Jeroen Watermulder ook stuk of 800 ?
Absoluut aan te raden; over een jaar bekeken al snel de goedkoopste optie (qua entree dan; benzine en zo wordt wel weer wat meerKnot schreef:Inmiddels van 114 naar 128 gestegen, maar schiet nog niet echt op. Steeds die 235 euro voor een 15 ronden kaart hakt er toch wel in. Misschien toch ooit eens een jaarkaart halen in een goed jaar.
Je kunt er ook lekker Italiaans eten her en der, zonder varkensvleesDennis Cavallino schreef:Dat bedoel ik niet. Ik ben er klaar mee om andere redenen. Ik was op 't gegeven moment aan het racen tegen anderen en ben een keer aangeklaagd wegens doorrijden na een ongeval, waar ik niets mee van doen had. Gewoon lijntjes rijden vond ik op een gegeven moment te saai, ik wilde competitie. En dat hoort niet op TF thuis. De sfeer en de mensen ben ik gaan missen, want dat was een groot deel van de lol. Maar om nu op en neer naar de Eifel te rijden voor wat slap ouwehoeren en slecht varkensvlees naar binnen te stouwen is ook niet echt gaaf.![]()
....
Dat zou het heel wat leuker maken inderdaad. Maar ik had die keuze niet, de E30 had ik speciaal voor de ring, en die wilde ik niet verkopen. Leaseauto's wilde ik niet mee 't circuit op (heb ik in mijn contract laten zetten).Knot schreef:Dennis,
Vind je het ook niet leuk om met een andere/nieuwe/vreemde auto wat rondjes te rijden? Ik heb redelijk wat wissels in mn wagenpark en vind t toch elke keer weer apart om de eerste ronden met die auto te rijden tijdens TF daar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast