En dan dus ook voorstellen
- Peter Tunissen
- Downforce Hans
ER is maar 1 goeie fries en dat is een diepfries 8)Mark Nauta schreef:Welkom hier Jouke!!
Hele gave Lotus heb je. Petje af. Vind de kleur echt heerlijk staan. Je naam klinkt Fries, oorspronkelijk Fries misschien?? We moeten toch het gehalte Friezen hier een beetje hoog zien te houden.
Lekker netjes houden die Elise zo. Ziet er nu gewoon mooi en origineel uit. Zo horen ze!
Heel veel plezier op DF en dan dus tot ziens op een/de meetings.
Groeten,
Mark Nauta
www.marknauta.nl

- Stéphane
Grappig, ik denk er precies zo over. Ik heb alleen nog geen problemen met in de deur slaan gehad omdat ik flippers aan mijn stuur heb in mijn andere autoJouke Dijkstra schreef:Ik was eerst nog van plan de auto om te bouwen naar linksgestuurd, echter na de eerste 5 minuten ging dat idee al het raam uit. Rechts of links rijden blijkt voor mij niet uit te maken, allebei net zo natuurlijk. Bij het wisselen van links naar rechts en omgekeerd is het alleen even uitkijken waar de pook ook alweer zit. Regelmatig met mijn vuist hard een deur in geslagen![]()

Ik zie dit net pas, maar ik kom ook uit (de regio) Rotterdam.Jouke Dijkstra schreef:Ik kom uit de regio Rotterdam, als je daar een keer een gele Elise ziet rijden ben ik het waarschijnlijk!
Die 160pk is dan vanwege Sport 160-motor of iets dergelijks?