Aangehouden na een mooie drift

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
allen

Bericht door allen » 05 aug 2008, 17:59

malmedy is dacht ik 5 hectare. Maar goed, die kleine oude mini's zijn net rc formaat man. :lol:
Ik heb geen geld voor 5 hectare grond in m'n broekzak. Dan loopt het dus een beetje spaak nu... :?

Stefan R
Auto: Vakantievoertuig

Bericht door Stefan R » 05 aug 2008, 18:09

allen schreef:500 m2 is meer dan zat. Koop er 3 of 4 van die mini's bij uit de jaren 'Beatles', een krat bier en een bbq met wat vlees. 8)
Je weet dat dat een stuk land van 50 x 10 meter is toch Allen? Daar doe je niet veel op met een auto behalve stilstaan :wink:

allen

Bericht door allen » 05 aug 2008, 19:17

Lezen stefan. Ik heb het niet over een new mini ook! 50 x 10 kun je leuke dingen mee doen hoor. 8)

Paul

Bericht door Paul » 05 aug 2008, 23:36

Pescatore schreef:@ EG: zó snel zal het met die inname niet gaan. Dit haal ik uit hetzelfde stuk:
Het onderzoek bestaat uit een theoretisch en een praktisch gedeelte. Het praktisch gedeelte bestaat uit een testrit van zo'n zeventig minuten. De rijvaardigheidsdeskundige kijkt of betrokkene veilig aan het verkeer kan deelnemen en houdt er rekening mee dat iemand al een bepaalde rijstijl bezit. Het is dus geen examen.
Als je in een ritje van 70 min. niet jezelf op een veilige manier door het verkeer kunt loodsen, heb je inderdaad op dat moment geen recht meer op het roze papiertje, imo. :wink:

Nog nooit meegemaakt jij dus... Ik heb de eerste keer super gereden... en wat denk je.. 2 weken later krijg je de uitslag thuisgestuurd op alle 12 onderdelen ONVOLDOENDE!!! je krijgt dan nog 1 kans.. kost je eerst weer centjes.. je kunt er weer naartoe klootzakken met een lesauto die je zelf betaald..dag vrijnemen en dan maar hopen op je blote knietjes dat je een redelijker iemand aantreft..

tis gewoon geldklopperij , niets meer en niet minder...

RVV

Bericht door RVV » 05 aug 2008, 23:53

allen schreef:Als je echt onbeperkt je gang mag gaan op je eigen grond lijkt het me wel leuk om een huisje met 500m2 grond ernaast te hebben. Baantje a la Malmedy maken en iedere dag rondcrossen. 8)

LOL ik heb een stukje grond van 800 vierkante meter.. Maar het enige wat mogelijk is, is met de driewielertjes van de kids rondom het huis :lol: maw is niks qua ruimte om iets te willen :wink: Ik kan wel eens proberen om een stukje land van een paardeboer te kopen, naast ons. Hek er om heen en asfalteren :lol: :lol:

siegerdehaan89
Auto: Land Rovers / Alfa Romeos

Bericht door siegerdehaan89 » 06 aug 2008, 00:04

Siegertje denkt aan een minimeetingkje als zijn oudertjes niet thuis zijn.... :D

http://video.google.com/videosearch?q=g ... itesearch=#

(ongeveer anderhalf hectare waarvan een hectare te misbruiken valt? :twisted: )

Heb trouwens wel een groot probleem als mijn ouders een ongeploegd weilandje zien maar ach, ik ben ook het huis nie uitgeschopt toen ik een kart kocht en ermee over de weg ging rijden (ja, ook over de weg tussen laren en lochem, auto's inhalen :lol: )

Plaats reactie