Goede rijschool omg. Nijmegen gezocht

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Franswa
Auto: Megane 2RS & Clio 3RS

Goede rijschool omg. Nijmegen gezocht

Bericht door Franswa » 11 aug 2008, 21:54

Gezocht voor mijn broertje: een goede rijschool omgeving Nijmegen. Hij wil nu (eindelijk :P ) zijn rijbewijs gaan halen, en hij wil dit dan ook zo snel mogelijk achter de rug hebben.

Weet iemand in de omgeving van Nijmegen een goede rijschool, met een voorkeur voor een snelcursus?

Ik hoor het graag van jullie! :wink:

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 11 aug 2008, 21:56

De Bruijn, maar die zitten in Venray en Venlo. Uitstekende rijschool die mensen pas voor examen op laten gaan als ze ook zeker weten dat ze het zullen gaan halen zodat ze niet 1 of meer malen onnodig examenkosten kwijt zijn.

HSR

Bericht door HSR » 12 aug 2008, 02:36

InjectTheVenom schreef:De Bruijn, maar die zitten in Venray en Venlo. Uitstekende rijschool die mensen pas voor examen op laten gaan als ze ook zeker weten dat ze het zullen gaan halen zodat ze niet 1 of meer malen onnodig examenkosten kwijt zijn.
god oh god, Henk. Er wordt toch Nijmegen gevraagd en niet een gehucht 100km de verkeerde kant op. :lol: :wink:

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 12 aug 2008, 11:43

hugo schreef:
InjectTheVenom schreef:De Bruijn, maar die zitten in Venray en Venlo. Uitstekende rijschool die mensen pas voor examen op laten gaan als ze ook zeker weten dat ze het zullen gaan halen zodat ze niet 1 of meer malen onnodig examenkosten kwijt zijn.
god oh god, Henk. Er wordt toch Nijmegen gevraagd en niet een gehucht 100km de verkeerde kant op. :lol: :wink:
Definieer de inhoud van het begrip "omgeving" :lol: :wink:

Tom van H.

Bericht door Tom van H. » 12 aug 2008, 13:32

Kan je NOVA en Paul Lam in elk geval sterk afraden. Weeren/Wesseldijk is wel ok, evenals VON. Robby Knoop ook wel goede dingen over gehoord.

WhiteRallye

Bericht door WhiteRallye » 12 aug 2008, 18:08

Tom van H. schreef:Kan je NOVA en Paul Lam in elk geval sterk afraden. Weeren/Wesseldijk is wel ok, evenals VON. Robby Knoop ook wel goede dingen over gehoord.
Bij Robby Knoop hebben vroeger zowel ik als mijn broer en mijn zus het rijbewijs gehaald. Allemaal in 1 keer geslaagd.

Paul

Bericht door Paul » 12 aug 2008, 18:14

NOVA... die autos wastte ik altijd samen met de buurjongen van mn exvriendinnetje..

Knalgele gevallen!, das al een jaar of 12 geleden... dat die nog bestaat..

Plaats reactie