Oo Jee
- Downforce Dennis
Je had toch tegen een e60 M5 getrokken met je superkanon he?
Ik heb hier nooit iets over gelezen, toch niet droog ik de poep genomen zodat 1 uitlaatpijpje nog altijd witte vloeistof sputtert?
Wanneer kom je nu langs? Kan ik dat oud barrel nog eens uithalen om te laten zien wat afwerking, uitstraling, belastingen betalen en bruut vermogen is...

Ik heb hier nooit iets over gelezen, toch niet droog ik de poep genomen zodat 1 uitlaatpijpje nog altijd witte vloeistof sputtert?
Wanneer kom je nu langs? Kan ik dat oud barrel nog eens uithalen om te laten zien wat afwerking, uitstraling, belastingen betalen en bruut vermogen is...

- Sperdy
lol
Die M5 rijder durfde niet (of kon hij niet, wat was het ook al weer)..
Enfin, ging niet door, andere datum. Ha Dennis, jazeker, graag een keer naar het Belgische, Zolder (toch?). Rammen met die 135i van mij. 'k Laat die topkoffer gewoon zitten, voldoende koppel :twisted: Wel met jullie beroemde belgische bier erbij! 

Die M5 rijder durfde niet (of kon hij niet, wat was het ook al weer)..

- Downforce Dennis
Sinds kort rijdt er hier ook een e60 M5 met full eisenmann race uitlaat rond. Bestuurder is wel een lullo 1ste klas met een veel te rijke familie, maar dat mag de pret niet drukken.Ferdinand schreef:lol![]()
Die M5 rijder durfde niet (of kon hij niet, wat was het ook al weer)..Enfin, ging niet door, andere datum. Ha Dennis, jazeker, graag een keer naar het Belgische, Zolder (toch?). Rammen met die 135i van mij. 'k Laat die topkoffer gewoon zitten, voldoende koppel :twisted: Wel met jullie beroemde belgische bier erbij!
valt wel iets te regelen

- Sperdy