Bcc aanbieding Philips 32PFL5522 LCD TV 549 euro
- Knot
Bcc aanbieding Philips 32PFL5522 LCD TV 549 euro
http://www.bcc.nl/shop/-/product/pdu-0P ... =OfferList
Voor 549 een 32inch Philips LCD TV.. lijkt me niet duur. Iemand toevallig ervaringen met dit model??
Voor 549 een 32inch Philips LCD TV.. lijkt me niet duur. Iemand toevallig ervaringen met dit model??
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Casper
Knappe jongen als jij vanaf 2 meter het verschil ziet....JeroenT schreef:Full HD: Nee
HD ready: Ja
Ik zou m niet nemen.
Full HD is soooo overrated...

Laatst gewijzigd door Casper op 08 aug 2008, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- Casper
- Casper
Het is voor het menselijk oog fysiek onmogelijk om op meer dan 1,5 meter bij een beelddiagonaal <=37" Full-HD van HD-Ready te kunnen onderscheiden.partyondude schreef:Daar hoor ik toch echt andere dingen over:
Jij hebt beiden al eens kunnen bekijken begrijp ik?
Nou moet je geen hanktitankie 37" HD-Ready met een Sony Bravia X3500 "37 Full-HD gaan vergelijken, want dan geeft de Sony inderdaad een beter beeld door betere kleurechtheid, contrast etc. Maar 2 identieke schermen, is het onmogelijk te zien...
- Knot
Naja, ik gebruik m toch niet voor fullhd dingen, gewoon analoog tv kijken en misschien dvdtje... zocht nog een goedkoop dingetje voor in de slaapkamer.
Al hoor ik her en der wel slechte ervaringen over de kleuren bij de instap modellen van Philips.
En 549 is helemaal niet zo goedkoop begrijp ik (al heb ik ze er niet eerder voor gezien van de A merken in 32inch...)
Al hoor ik her en der wel slechte ervaringen over de kleuren bij de instap modellen van Philips.
En 549 is helemaal niet zo goedkoop begrijp ik (al heb ik ze er niet eerder voor gezien van de A merken in 32inch...)
- Mr. Blue Eyes
- Ralph Wolf
prima ding voor het geld
verwacht niet een al te mooi menu en ab bijvoorbeeld, ook de kijkhoek, belangrijk als je hem ophangt in de slaapkamer bv is niet echt top helaas
maar goed dat is de prijserosie he
ps tom 549 euro een 37 inch scherm wat voor _*)*&&%^*&% zal dat dan wel niet zijn???
kijk is naar de jvc met ingebouwd digitaal voor de kabe, zowel in 66cm als 81 cm
mooi plaatje op digitaal wel wat duurder iig
verwacht niet een al te mooi menu en ab bijvoorbeeld, ook de kijkhoek, belangrijk als je hem ophangt in de slaapkamer bv is niet echt top helaas
maar goed dat is de prijserosie he

ps tom 549 euro een 37 inch scherm wat voor _*)*&&%^*&% zal dat dan wel niet zijn???
kijk is naar de jvc met ingebouwd digitaal voor de kabe, zowel in 66cm als 81 cm
- Tom V
Dan topKnot schreef:Tom, het is voor de slaapkamer.. en vriendin wil eigenlijk max een 26inch.... dus 32 is groot zat

Was laatst in de aanbieding van Samsung, prima merk vind ik.Ralph Wolf schreef:ps tom 549 euro een 37 inch scherm wat voor _*)*&&%^*&% zal dat dan wel niet zijn???
- Erik K.
Ik wil mijn Pioneer 42" HD-ready er wel eens naast zetten hoorMr. Blue Eyes schreef:ik heb een 42" sony bravia full hd met digitale tv, en je kan goed het verschil zien vind ik.

Met HD-ready behaal je dezelfde resolutie 1920*1080 alleen is dat 1080i en niet 1080p (full-HD). i staat voor interlaced en p voor progressive scan. Interlaced houd in dat de beeldlijnen om en om geschreven worden en bij progressive scan allemaal in een keer.
Een goeie HD-ready TV kan veel beter zijn dan een Full HD TV, dus om daar nu alleen naar te kijken is niet handig

Daar komt bij dat de digitale TV decoders volgens mij (nog) niet 1080p doorlaten/uitzenden maar 1080i. Je moet dan dus een HD-DVD speler of Blu-ray speler o.i.d. hebben en Full-HD films om het eruit te halen.
- Ralph Wolf
- Ralph Wolf
Heb een week of 3 een 32" LCD als tv gebruikt... ergerde me dood aan het kleine beeld..
Dus de 32" hangt nu aan de pc... (probeer het eens en je wilt nooit weer anders, goede videokaart is wel makkelijk) is echt super!
En de 50" plasma daar kijk ik nu tv op en PS3 en natuurlijk Bluray... gisteravond nog even the Bucket List gekeken en ik verbaas me er iedere keer weer over hoe fantastisch Bluray is..
Dus de 32" hangt nu aan de pc... (probeer het eens en je wilt nooit weer anders, goede videokaart is wel makkelijk) is echt super!
En de 50" plasma daar kijk ik nu tv op en PS3 en natuurlijk Bluray... gisteravond nog even the Bucket List gekeken en ik verbaas me er iedere keer weer over hoe fantastisch Bluray is..
- Jelmer850i