suc6 en een mooie tijd gewenst :!:
Roze Sander S. Jasjes allemaal goed ingepakt ?Hele kamer ligt nu vol met kleding en officiele documenten die mee mogen.
Is het een job met meer aanzien dan de 2e hands autoverkoper of juist minderMijn task description bepekt zich tot de 2dehands afdeling van Porsche. Nee, ik word geen morsige 2de hands auto verkoopert en zal ook geen kreten bezigen als ''altijd van een oud vrouwtje geweest'', '' Superkanon, geen enkele is zo snel'' of mijn persoonlijke favoriet '' De motor is volledig gereviseerd'' terwijl er alleen een kleine beurt is gedaan.
Ik zal mij voornamelijk bezig houden met marketing gerelateerde zaken, het inventariseren van de flow of goods en ook weekelijks terugkerende reclame advertenties.
Ligt een beetje aan de mensen. Duitse mensen die ik ken zijn redelijk relaxed en los wat dat betreft, zijn mensen die ik zie met VLN races altijd.hugo schreef:Vooralsnog lijkt het erop dat de meeste interns uit Duitsland komen dus ik hoop dat ze een beetje los komen in termen van communicatie. Mijn ervaring is dat dat bij tijd en wijlen nog wel eens stroef wil lopen, overigens niet door onwelwillendheid maar puur door cultuurtechnische verschillen.
Rico v Velzen schreef:Is het een job met meer aanzien dan de 2e hands autoverkoper of juist minderMijn task description bepekt zich tot de 2dehands afdeling van Porsche. Nee, ik word geen morsige 2de hands auto verkoopert en zal ook geen kreten bezigen als ''altijd van een oud vrouwtje geweest'', '' Superkanon, geen enkele is zo snel'' of mijn persoonlijke favoriet '' De motor is volledig gereviseerd'' terwijl er alleen een kleine beurt is gedaan.
Ik zal mij voornamelijk bezig houden met marketing gerelateerde zaken, het inventariseren van de flow of goods en ook weekelijks terugkerende reclame advertenties.1 ding scheelt achterloos slingerende visite kaartjes met het Porsche logo erop kan goed werken.. wel even je BMW sleutelhanger verversen door een Porsche sleutelhanger, anders val je alsnog door de mand bij de chicks
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], mark123 en 8 gasten