Akelig ongeluk gewichtheffer
-
Akelig ongeluk gewichtheffer
PEKING -
Een akelig voorval bij het gewichtheffen (-77 kg) in Peking. De Hongaar Janos Baranyai verdraait zijn elleboog bij een derde poging in het trekken.
Baranyai (24) deed een poging 148 kilogram te trekken. De krachtpatser raakte uit balans en daarbij boog zijn rechterarm in de verkeerde richting, waardoor hij zijn elleboog verdraaide. De Hongaar schreeuwde het uit van de pijn.
http://www.youtube.com/watch?v=LFkRpQBn ... re=related
=================
Jeetje.. best heavy
Een akelig voorval bij het gewichtheffen (-77 kg) in Peking. De Hongaar Janos Baranyai verdraait zijn elleboog bij een derde poging in het trekken.
Baranyai (24) deed een poging 148 kilogram te trekken. De krachtpatser raakte uit balans en daarbij boog zijn rechterarm in de verkeerde richting, waardoor hij zijn elleboog verdraaide. De Hongaar schreeuwde het uit van de pijn.
http://www.youtube.com/watch?v=LFkRpQBn ... re=related
=================
Jeetje.. best heavy
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Gijzer
romo schreef:Een absoluut fraaie luxatie van het ellebooggewricht..........................gaat vaak gepaard met een fractuur
Mogelijk met gewrichtsschade................................nog te vroeg om te beoordelen, maar indien dat het geval is dan is het einde carriere..........
Dat dacht ik ook.....
Wel erg triest...
- MartijnGizmo
-
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Harrie schreef:Ik vind het schetterend dat er van die chineesjes meteen met die borden e.e.a. verbergen voor camera en publiek. Maar dat maakt dat met die vertraagde herhalingen weer totaal overbodig.
Ennu pijn??..... zal toch wel meevallen...die gasten zitten onder de doping.
Anabolen werken niet bepaald pijnstillend.....................................

- romo
- romo
Die zie ik ook.......................................en das prima, zo houd ik werk...............................Nandor schreef:Ik zie elke dag jongens trainen die zeer goed op weg zijn een zware blessure te krijgen. Praise the lord voor de fantastische begeleiding in sportscholen anno 2008.
Ik pas dus
N.