Joy Jolliffe schreef:Oh my god...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/RED-Cali ... 0263416620
Brembo remklauw covers...![]()
![]()
Het moet niet gekker worden !
Fokking vet!!!
Joy Jolliffe schreef:Oh my god...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/RED-Cali ... 0263416620
Brembo remklauw covers...![]()
![]()
Het moet niet gekker worden !
Ja zeker te weten wat voor mij, en ja heel wat liever deze kar dan een E90/E92 M3.hugo schreef:Was de S62 nu lichter of zwaarder dan een S54 ?Erik K. schreef:M3 e46 met gekietelde M5 e39 V8 beul:
http://www.car-copy.com/carcopy/show2.p ... ==#weitere
[img:800:600]http://www.car-copy.com/carcopy/bpic/39 ... 035359.jpg[/img]
[img:1600:1200]http://www.car-copy.com/carcopy/bpic/39 ... 035611.jpg[/img]
Iets voor jou GTRene?
en>>S62
V8 DOHC 32V Solid Lifter Valvetrain with Dual VANOS and Individual Throttle Bodies. 1999-present. 158kg 348lbs
Used in E39 M5 and Z8
4.9L (400bhp)
maar de M62 die ik heb is wel lichter dan de S62 en zelfs lichter dan de S54 die al licht is>>S54
Straight 6 DOHC 24V Solid Lifter Valvetrain with Dual VANOS and Individual Throttle Bodies. 2001-present. 148kg 326lbs
Used in the E46 M3 and the last of the Z3 M-Coupe and M-Roadster.
3.2 (321-343bhp)
alle motoren overzicht en handige link vind je hier>>M62/M62TU
V8 DOHC 32V/V8 DOHC 32V Single VANOS. 1996-present. Alusil Engine block. Pre 98 engines were non-VANOS. 140kg 308lbs
Used in E38 730i/740i, E39 540i, X5 and 840i
3.5 (235bhp), 4.4L (286bhp), 4.6 (340bhp)
Ja, precies, dat vraag ik mij ook af. En als er dan wat kapot gaat, waar moet je dan naar toe? En het zelfde geldt voor normaal onderhoud: ik denk niet dat een BMW dealer er dol op is...Steven Nauta schreef:Erg bruut ding Marcel. Kan leuk zijn om zoiets aan te schaffen, het geklooi met het installeren van die supercharger heeft iemand anders al gehad. Alleen blijf zoiets lang heel denk ik dan?
rjtd schreef:Ik heb de turbo er weer afgehaald omdat ik te veel moest gaan aanpassen om hem lekker lopend te krijgen.
rjtd schreef:Een belangrijk aspect van de Mosselman systemen is dat er verder geen modificaties van de motor nodig zijn
Martijn Koevoets schreef:rjtd schreef:Ik heb de turbo er weer afgehaald omdat ik te veel moest gaan aanpassen om hem lekker lopend te krijgen.rjtd schreef:Een belangrijk aspect van de Mosselman systemen is dat er verder geen modificaties van de motor nodig zijn
Metchu schreef:Pluim @ Rico
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten