[01-09-2008] EM @ CPZ deel I
- Peter Tunissen
[01-09-2008] EM @ CPZ deel I
Volgens mij lopen er hier nog wel een aantal mensen rond die dit jaar graag nog eens op Zandvoort wilden rijden. Voor DF gaat het er niet meer inzitten omdat ze tot ergens in november volgeboekt waren, maar wie interesse heeft kan op maandag 1 september tussen 17:00 en 19:00 weer het circuit op via Extreme Machines.
Meer info vind je hier:
http://www.extreme-machines.nl/forum/vi ... hp?t=39175
Opgeven kan gewoon hier in dit topic, Stephan heeft hier ook een account en PB't je de betalingsgegevens dan wel.
Meer info vind je hier:
http://www.extreme-machines.nl/forum/vi ... hp?t=39175
Opgeven kan gewoon hier in dit topic, Stephan heeft hier ook een account en PB't je de betalingsgegevens dan wel.
- Peter Tunissen
- Paul Broere
- Auto: Porsche Taycan / BMW Z4M / Mx5
interssant... tussen 17:00 en 19:00, dan kan ik zonder moeilijk doen gewoon ff 2 uurtjes lekker tot rust komen na mijn werk, lekker op het vertrouwde Zandvoort
€ 80 lijkt me zeer redelijk.
Ik zal even kijken of het inderdaad gaat lukken i.v.m. afspraken en vergaderingen op maandag... maar goede kans dat ik er bij ben! (al ben ik niet van EM... exclusief voor EM?)
In ieder geval een aantal die ik al vaker heb gezien, gezellig wordt het sowieso (al zal ik met "maar" 2 uur veel op de baan zijn uiteraard)
€ 80 lijkt me zeer redelijk.
Ik zal even kijken of het inderdaad gaat lukken i.v.m. afspraken en vergaderingen op maandag... maar goede kans dat ik er bij ben! (al ben ik niet van EM... exclusief voor EM?)
In ieder geval een aantal die ik al vaker heb gezien, gezellig wordt het sowieso (al zal ik met "maar" 2 uur veel op de baan zijn uiteraard)
-
- Downforce Hans
- Downforce Hans
- Paul Broere
Het is excuslief voor EM +een beetje DF Mocht je mee willen schrijf dan hier je naam:
1. Paul Broere (BMW e30 325i)
2.
3.
4.
5.
dan komt de rest vanzelf wel
Ik heb me trouwens gister ook even aangemeld op EM forum... dus zal het daar ook wel ff in de groep gooien.
Ik wou mijn auto trouwens ook heel houden als het kan... gaat dat lukken? (als het aan mij ligt in ieder geval wel
)
1. Paul Broere (BMW e30 325i)
2.
3.
4.
5.
Ik heb me trouwens gister ook even aangemeld op EM forum... dus zal het daar ook wel ff in de groep gooien.
Ik wou mijn auto trouwens ook heel houden als het kan... gaat dat lukken? (als het aan mij ligt in ieder geval wel

- Jeroen van Emmerik
- Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992
exclusief... haha laat me niet lachen! dit staat ook op supras.nl en shoreline-tuning.nl.. en als je je best doet op nog wel meer (denk aan gummen en andere merken fora) hoe exclusief wil je zijn!Metchu schreef:Het is excuslief voor EM +een beetje DFMocht je mee willen schrijf dan hier je naam:
1.
2.
3.
4.
5.

- Paul Broere
We konden ons in dit topic opgeven??
Ik zou graag inderdaad definitief mee willen doen!
Zo'n kans, op deze prima tijd kan ik niet laten liggen.
Peter... ik pb je even (maar daar krijg je zelf wel bericht van
)
edit: (16-08) zojuist Stephan op EM gevonden, ik heb hem ook ge-pb't
edit2: (19-08) ook voor de "volle" 2 uur graag!
trouwens nog geen reactie van Stephan...
Ik zou graag inderdaad definitief mee willen doen!
Zo'n kans, op deze prima tijd kan ik niet laten liggen.
Peter... ik pb je even (maar daar krijg je zelf wel bericht van

edit: (16-08) zojuist Stephan op EM gevonden, ik heb hem ook ge-pb't
edit2: (19-08) ook voor de "volle" 2 uur graag!

trouwens nog geen reactie van Stephan...
Laatst gewijzigd door Paul Broere op 19 aug 2008, 09:54, 2 keer totaal gewijzigd.
- Paul Broere
-
Re: [01-09-2008] EM @ CPZ deel I
Ik was inderdaad even op vakantie
Paul en Cor hebben zich op EM aangemeld zag ik.
Fury stuur ik even een PB>

Paul en Cor hebben zich op EM aangemeld zag ik.
Fury stuur ik even een PB>
-
Re: [01-09-2008] EM @ CPZ deel I
Nog maar een paar dagen!
Rijders dienen maandag om 16:30 uur aanwezig te zijn.
Parkeren op het paddock en verzamelen VOOR de Mickey's bar. Ik sta aan 1 van de tafeltjes buiten voor de startnummers en instructie etc.
Wie nog niet heeft ingeschreven maar wel mee wil doen moet zich even snel inschrijven, als overmaken per bank niet lukt dan mag er ook ter plekke worden betaald, als je maar een helm mee neemt en op tijd komt, want na 17.00 uur zit ik zelf achter het stuur
Rijders dienen maandag om 16:30 uur aanwezig te zijn.
Parkeren op het paddock en verzamelen VOOR de Mickey's bar. Ik sta aan 1 van de tafeltjes buiten voor de startnummers en instructie etc.
Wie nog niet heeft ingeschreven maar wel mee wil doen moet zich even snel inschrijven, als overmaken per bank niet lukt dan mag er ook ter plekke worden betaald, als je maar een helm mee neemt en op tijd komt, want na 17.00 uur zit ik zelf achter het stuur