BMW E81 123d M-sport --> 3 jaar
- Tristan
Nu ca. 200km gereden met de 645ci en eerste vat me opviel is de besturing, nl Active Front Steering. Even wennen maar bij een grote, zware auto wel een lekkere uitkomst. Je hebt het gevoel dat de auto veel directer stuurt en minder het gewicht in het stuur voelt. 1-serie heeft het niet nodig vind ik, maar een 6-serie duidelijk wel! Ook de Sport-stand maakt best wel een verschil, auto voelt strakker aan door aanpassing van dempers en besturing en de motor/automaat reageert veel sneller. Geluid valt me iets tegen, onderin lekker geroffel maar mis een beetje de V8 brul in de hogere toeren. Mag van mij wel iets luider. Maar voor de rest lekkere comfortabele auto, tot 120 km/u redelijk windvrij, lekkere stoelen en achterin toch nog wel wat ruimte voor achterpassagiers. Denk dat ik 'm stiekem wat vaker mee ga nemen met mooi weer. Blijkbaar bevalt me open rijden toch beter dan ik had verwacht in deze auto.
- Macboy
-
- Macboy
- Jelmer850i
- GTRene
-
Dat gezeik al voordat hij geleverd is?Tristan schreef:Vanmorgen gebeld door dealer, vrijdag afleveren ipv morgen i.v.m. software update die door de fabriek ineens is doorgegeven. Dus een dagje langer wachten.

Wat betreft die software updates...ik werd er met de e60 helemaal krankjorum van. "Ja meneer, auto moet minimaal een nacht aan de computer staan..."
Volgende dag heb je met geluk nog je adressenlijst in de navi zitten.
En echt voor alles is er een software update...
Doet je stadslicht ring het niet? software update
Doet je elektrische raam een keertje raar? Software update
Loopt hij op vijf cilinders? Software update
Loopt je navigatie vast? Software update
Wil je alleen een snel oliebeurtje? Liever houden ze de auto voor de gehele dag ivm een software update......

- Jelmer850i
ik heb met mijn 1 serie nog GEEN problemen gehad, nou ja 1 keer wat gehad met mijn ramen snap dat niet, men zegt dat het de comfortsluiting is maar dat is het duidelijk niet aangezien dan beide ramen moeten zakken. Maar goed gebeurt bijna nooit en is niet ergerlijk. 1 keer uit laten lezen toen konden ze niets vinden
.
Verder is ie nog nooit voor een technisch mankement bij de dealer geweest, zelfs niet voor onderhoud, nog niet nodig. Wel een paar keer wegens schade

Verder is ie nog nooit voor een technisch mankement bij de dealer geweest, zelfs niet voor onderhoud, nog niet nodig. Wel een paar keer wegens schade
- Macboy
- Erik K.
Daar wordt ook aan gewerkt.Casper schreef:Aan die software updates mogen ze idd wel eens wat doen!
Iig veel plezier vrijdag! Ben benieuwd naar de foto's en hoe die bevalt!
In principe is het nu zo dat als een 'een' software update uitgevoerd wordt voor 1 van de tig computers van de auto, gelijk alle computers geupdate moeten worden. Afhankelijk van hoe de auto er qua versies voor staat kan het zomaar 8uur duren en is niet van te voren aan te geven tenzij bekend is wanneer de auto voor het laatst geupdate is.
- Jelmer850i
- Macboy
- Macboy