgeknipt, wel eerst ff je contact uit”
Mmmmm ok het broekeschijten is nu voorbij, laatste keer dat ik Alex zag zag ik geen hazenlip of boxersneus van een gekopte airbag dus dat komt wel goed. 10 minuten later was ie eruit.

Daarna even goed de klok bekeken, die bepaald wanneer je richtingaanwijzer weer terug springt.

Nou alles goed gezet (wielen recht vooruit !!) naaf erop en passen maar KICKASS MAN !

Hierna alles afgemonteerd, even hickupje met de claxon dus die zit er op de fotos niet in (inmiddels al weer wel)

De controle over het stuur is enorm toegenomen. Ik heb er nog redelijk rustig mee gereden maar je kunt nu echt sturen ipv ergens in de verte aan een roer zwengelen.
Echter, ook zonder deze super profi werkplek lukt het sturen aardig.
Gisteravond heb ik me gebezigd met redelijk puberaal rijgedrag door even wat johnieboyz op scooters te laten zien hoe je een donut zet, de perfecte donut. Van de donut actie zelf heb ik geen beeld, van het resultaat wel !

Wordt vervolgd………………
E