Type vrouwen, hun auto's en hun gedrag..anyone?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
M@rcel

Type vrouwen, hun auto's en hun gedrag..anyone?

Bericht door M@rcel » 18 aug 2008, 12:00

Je kent ze wel...de Sabine types. In staat om de meeste kerels op een circuit in het stof te laten bijten. Sommige vinden het wel geil..zo'n griet die een auto effe dwars kan gooien.

Dan heb je ook die types zoals in dat Mazda filmpje. Veel uiterlijke tuning aan hun wagentje, heb altijd een beetje het idee dat ze in de auto van hun vriendje rijden.

Dan kennen we de dames die in hun peperdure SUV of cabrio, die alleen maar rondjes rijden om naar de sportschool, schoonheidssalon of de PC Hooftstraat te gaan. Grote Gucci zonnebril en een Hermes tas zijn hun vaste accessoires.

Als laatste de huisvrouw. Vaak voorzien van oud Japannertje of degelijke Volvo. De hele dag zijn ze in de weer met kinderen en boodschappen.

Bij de Sabine types ben ik altijd bang dat ze een flesje bier aan de mond zetten en een sjaggie gaan draaien. Ze
hebben over het algemeen ook alleen maar mannen als vrienden en geven je liever een beuk op de schouder dan dat ze een kusje geven.

Het type vrouw zoals in dat Mazda filmpje zie je regelmatig naar meetings meegesleurd worden. Terwijl haar vriendje zijn aangepaste creatie trots aan de andere bezoekers toont, staat zij in haar rokje met een ander vrouwtje kou te kleunen.

De PC Hooft dames zijn alleen maar geïnteresseerd in zichzelf. De hele dag zijn ze alleen op pad, en houden naar de buitenwereld de schijn dat ze gelukkig zijn.
Thuis zet ze steevast een fles drank aan de mond, en met de doorlopen oogschaduw van het janken belt ze urenlang met haar homo-vriendje.

De huisvrouw in het kleine Japannertje is een wegpiraat, die in de Volvo juist extreem voorzichtig in het verkeer. Ze managen het gehele huishouden, zorgen ook nog dat de man zich daadwerkelijk de man in huis voelt.
Over het algemeen vergeten ze dat ze ook nog een uiterlijk hebben, op die keren na dat eerst genoemde huisvrouw haar korte koppie rood laat verven, en de Volvo-moeder op tennis wil ivm haar vetrolletjes op de heupen.

Welk type vrouw vind jij aantrekkelijk? :wink:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 18 aug 2008, 12:07

Een latina met een motorrijbewijs en geen autorijbewijs en mooie ogen, die op Ford Explorers en pickuptrucks valt en sedans mooier vindt dan welke hatchback ook.

*check*

8) :lol:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 18 aug 2008, 12:10

Alhoewel ze een nieuwe Mini wel mooi vindt, maar niet echt girlpower dus vandaar zo'n Explorer blijkbaar.

:lol:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 18 aug 2008, 12:56

Jeetje, moet je echt uit die 3 types kiezen van alle vrouwen op deze wereld? Ik heb met je te doen Marcel! :lol:

Ik moet wel zeggen dat ik 't ergens wel 'belangrijk' vindt dat mijn vriendin een beetje dezelfde smaak heeft voor auto's als ik, of in ieder geval kan waarderen dat ik niet in de allernieuwste hippe Mini/500/whatever rondrij. Mijn vriendin geeft net als ik niet veel om nieuw auto's, ze vindt 't leuk als we op een circuit rijden eens in de zoveel tijd, of af en toe een driftje leggen, maar verder moet t gewoon rustig, comfortabel en 'nuttig' zijn. Onder nuttig vallen naast de boodschappen, familiebezoekjes en woon-werk ook de vele omrijroutes in mooie gebieden. Als ik voor mijn lol het ronderecord op de A10 A'dam ga proberen te verbeteren dan vindt ze dat niets. Ik ook niet gelukkig, dus we zitten wel redelijk op 1 lijn. Het blijft een vrouw, dus kleur vindt ze erg belangrijk, soms wel belangrijker dan hoe een auto rijdt. :)

Sander

Bericht door Sander » 18 aug 2008, 12:57

Lol wat een geweldig verhaal :D
Alleen verpest je nu al mijn Sabine gevoelens ;)

Is ze niet stoer..
[img:800:513]http://members.home.nl/ar33/tg.jpg[/img]

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 18 aug 2008, 13:04

Op de Ring reed toen ook zo'n blond (dik) meisje in de Porsche van dr Papa (Manthey?). Ik weet nog dat er best wat gasten achter d'r aanliepen*, tot ze in 2005 opeens d'r vriendin had meegenomen, waarmee ze dus een liefdesrelatie had. :)

*In de zin van: Grote bek op de Parkplatz dat ze haar wel even zouden inpalmen. hehe

Michel P

Bericht door Michel P » 18 aug 2008, 13:20

Dennis Cavallino schreef:Op de Ring reed toen ook zo'n blond (dik) meisje in de Porsche van dr Papa (Manthey?). Ik weet nog dat er best wat gasten achter d'r aanliepen*, tot ze in 2005 opeens d'r vriendin had meegenomen, waarmee ze dus een liefdesrelatie had. :)

*In de zin van: Grote bek op de Parkplatz dat ze haar wel even zouden inpalmen. hehe
Uit je dagboek :wink: :lol:

Hokjes denken Marcel, altijd leuk.

Michel

Stéphane

Bericht door Stéphane » 18 aug 2008, 13:24

Mijn ex heeft de Tulpenrallye gewonnen en ze heeft wel iets met auto's, maar dat hoeft van mij niet persé. Een vrouw moet vrouwelijk zijn. Dat is soms een voordeel, soms een nadeel ;)

leonard

Bericht door leonard » 18 aug 2008, 14:41

volgens mij vergeet je een groep :

De vrouw die het huishouden runt en ook nog in een SUV rijdt en ook nog zorgt dat de administratie gedaan word van het bedrijf van haar man en er ook nog leuk/verzorgd uitziet (met Gucci/prada enz.) :twisted: :twisted:

doe mij die maar

jammer van dat hokjes denken. Een vrouw in een SUV is niet ALTIJD een PC hooft tijger!!!!

M@rcel

Bericht door M@rcel » 18 aug 2008, 15:04

Een nadeel? Een vrouw moet altijd vrouwelijk zijn toch?

Ik heb mijn vriendin een paar keer meegenomen naar de Ring, eerste keer vond ze het allemaal wel grappig, tweede keer had ze zoiets van...alleen als we ook eventjes langs de Königsallee gaan.
Ze houdt van mooie dingen, maar auto's ziet zij puur als vervoersmiddel. Ze loopt ook graag door sjieke winkelstraten, maar haar aandacht gaat naar de etalages terwijl ik de parkeerplekken scherp in de gaten hou 8)
Als ik dan ineens iets geweldigs spot, krijg ik hoogstens een 'whatever' gebaar van haar te zien.:wink:

Een auto moet voor haar praktisch zijn, een sedan en wel het liefst iets uit Duitsland. Fwd of rdw boeit haar echt niet, dure car hifi helemaal niet als er maar een ipod op past, alleen de kleur kan ze zich enorm druk over maken...vandaar haar keuze voor een platinbronze e90.

Ze zegt wel vaak dat als ze het geld ruimschoots heeft liggen, ze een Range Rover zou willen rijden. Slik....tegen die tijd moet ik de drankvoorraad en telefoonrekening maar eens in de gaten gaan houden 8)

M@rcel

Bericht door M@rcel » 18 aug 2008, 15:08

leonard schreef:volgens mij vergeet je een groep :

De vrouw die het huishouden runt en ook nog in een SUV rijdt en ook nog zorgt dat de administratie gedaan word van het bedrijf van haar man en er ook nog leuk/verzorgd uitziet (met Gucci/prada enz.) :twisted: :twisted:

doe mij die maar

jammer van dat hokjes denken. Een vrouw in een SUV is niet ALTIJD een PC hooft tijger!!!!

Over hokjesgeest gesproken...kerels die zonder zo'n vrouw in de goot belanden 8)

Stéphane

Bericht door Stéphane » 18 aug 2008, 15:12

Marcel van Meerbeek schreef:Een nadeel? Een vrouw moet altijd vrouwelijk zijn toch?
Als ik de term 'vrouwelijke logica' noem begrijp je waarschijnlijk wel wat ik ermee bedoel ;)

M@rcel

Bericht door M@rcel » 18 aug 2008, 15:15

Stéphane schreef:
Marcel van Meerbeek schreef:Een nadeel? Een vrouw moet altijd vrouwelijk zijn toch?
Als ik de term 'vrouwelijke logica' noem begrijp je waarschijnlijk wel wat ik ermee bedoel ;)
Dat nemen we natuurlijk voor lief...al is het soms moeilijk te doorgronden.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 18 aug 2008, 16:30

Die van mij laat me redelijk m'n gang gaan, wat auto's betreft :wink:
Als ik de bankrekening niet helemaal plunder en zij de kinderen kan vervoeren...
Ze heeft wel wat met auto's maar echt enthousiast kan ik haar niet noemen.
Wel heeft ze iets met kleur natuurlijk :wink:
(snelheids) Records hoef ik niet te breken.
Rechtuitbranden nog tot daar aan toe maar een aardige bochtencombinatie en ze is wagenziek.
Da's wel jammer.
Mee naar een meeting of autorace of festival?
Nee :lol:
Leven en laten leven :wink:

m@rco

Bericht door m@rco » 18 aug 2008, 16:38

Er is toch niks lekkerders dan een geblondeerde jonge dame in een SUF :!:

Fantastisch man.. :)

Shakes

Bericht door Shakes » 18 aug 2008, 16:41

Dennis,

die was van de EDO porsche.

N.

E60 M5

Bericht door E60 M5 » 18 aug 2008, 16:42

m@rco schreef:Er is toch niks lekkerders dan een geblondeerde jonge dame in een SUF :!:

Fantastisch man.. :)

Jij bent blond? ;)

Paul

Bericht door Paul » 18 aug 2008, 16:43

Arthur schreef:Die van mij laat me redelijk m'n gang gaan, wat auto's betreft :wink:
Als ik de bankrekening niet helemaal plunder en zij de kinderen kan vervoeren...
Ze heeft wel wat met auto's maar echt enthousiast kan ik haar niet noemen.
Wel heeft ze iets met kleur natuurlijk :wink:
(snelheids) Records hoef ik niet te breken.
Rechtuitbranden nog tot daar aan toe maar een aardige bochtencombinatie en ze is wagenziek.
Da's wel jammer.
Mee naar een meeting of autorace of festival?
Nee :lol:
Leven en laten leven :wink:
De jouwe kan goed koffiezetten.. dat staat me nog bij ;)

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 18 aug 2008, 16:49

Haha, ze kan iig iets dan :wink:

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 18 aug 2008, 18:10

ach t moet er goed uit zien, ik wordt niet warm van een vrouw als ze pappa's porsche mee heeft ... :? tenzij ze zelf ook hot is 8) :lol:

Wat heb je liever;

A. Vrouw die moddervet is en eruit ziet als een heks maar wel een porsche bezit
B. Super lekker wijf

Lijkt mij wel duidelijk 8)

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 18 aug 2008, 19:28

Mijn vriendin hoeft niets met auto's te hebben van mij. Is alleen maar lastig :lol: Ze heeft er echter wel iets mee, ze kan een mooie auto waarderen en begrijpt mijn "liefde" dan ook redelijk. Ook dat brengt voordelen :wink:
Drie auto's, geen probleem....maar die Z3 verkoop je nooit :twisted:

Hendrik Kinderman

Bericht door Hendrik Kinderman » 18 aug 2008, 20:45

de meiden die in mijn leeftijdsgroep vallen hebben nog geen auto, keus zat dus :wink:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 18 aug 2008, 20:54

Hendrik Kinderman schreef:de meiden die in mijn leeftijdsgroep vallen hebben nog geen auto, keus zat dus :wink:
Nee, ik kop hem niet in........... 8) :wink:

Shakes

Bericht door Shakes » 18 aug 2008, 21:17

Vrouwen in een Saab Cabrio zijn sexy (of vrouw van een oudere tandarts)

Vrouwen in een Polo zijn het vaak net wel. Jammer van de verplichte sigaret.

Vrouwen bij de bushokje zijn heel soms heel hot, vaak niet.

Vrouwen die zich achter een bushokje verstoppen met een lasergun mogen van mij............

N.

Luco

Bericht door Luco » 18 aug 2008, 21:29

HANZ06 schreef:
Hendrik Kinderman schreef:de meiden die in mijn leeftijdsgroep vallen hebben nog geen auto, keus zat dus :wink:
Nee, ik kop hem niet in........... 8) :wink:
Wel goedkoop, die doen nog eens wat voor een Breezer :D :twisted:

Plaats reactie