Met nachtjes slapen zeker?Aernoudt schreef:Nope. Veeeeel te druk...Tom van H. schreef:Zit te twijfelen om morgen nog even te gaan, nog meer mensen vanuit hier?
Gr,
"Slechte Invloed"
Ik beslis morgenochtend of ik ga, hangt oa van weerbericht af (rijd op semi's, dus moet niet te nat worden), mocht ik er zijn dan kun je me niet missen met de groene sedan, dnrt-raamband en op elke kant nummer 111 op de ramenSjef schreef:Ik ben er morgen en Maandag met de subaru. Knot ook dus met de civic en nog een maat met merc 190. Zou graag eens rondje meerijden met je tom, goede ervaringen van knot gehoord
Had ik dit maar eerder gelezen. Heb je nog op de parking gezien....Wannes schreef:ik kom ook af met mijn mini!
nummerplaat 007 TOY...geef gerust een gil als je me ziet , ik kijk er al lang naar uit eens een paar mensen van DF irl te ontmoeten!
zonder een 80 kg passagier kom je dan waarschijnlijk net onder de 7.50. Ik denk dat je dan op de Sport-Auto-ronde (20,6 km) nog maar 10 - 15 sekonde van de 8.00 zit.......doe je goed :!:Tom van H. schreef: Daardoor persoonlijk ronderecord weer wat aan kunnen scherpen naar 7.54,96 min(volgende keer toch eens zonder passagier timen 8) )
Hoe lang duurt zo'n nat rondje BtG ?Alexander schreef:was heerlijk plensweer vandaag![]()
14,5 rondjes gedaan totaal met de civic ep2.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten