Het is het hele process van de opbouw van mijn drifter.
En een nieuwe bijpassende pookknop van JSV Racing:
Alles paste natuurlijk weer nét niet, aftermarket rommel <_< , maar na wat duw en trekwerk, wat druppels zweet en tijd later zag het er zo uit:
Toch best leuk dacht ik zelf.

Verder, een nieuwe meterhouder in de raamstijl:
En omdat ik geluid best wel belangrijk vind in mn auto, 2 extra Pioneer 3-weg speakers erbij gekocht (a 75 euro per stuk, ZONDER de boxen waar ze inzitten <_< ):
-------
Ik ben een hele tijd op zoek geweest naar zwart met grijze NisMo stoelen die ik ergens had gezien, heb geloof ik wel 100 winkels afgebeld of iemand ze nog kon leveren, ik was er helemaal verliefd op. Niemand kon ze meer leveren. En toen zat ik in een dwaze bui op de site van Autostyle, en die boden gewoon EXACT dezelfde stoelen aan, maar dan zonder NisMo logo.
Fuck het, dan maar van autostyle. Ik moest en zou deze stoelen gewoon hebben.

Dus ik heb ze besteld. 2 Nieuwe Type T Eco Black/Grey kuistoelen.
Er zitten universele rails bij, maar dat gaat natuurlijk nooit passen in een S13, kom ik zo op terug.
Hier nog wat foto's van de auto hoe hij er bij staat:
Kleurverschil:
En het (lekke) dakraam:
Verder heb ik nog Mr2 knipperlichten gekocht, die komen het meest in de buurt van de gaten in mijn bumper maar passen nog steeds voor geen meter.
Ik heb de auto naar de spuiter gebracht gisteren, die het volgende werk gaat doen eraan.
Hou je vast.
- Nieuwe dorpels erin lassen
- Auto compleet roestvrij maken
- Auto compleet deuk en buts vrij maken
- Nieuwe achterklep erop zetten (roestvrije klep wel te verstaan)
- Auto compleet schuren
- Auto compleet plamuren
- Bumpers aanpassen en erop zetten
- Voorbumper aanpassen met polyester voor de mr2 knipperlichten
- Auto compleet overspuiten in two tone metallic lak
- Custom frames maken voor de kuipstoelen
- Kuipstoelen monteren
- Carbon spoiler monteren
- Nieuw dakraam erin zetten
Hij is over 2 maanden klaar met het werk wat hij eraan heeft zei hij.

We wachten geduldig af. Maar 1 ding is zeker. Ik ben fucking blut als hij klaar is.
Maar dan heb ik wel eindelijk een show auto. :d
I'll keep you posted.
Pakketje uit Japan binnen, zit blijkbaar daar ook een sinterklaas. 8-D
Nieuwe set Koukie achterlichten!
Verder ook maar Sparco gordels gekocht:
Zo'n beetje het laatste belangrijke wat ik nog niet had.. 18 Inch velgen gekocht + Toyo Proxes:
Verder langs m'n spuiter gereden.. Auto is gespoten! :twisted:
Alleen nog het dakraam erin, spoiler erop, en kuipstoelen erin. Ik heb hem vrijdag terug. Hier dan eindelijk de foto's:
En om jullie alvast een idee te geven:
Later deze week komt er een shitload foto's aan, als de buitenkant echt klaar is.
Fijne kerst trouwens jongens.

Ik heb hem terug jongens. Moet nog veel gebeuren, maar het gaat al ergens op lijken.

Nieuwe elektrische schuifdak. :pimp:
Even wat foto's geschoten met mn broer op nieuwjaarsdag: