Ja....hier niet meer Christoph. Dit is een vak uit de Master, één van mijn core courses. Helaas werkt het daar niet zo en zijn de vragen wel degelijk compleet anders.Christoph schreef:Jawel man, laat je iemand het orginele tentamen meenemen, her is toch weer bijna hetzelfde bij het o zo mooie RSMMark Nauta schreef:Ja, ik baal er echt goed van. Potverdrie exact in die week gewoon een tentamen. Ik was er al bang voor......En om die nu te laten lopen en voor de her te gaan vind ik wat te ver gaan eigenlijk.René130i schreef:Jammer Mark, dat je dit moet missen.Succes verzekerd.
@ Nandor. Ik normaal ook, maar wil nu de handel toch wel eens snel afronden. Moet nu eigenlijk ook keihard studeren voor een tentamen van morgen, maar motivatie is bijna op het nulpunt.
@ Metchu, ik weet dat ze daarvoor zijn, maar het risico is me te groot. Als ik hem dan niet haal in die herkansing, door wat voor reden dan ook. Dan heb ik een heel groot probleem. Dat risico wil ik niet gaan nemen. Beetje zonde van de afgelopen 3 jaar anders.