Zonde!
- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
Ach, voor de prijs van een Golf heb je zo weer een andere:
http://www.targetweb.nl/shop/article.asp?article=26851
http://www.targetweb.nl/shop/article.asp?article=26851
-
- Berichten: 55146
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Tering, zijn die Testarossas zó 'voordelig' de laatste jaren? Of mis ik iets in de advertentie ofzo?Stéphane schreef:Ach, voor de prijs van een Golf heb je zo weer een andere:
http://www.targetweb.nl/shop/article.asp?article=26851
Was in de beginjaren (1985) 'gek'op dat ding. Nu niet meer. Prestaties zijn redelijk matig voor zo'n koningsFerrari toendertijd. En broertje 288GTO en F40 waren gewoon leuker.

-
- Berichten: 5506
- Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
- Locatie: Friesland www.130i.nl
- Topfuel
- Berichten: 1916
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 11:29
- Peter Tunissen
- Berichten: 8386
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Geelhoed
- Berichten: 1476
- Lid geworden op: 10 dec 2007, 10:51
- Eric H
- Berichten: 3641
- Lid geworden op: 15 feb 2008, 10:09
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
- Locatie: Zoetermeer
Hehe...
Heb hier ooit een flinke discussie over gehad met en collega, nota bene een afgestudeerde HTS-er Autotechniek.
Hij bleef er bij dat een platte V12 ( V12 met blokhoek van 180 graden ) het zelfde was als een 12 cilinder boxer motor.
Ik wist zelf niet het exacte verschil ( hier heb ik even een hulplijn voor ingeroepen ) maar dat het een verschillende bloklayout was wist ik wel zeker..
Volgens mij is het zo dat bij een boxer motor er twee drijfstangen op één kruk zitten, en bij een platte V12 heeft iedere drijfstang zijn eigen kruk.
Toch ????
EDIT, net andersom......ik had het kunnen weten dat Geelhoed sneller en beter zou zijn
Heb hier ooit een flinke discussie over gehad met en collega, nota bene een afgestudeerde HTS-er Autotechniek.
Hij bleef er bij dat een platte V12 ( V12 met blokhoek van 180 graden ) het zelfde was als een 12 cilinder boxer motor.
Ik wist zelf niet het exacte verschil ( hier heb ik even een hulplijn voor ingeroepen ) maar dat het een verschillende bloklayout was wist ik wel zeker..
Volgens mij is het zo dat bij een boxer motor er twee drijfstangen op één kruk zitten, en bij een platte V12 heeft iedere drijfstang zijn eigen kruk.
Toch ????
EDIT, net andersom......ik had het kunnen weten dat Geelhoed sneller en beter zou zijn

- Jeroen van Emmerik
- Berichten: 665
- Lid geworden op: 15 apr 2008, 17:09
- Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992
het is dat je jezelf meteen corrigeert... anders had ik het gedaan!EHA schreef:Hehe...
Heb hier ooit een flinke discussie over gehad met en collega, nota bene een afgestudeerde HTS-er Autotechniek.
Hij bleef er bij dat een platte V12 ( V12 met blokhoek van 180 graden ) het zelfde was als een 12 cilinder boxer motor.
Ik wist zelf niet het exacte verschil ( hier heb ik even een hulplijn voor ingeroepen ) maar dat het een verschillende bloklayout was wist ik wel zeker..
Volgens mij is het zo dat bij een boxer motor er twee drijfstangen op één kruk zitten, en bij een platte V12 heeft iedere drijfstang zijn eigen kruk.
Toch ????
EDIT, net andersom......ik had het kunnen weten dat Geelhoed sneller en beter zou zijn

zonde van de auto (als je een lief hebber bent) , maar persoonlijk vind ik die generatie Ferarri opgevoerde FIATS!!
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten