Dus er zit geen alarm functie op je mobiel, PDA of PC die je in kunt schakelen om op de dag zelf aan te geven dat je iets niet moet vergetenMacboy schreef:Ja het is niet te geloven. Ik heb vakantie en kon gewoon lekker als Marshall dienen maar ik was de dag helemaal vergetenPeter Tunissen schreef:Een laatste opmerking nog: Ilija, je bent een eikel!![]()
En das niet de eerste keer dat ik een evenement vergeet ...
Geweldige foto's Dex ! Woow
Goed om te horen Dennis, en dat met standaard remblokken.Dennis van der Schoot schreef:Perfect,paar keer m'n rempunt gemist,maar lag niet aan de remmen,maar aan mijzelf.Ruben schreef:Hoe hielden je remmen het Dennis?Dennis van der Schoot schreef:Ralph,dan denk ik dat ik ook zo'n beetje rond die tijd hang,want we hebben nog een paar ronde's achter elkaar gereden.:
Ach ja, toch net te weinig vermogen en in de regen ook toch wel veel last van onderstuur is mijn ervaring. 2.25 lijkt me gezien de rest van de tijden gewoon goed voor een Brabus roadster.Herman Gast schreef:Smartie vergt wel bijzondere vaardigheden (die ik niet bezit) om snelheid mee te nemen uit de bocht en de tractiecontrole helpt al helemaal niet. 2.25 en een beetje![]()
Wel veel lol onderweg, heerlijk circuitje en weer TOP georganiseerd!
Dat interieur fappen is slecht voor je hersens, deze krimpen bij overmatig rukken op foto's van ledersticksels........Macboy schreef:Ja het is niet te geloven. Ik heb vakantie en kon gewoon lekker als Marshall dienen maar ik was de dag helemaal vergetenPeter Tunissen schreef:Een laatste opmerking nog: Ilija, je bent een eikel!![]()
En das niet de eerste keer dat ik een evenement vergeet ...
Geweldige foto's Dex ! Woow
Elmar, kan jij jouw pb data file ergens gooien zodat ik hem kan downloaden? Volgens mij heb ik de bochten al gespot waar ik nog veel kan winnen, sommige schelen helemaal niets 8)Elmar schreef:Snelste tijd uitgelezen, was een 1.51.1
Had ook wat fouten in de uitlezing.
grafiek
grafiek
Hoop dat ik iedereen weer op het filmpje heb. Iig Aad staat erop.![]()
DF op Zolder
Elmar schreef:Snelste tijd uitgelezen, was een 1.51.1
Had ook wat fouten in de uitlezing.
[img:917:284]http://www.viperheysie.com/index.htm/pbzolder1.jpg[/img]
[img:917:284]http://www.viperheysie.com/index.htm/pbzolder2.jpg[/img]
Hoop dat ik iedereen weer op het filmpje heb. Iig Aad staat erop.![]()
DF op Zolder
Maik die geeft mij nog een zetje.... :oJelmer850i schreef:Au.. wat doe je daar bij 4:10 ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten