Um, nee, ben niet gebeld. Wil best wel meedoen. Wellicht een keer niet in de laatste bocht de grindbak in.luco hornsveld schreef:Volgens mij heeft Brian iedereen gebeld die in de finale zat??
Autovisie Time Attack 2008 – 12 oktober – TT Assen
- Jeroen van Emmerik
- Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992
je hebt nu al een voorsprong op de meeste hier, jij oefend op assen..twan van der wouw schreef:Ook ik ga ervan uit dat ik weer van de partij mag zijn op assen na een 12e plek in zantvoort. Ondertussen heb ik de vering en demping van m'n exige van wegafstelling naar circuit versteld, de auto uitgewogen en weer uit laten lijnen..... ben benieuwd wat dit gaat schelen. Ik heb nog 2 middagen staan om assen beter te leren kennen dus we gaan er weer voor........ misschien minder hard dan dat sommige leden van een exige verwachten maar ja ik ben pas afgelopen april begonnen met serieus circuitrijden en heb dus nog heel wat ervaring op te doen ten opzichte van de meeste van jullie !!

- twan van der wouw
Jeroen,
Ik heb met de motor redelijk wat km ers op assen gereden maar de lijnen met een auto zijn totaal anders en over de bochtsnelheden en rempunten maar niet te praten. Ik hoop met mijn Exige sneller te zijn dan met mijn Yamaha R6 die ik onlang verkocht heb, hiermee heb ik 2.05 gereden op normale straatbanden. Om mijn rondetijden te gaan meten in de middagen die ik nog heb staan heb ik onlangs een performancebox van racelogic aangeschaft dus over enkele weken kan ik aangeven wat voor mij haalbaar is (bij droog weer hoop ik) aan jullie de taak om hier onder de duiken !! en zoals Ben ook weet is de Time attack maar 1 ronde !! .......... en dan is het alles of niets op eigenlijk te koude banden........
Gr Twan
Ik heb met de motor redelijk wat km ers op assen gereden maar de lijnen met een auto zijn totaal anders en over de bochtsnelheden en rempunten maar niet te praten. Ik hoop met mijn Exige sneller te zijn dan met mijn Yamaha R6 die ik onlang verkocht heb, hiermee heb ik 2.05 gereden op normale straatbanden. Om mijn rondetijden te gaan meten in de middagen die ik nog heb staan heb ik onlangs een performancebox van racelogic aangeschaft dus over enkele weken kan ik aangeven wat voor mij haalbaar is (bij droog weer hoop ik) aan jullie de taak om hier onder de duiken !! en zoals Ben ook weet is de Time attack maar 1 ronde !! .......... en dan is het alles of niets op eigenlijk te koude banden........
Gr Twan
- twan van der wouw
Ben,
In assen hebben ze daar de GT bocht net voor start finisch speciaal voor.... ook de vangrail bij de ramshoek net voor de GT is een plek waar velen hun waterloo halen...... gewoon het gas open houden in de ramshoek (en dat durf jij) en dan op tijd remmen voor de GT dan komt alles goed.
Aangezien je bij de laatste 16 zat in zantfoort ga ik er vanuit dat je er ook bij zult zijn n Assen op 12 oktober.
In assen hebben ze daar de GT bocht net voor start finisch speciaal voor.... ook de vangrail bij de ramshoek net voor de GT is een plek waar velen hun waterloo halen...... gewoon het gas open houden in de ramshoek (en dat durf jij) en dan op tijd remmen voor de GT dan komt alles goed.
Aangezien je bij de laatste 16 zat in zantfoort ga ik er vanuit dat je er ook bij zult zijn n Assen op 12 oktober.
-
De lijst van deelnemers die door zijn staat ook op de site
http://www.timeattack.nl/index.php?opti ... &Itemid=54
- twan van der wouw
- twan van der wouw
ik zie dat onze berichten elkaar kruisen !!! Thanks see you. Trainen op Assen kan nog via www.slippen.nl (paul maaskant).xena schreef:De lijst van deelnemers die door zijn staat ook op de site
- Ben_968CS
Bij de laatste 16e... Is dat geen understatement? Sta klaar om Elmar zijn podiumplaats te ontfrutselentwan van der wouw schreef:Ben,

Ik vind Assen veel minder een power circuit dan Zandvoort. Je hebt veel meer aan een super neutrale en makkelijk te rijden setup dan aan monster power. Lange doordraaiers op de limiet van de grip: laat maar komen!
- twan van der wouw
dus elmar, je bent gewaarschuwd !!!! en ben je had gewoonweg pech in de finale gezien je tijden in de sessies ervoor :!:Ben_968CS schreef:Bij de laatste 16e... Is dat geen understatement? Sta klaar om Elmar zijn podiumplaats te ontfrutselentwan van der wouw schreef:Ben,
Aangezien je bij de laatste 16 zat in zantfoort ga ik er vanuit dat je er ook bij zult zijn n Assen op 12 oktober.![]()
Ik vind Assen veel minder een power circuit dan Zandvoort. Je hebt veel meer aan een super neutrale en makkelijk te rijden setup dan aan monster power. Lange doordraaiers op de limiet van de grip: laat maar komen!
- Jeroen van Emmerik
- Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992
ik weet het niet hoor.. maar kun je met die performancebox ook zo'n schema neerzetten die daadwerkelijk op het circuit lijkt, net als die in cpz deel v topic?
zou al een heel stuk schelen als ik weet of ik naar rechts of naar links moet gaan sturen...
ik zal er voor zorgen dat de zwaardere anti-sway bars, er tegen die tijd onder zitten! maar ik blijf op straat banden rijden, semi slicks als semi-pro is voor mietjes!
zou al een heel stuk schelen als ik weet of ik naar rechts of naar links moet gaan sturen...

ik zal er voor zorgen dat de zwaardere anti-sway bars, er tegen die tijd onder zitten! maar ik blijf op straat banden rijden, semi slicks als semi-pro is voor mietjes!

- Bert ///M3
LOL.Jeroen van Emmerik schreef: ik zal er voor zorgen dat de zwaardere anti-sway bars, er tegen die tijd onder zitten! maar ik blijf op straat banden rijden, semi slicks als semi-pro is voor mietjes!
En aan je onderstel sleutelen, vervolgens verliezen omdat je geen goede banden hebt is gewoon dom

Uit een boek wat ik laatst las: "Assuming you already have the best tires available, the only things that matter are horsepower, stiffness, low weight, downforce and shock absorbers. The rest is bullshit"
Beetje kort door de bocht maar er zit wel wat in.
- Jeroen van Emmerik
Re: Autovisie Time Attack 2008 – 12 oktober – TT Assen
dat is ook zo, banden doen het meeste werk, maar heb een tomtom nodig op assen! dus dat winnen is voor mij kansloos 

- Niels v D
dat van die tomtom valt wel mee hoop ik, je kunt meestal maar een kant op.. 

- brian
Voor iedereen die niet kan/wil time attack rijden maar wel graag een paar rondjes wilt rijden over het circuit:
Tijdens het evenement Autovisie Time Attack op het TT Circuit Assen bieden we twee sessies vrij rijden aan. Beide sessies vallen onder de categorie ‘sportief’ en staan aan het einde van de dag gepland (na de Autovisie Time Attack finale). Per sessie wordt er gereden met maximaal 40 auto’s.
Inschrijven kan door te mailen naar Brian@402events.com met de volgende gegevens:
Naam:
Adres:
Postcode:
Mobiel
Automerk + type:
Kenteken:
Wil je met een club een sessie inkopen, wees er dan snel bij. De betaling geschiedt vooraf en meer informatie en de verplichte vrijwaringclausule worden na de inschrijving toegestuurd. De sessies duren 30 minuten met gemiddeld 25 minuten rijtijd. De kosten zijn 30 euro per sessie.
Tijdens het evenement Autovisie Time Attack op het TT Circuit Assen bieden we twee sessies vrij rijden aan. Beide sessies vallen onder de categorie ‘sportief’ en staan aan het einde van de dag gepland (na de Autovisie Time Attack finale). Per sessie wordt er gereden met maximaal 40 auto’s.
Inschrijven kan door te mailen naar Brian@402events.com met de volgende gegevens:
Naam:
Adres:
Postcode:
Mobiel
Automerk + type:
Kenteken:
Wil je met een club een sessie inkopen, wees er dan snel bij. De betaling geschiedt vooraf en meer informatie en de verplichte vrijwaringclausule worden na de inschrijving toegestuurd. De sessies duren 30 minuten met gemiddeld 25 minuten rijtijd. De kosten zijn 30 euro per sessie.
- Jeroen van Emmerik
Re: Re:
ah! dus eigenlijk rij ik daar dus een 2:09 met de 1650kg supra...Ben_968CS schreef:Ach, semi's zijn (op Zandvoort) een seconde of 7, 8 per ronde waard, maar ieder zijn keuze.Jeroen van Emmerik schreef:semi slicks als semi-pro is voor mietjes!

nou dat moet ik ooit nog eens zien..haha
en van die tomtom volg ik wel het pijltje, maar het is steeds een verrassing waar het pijltje naartoe gaat wijzen....
Laatst gewijzigd door Jeroen van Emmerik op 27 aug 2008, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
brian schreef:Voor iedereen die niet kan/wil time attack rijden maar wel graag een paar rondjes wilt rijden over het circuit:
Naam:
Adres:
Postcode:
Mobiel
Automerk + type:
Kenteken:
de laatste keer was ik niet speciaal genoeg, dus ik durf me niet meer op te geven

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
onzin, ze moeten je ook niet op je auto inschrijven, maar eerder op je rijstijl.. Wedden dat je bijzonder genoeg bent! 

- Ben_968CS
Gisteren 2.00.5 gereden op Assen (http://www.mylaps.com/results/showlaps. ... s=0&pos=17" onclick="window.open(this.href);return false;) . Vast even stukje geoefend. Viel niet tegen.
Trouwens, die snelste tijd was iets van 137 kmh per ronde gemiddelde snelheid. Mijn snelste tijd in Zandvoort is gemiddeld 131 kmh. Assen is dus wat mij betreft officieel de snellere baan.
Trouwens, die snelste tijd was iets van 137 kmh per ronde gemiddelde snelheid. Mijn snelste tijd in Zandvoort is gemiddeld 131 kmh. Assen is dus wat mij betreft officieel de snellere baan.
Laatst gewijzigd door Ben_968CS op 27 aug 2008, 23:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ben_968CS
Dank Luco! Zag je een paar keer voorbij bleren gisteren, maar op halverwege de dag reed er een camper weg met een 5je op de trailer... Spijtig voor je, hoop dat je er gauw weer bovenop bent.
Was trouwens een bijzondere racedag. Ik had alleen slicks bij me (klein foutje) en de eerste race was op een kletsnatte baan. Ik heb echt alle hoeken en gaten van het circuit geinspecteerd. Een wonder dat ik geen schade heb opgelopen, heb meer naast de baan als op de baan gezeten en eindigde zo ongeveer helemaal achteraan (achter de andere jongens met slicks, die echter wat rustiger waren en niet steeds de baan hadden verlaten). De tweede race was echter droog. De 968 reed met de slicks als een kart, alles kon ik er mee doen: super laat remmen, veel te hoge snelheid de bocht in, super vroeg op het gas, volgas in lange doordraaiers, heerlijk! De dag eindigde dus toch met een prettige voldaan gevoel.
Was trouwens een bijzondere racedag. Ik had alleen slicks bij me (klein foutje) en de eerste race was op een kletsnatte baan. Ik heb echt alle hoeken en gaten van het circuit geinspecteerd. Een wonder dat ik geen schade heb opgelopen, heb meer naast de baan als op de baan gezeten en eindigde zo ongeveer helemaal achteraan (achter de andere jongens met slicks, die echter wat rustiger waren en niet steeds de baan hadden verlaten). De tweede race was echter droog. De 968 reed met de slicks als een kart, alles kon ik er mee doen: super laat remmen, veel te hoge snelheid de bocht in, super vroeg op het gas, volgas in lange doordraaiers, heerlijk! De dag eindigde dus toch met een prettige voldaan gevoel.
- brian
Voor vrij rijden hoef je niet speciaal te zijn hoorMetchu schreef:de laatste keer was ik niet speciaal genoeg, dus ik durf me niet meer op te geven

-
dan denk ik dat ik er maar aan moet geloven op assen 8)
Weer een 16v minderMetchu schreef:dan denk ik dat ik er maar aan moet geloven op assen 8)

- GTRene
Klinkt goed, denk dat ik daar wel gebruik van ga maken, als het goed is is men kar dan allang klaar...dus lijkt me leuk wat assen ervaring op te doen :banaan:brian schreef:Voor iedereen die niet kan/wil time attack rijden maar wel graag een paar rondjes wilt rijden over het circuit:
Naam:
Adres:
Postcode:
Mobiel
Automerk + type:
Kenteken: