Let eens op de truck rechts hoe laaaaat die reageert...wtf

Peter Tunissen schreef:Overigens vind ik dit ook wel een indrukkend filmpje over hoe kansloos je bent t.o.v. een vrachtwagen:
http://nl.youtube.com/watch?v=IsCX3H4U-Ok
Hey Casper,Casper schreef:Die truck had volgens mij een mega klapband op een aangedreven wiel....
+1. Soms doen ze 1x knipper uit en gaan dan met volle 30 ton even naar linkerbaan, terwijl jij met 40 a 60 km/u verschil aan komt kachelen. Mij is geleerd om pas knipper uit te doen als je ziet dat er ruimte is, niet om ruimte te creëren.TopFuel schreef:Als je dit ziet kun je je toch bijna niet voorstellen dat er genoeg vrachtwagens chauffeurs in NL rondrijden die je graag expres afsnijden, plotseling gaan remmen, idioot dicht op je bumper zitten enz. Ik maak veel km'ers en erger me dagelijks aan (gevaarlijke)acties van chauffeurs...
Ik weet natuurlijk niet in wat voor omstandigheden jij dit ziet, maar kan het niet zijn dat Nederland daar gewoon te druk voor is?Tristan schreef:+1. Soms doen ze 1x knipper uit en gaan dan met volle 30 ton even naar linkerbaan, terwijl jij met 40 a 60 km/u verschil aan komt kachelen. Mij is geleerd om pas knipper uit te doen als je ziet dat er ruimte is, niet om ruimte te creëren.
+1Mack schreef:Ik weet natuurlijk niet in wat voor omstandigheden jij dit ziet, maar kan het niet zijn dat Nederland daar gewoon te druk voor is?Tristan schreef:+1. Soms doen ze 1x knipper uit en gaan dan met volle 30 ton even naar linkerbaan, terwijl jij met 40 a 60 km/u verschil aan komt kachelen. Mij is geleerd om pas knipper uit te doen als je ziet dat er ruimte is, niet om ruimte te creëren.
We weten allemaal dat je, als je twee auto's wil inhalen, je beter links kan blijven rijden dan tussen de twee auto's naar rechts gaan, omdat je er anders nooit meer tussenkomt op de linkerbaan.
Tja...Toevallig zelf ook je groot rijbewijs?TopFuel schreef:Als je dit ziet kun je je toch bijna niet voorstellen dat er genoeg vrachtwagens chauffeurs in NL rondrijden die je graag expres afsnijden, plotseling gaan remmen, idioot dicht op je bumper zitten enz. Ik maak veel km'ers en erger me dagelijks aan (gevaarlijke)acties van chauffeurs...
Gebruikers op dit forum: Thomasss en 6 gasten