Geen idee. Wat rij je dan voor auto?? Alfa gok ik gezien je interessessiegerdehaan89 schreef:Welkom Pim!
Zijn we elkaar al ooit tegengekomen? Ik woon in Loarne.....![]()
Even voorstellen
-
- Auto: Land Rovers / Alfa Romeos
-
Kameraad van mij heeft deze ook gehad :twisted: En hij kocht hemStefan R schreef:[img:1024:768]http://i26.photobucket.com/albums/c135/ ... 6v/131.jpg[/img]
De auto van Jouter geweest, leeft deze auto nog?
weer van iemand hier uit Drachten met een schadebedrijf. Die heeft
hem toen met ik geloof zij schade gekocht.
Blok was weer opnieuw opgebouwd met een legacy onderblok. En nog
wat dingen geloof ik.
- Pim
Dan is die kameraad van jou zeker Gosse Damstra uit DrachtenDre schreef:Kameraad van mij heeft deze ook gehad :twisted: En hij kocht hemStefan R schreef:[img:1024:768]http://i26.photobucket.com/albums/c135/ ... 6v/131.jpg[/img]
De auto van Jouter geweest, leeft deze auto nog?
weer van iemand hier uit Drachten met een schadebedrijf. Die heeft
hem toen met ik geloof zij schade gekocht.
Blok was weer opnieuw opgebouwd met een legacy onderblok. En nog
wat dingen geloof ik.

Mis hem wel een beetje... Want het geluid was onovertroffen en niet te vergelijken met de straatimpreza's. Toen ik op de Hellendoorn rally was afgelopen jaar zei een vriend van mij toen er zo'n rally wrx langs kwam.. "JA ZO KLONK DIE VAN JOU OOK!!!" Hij had hem natuurlijk vaker gehoord van de buiten dan ik. En hij klonk ook een stuk scherper en dieper dan de huis tuin en keuken impreza's
Lache dit.. Al 2 ex-auto's van mij die getraceerd zijn

-
Klopt dat is Gosse. Staat me nog iets van bij dat je hem in de kadett of manta hebt opgehaald, tenminste daar had Gosse nog een verhaaltje over
staat me bij.
Volgens mij is het al een oude foto die je hebt gepost. De stikkers en luchthapper op het dak waren er al af. Er zat geen kooi meer in, die heeft Gosse los verkocht. En er zat een andere uitlaat op toen Gosse hem verkocht.
staat me bij.
Volgens mij is het al een oude foto die je hebt gepost. De stikkers en luchthapper op het dak waren er al af. Er zat geen kooi meer in, die heeft Gosse los verkocht. En er zat een andere uitlaat op toen Gosse hem verkocht.
- Pim
Klopt halfDre schreef:Klopt dat is Gosse. Staat me nog iets van bij dat je hem in de kadett of manta hebt opgehaald, tenminste daar had Gosse nog een verhaaltje over
staat me bij.
Er zat een Scoobysport einddemper onder, maar volgens mij is die identiek aan die er toen vroeger ook al op zat hoor (zie foto). En de rolkooi heb ik later opgehaald bij Gosse en die heb ik zelf verkocht op het subaru forum. Alleen dat hij met die banden heeft gereden levensgevaarlijk. Zaten Marangoni Zeta Linea's onder ofzo, echt wat een stuiterballenrubber. Die heb ik gelijk vervangen voor Pirelli Pzero Nero's
En ik was idd na school met het kadettje naar Drachten gereden met een klasgenoot.
Foto toen we in drachten waren

[IMG:640:480]http://i26.photobucket.com/albums/c135/ ... Afb002.jpg[/img]
Ook de lexus lichten heb ik vervangen voor orginele en ik heb er een andere gril in gezet van een V6 STI of zo iets. weet niet meer precies.
Let niet op de kwaliteit van de foto's (nokia 6230) en hij was nog echt rood rood hoor

[IMG:640:480]http://i26.photobucket.com/albums/c135/ ... Afb107.jpg[/img]
[IMG:640:480]http://i26.photobucket.com/albums/c135/ ... Afb041.jpg[/img]
-
Ja die eerste foto is idd bij kobo motors in Drachten genomen.
Die uitlaat was niet identiek. De eigenaar weer voor Gosse heeft
er een andere einddemper, of een compleet ander uitlaat systeem er
onder laten zetten.
Hoe is dat verhaal trouwens afgelopen met die versnellingsbak??
Ik geloof dat jij daar ook nog problemen mee had? Net voor dat
Gosse de auto had was er een andere versnellingsbak geplaatst.
onder laten zetten.
- Pim
Oh.. dat kan uiteraard het klonk iedergeval meer dan super.Dre schreef:Ja die eerste foto is idd bij kobo motors in Drachten genomen.
onder laten zetten.
Ja die bak dat was nog is een verhaal. Toen die bij mij begon te ratelen heb ik via Gosse dat bedrijf gebeld waar hij nog garantie zou hebben op die bak. Dit bleek inmiddels niet meer te gaan om een of andere reden. Uiteindelijk de sloperij gebeld waar ze die bak vandaan hadden gehaald. Bleek dat die bak voor minder dan de helft gekocht te zijn dan op de factuur stond die Gosse betaald had waar hij hem had laten monteren ex het arbeidsloon

Heb er met plezier een half jaar mee gereden en heb de auto toen verkocht. Geluid is bij niet erger geworden gelukkig, en zover ik weet heeft de eigenaar na mij er ook geen problemen mee gehad.
Overigens zou ik nog van Gosse knipperlichtglaasjes ofzo krijgen die had die al een hele tijd besteld want eentje was er namelijk gebroken. Hij zou ze opsturen zodra ze bij hem binnen waren. Heb ze noooooooit ontvangen. Niet zo netjes van hem.
trok best aandacht heNeluhz schreef:Heb je in Apeldoorn op school gezeten? Loolaan?

[IMG:640:480]http://i26.photobucket.com/albums/c135/ ... b027-1.jpg[/img]
-
Is idd niet zo netjes van de knipperlicht glaasjes. Ik weet nog wel dat het een heel gedonder was met die bestelling. Hoe en wat weet ik ook niet precies meer.
Is idd lullig van die versnellingsbak, die had ook nog meer gelopen dan opgegeven toch??
Mooi dat je veel plezier hebt gehad van de sub. Reed idd super maar het
zoop ook als een tierelier
En als je s'ochtends vroeg begint maak
je geen vrienden op de buurt
Want geluid had die in overvloed.
Leuke foto op het schoolplein 8)
Is idd lullig van die versnellingsbak, die had ook nog meer gelopen dan opgegeven toch??
Mooi dat je veel plezier hebt gehad van de sub. Reed idd super maar het
zoop ook als een tierelier

je geen vrienden op de buurt

Leuke foto op het schoolplein 8)
- Jorn
Re: Even voorstellen
Pim schreef:Wat is het toch een verschrikkelijk juist opgebouwde 328i..
Mis mijn eigen 328i door jou topic wel steeds meer
http://www.youtube.com/watch?v=dgsbLDDWMs0" onclick="window.open(this.href);return false;
Had hem overigens binnen enkele dagen op marktplaats verkocht voor +/- 6k. Gelukkig waren de prijzen van de E46 coupe een kleine 2 jaar geleden nog een stuk hoger dan dat ze nu zijn. Dat is mijn geluk geweest.
Ik zag dat je gereageerd had in het topic van: Siegers daily: BMW E36 328i
Mijn neefje rijd nu in die BMW en is opzoek naar een andere auto, dus als je er weer belang bij hebt valt er misschien wel wat te regelen

Hij heeft nu de velgen zwart laten poedercoaten.
- Pim
Wat is de wereld van autoliefhebbers toch klein
Vind leuk dat hij er nog steeds in rijdt. Hopelijk heeft die er veel plezier mee gehad tot nu toe. Waarom wil die hem wegdoen.??

Vind leuk dat hij er nog steeds in rijdt. Hopelijk heeft die er veel plezier mee gehad tot nu toe. Waarom wil die hem wegdoen.??
- Jorn
Hij heeft in middels al een nieuwe auto gekocht een BMW e46 318.
Het brandstof verbruik vond hij toch wat te hoog worden
De 'oude e36' heeft hij ook nog en staat in middels te koop.
hij heeft er in de tijd dat hij er mee gereden heeft trouwens geen problemen mee gehad.
Het brandstof verbruik vond hij toch wat te hoog worden

De 'oude e36' heeft hij ook nog en staat in middels te koop.
hij heeft er in de tijd dat hij er mee gereden heeft trouwens geen problemen mee gehad.