Zo ook maar even voorstellen: Ik ben Alex, 30 jaar en kom uit Nieuwegein.
Werkzaam als service adviseur bij de Renault dealer in Woerden en dus collega van Arco
En ik rijdt dus in een Renault 5 GT Turbo uit 1986. Lekker old skool en rap autootje.
Gelukkig staan deze auto's bekend om hun roest problemen, dus de auto ging volledig uit elkaar net als de motor. En na 4 jaar bouwen en verbouwen is dit het eind resulstaat. Er is nog weinig over van de standaard zwarte 5 GT waar het allemaal mee begon:
[img:800:531]http://img512.imageshack.us/img512/1751 ... deruw7.jpg[/img]
[img:800:531]http://img512.imageshack.us/img512/2204 ... dersc8.jpg[/img]
[img:800:531]http://img101.imageshack.us/img101/4512 ... derhd1.jpg[/img]
[img:800:531]http://img512.imageshack.us/img512/4821 ... derxm1.jpg[/img]
Specs:
Exterieur:
Volledig (binnen en buiten) overgespoten in Lotus Chrome Orange
K-tec Racing achterbumper
Orginele voorbumper gecleaned
Lester onderspoiler
Carressorie gecleaned
Citroen AX GTi achterspoiler.
Onderstel:
Apex -40mm sportkit met schokdempers
Veerschotels van GTT phase 1 voor extra verlaging.
Monroe Magic Camber bouten
R19 16v remschijven voor met EBC remblokken rondom
15inch TSW Evo-R velgen zwart gepoedercoat
195-45-R15 Toyo Proxes T1-R
Engine:
Compleet Rebuild 1.4 8v.
Opgebouwd volgens cup specificatie
Externe oliekoeler
Groep A. carb.
Turbo Elbow uitgevreesd
2,5 inch downpipe.
2,25 inch mandrel bend uitlaat systeem
In Car boost controler
FMIC
Interieur:
2 kuipstoelen
Eigengemaakte laadvloer
Wishlist:
Grotere Turbo
Rolkooi
en misschien Injectie
Ik hoop dat jullie dit accepteren

