Welke auto's zijn het net niet?
- RVV
Welke auto's zijn het net niet?
Zie topictitel.
-
Leg uit?Erik schreef:Duidelijk de 1 serie natuurlijk
Ik vind ze namelijk ook niet mooi (sommige dikke uitvoeringen kunnen me wel bekoren maar zou em never nooit voor de looks kopen). Maar vormgeving is wel erg persoonlijk.
Het is wel een echte BMW, kwaliteit is relatief goed, ze hebben rwd en er liggen dikke motoren. Wat is er dan 'net niet' aan? Behalve dat het je persoonlijk gewoon niet aanspreekt?
Of post je dit om te fokken?

- Jelmer850i
- RVV
- Niels
- Auto: Prius+
Met name het Koreaanse spul wat wel premium zou moeten overkomen qua looks. Dus die SUV achtige meuk. Op het eerste gezicht lijkt het nog wat maar als je het goed bekijkt..is het net niks
Wieldop edities van premium merken mogen dan niet HET zijn, het rijdt tenminste wel goed
Waarom is dit offtopic trouwens? Het gaat toch over auto's

Wieldop edities van premium merken mogen dan niet HET zijn, het rijdt tenminste wel goed

Waarom is dit offtopic trouwens? Het gaat toch over auto's

-
Ik plaats een foto die het juiste antwoord geeft meer hoef ik denk ik niet te zeggen.
[img:480:320]http://www.autosport.nl/cms/images/stor ... om_c_1.jpg[/img]
[img:480:320]http://www.autosport.nl/cms/images/stor ... om_c_1.jpg[/img]
- Pescatore
Dat zeg ik; nieuwe XF: voorkant had de neus van het prototype moeten hebben. Nu is het 'net niet'.Tom schreef:Volgens mij heeft alleen Stephane en ik het begrepen...... gaat er volgens mij niet om welke auto's jij saai of niet mooi vind maar welke gewoon 'net niet' zijn. Beetje wannabe auto's.
Rico? Leg het topic verder uit
Achterkant van de Gallardo van voor de facelift: net een MR2 achterkant. Net niet dus.