Bezocht: Target International Eindhoven

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Topfuel

Bezocht: Target International Eindhoven

Bericht door Topfuel » 01 aug 2008, 21:35

Van de week was ik in de buurt van Eindhoven en het schoot me ineens te binnen dat Target International daar zit. Een bedrijf wat al vaak besproken is door zijn lage prijzen met (exclusieve)occasions. Mij viel op internet het bedrijf op door het grote aanbod aan Elise's en Exiges. Echter zijn de prijzen hiervan allemaal excl. BPM en zijn ze rechts gestuurd. Er staan echter heel wat meer auto's (en meer bijzondere). Toen ik aankwam viel me op dat het bedrijf niet lijkt op een auto bedrijf of what so ever. Er stonden alleen maar hoogwerkers en kranen buiten en aan de bali trof ik wat Duitse vracht wagen chauffeurs aan, geen verkopers o.i.d. De man die me aansprak verwees me naar loods 11, hij zou komen als hij klaar was maar zo ver is het niet gekomen aangezien hij er naar 22min nog niet was.

Aangekomen in loods 11 trof ik dit aan :shock: :

Mod edit: Foto's zijn tijdelijk verwijderd.
Laatst gewijzigd door Topfuel op 02 aug 2008, 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Topfuel

Bericht door Topfuel » 01 aug 2008, 21:39

Foto’s zijn niet al te best van kwaliteit, je krijgt wel een indruk van het bedrijf. Op een paar hokken naar zijn het toch bijna allemaal exclusieve auto’s, alleen een 130i ontbrak :lol: Ik heb helaas niet met een medewerker gesproken maar het lijkt hier te gaan om een handels onderneming voor (dure)(import) auto’s en van allerhande voertuigen en gadgets. Op de een of andere manier werd ik niet direct enthousiast om hier een auto te kopen, aangezien de auto’s allemaal onder een dikke laag stof stonden, (kleine)schade hadden of half gedemonteerd waren. Toch vond ik het leuk om eens rond te kijken naar deze bijzondere goed gevulde loods met auto's. Ik denk dat als je goed oplet, je hier best een exclusieve auto kunt scoren voor een lage prijs...

Hier een linkje van de website: http://www.targetweb.nl/

Gr. TF

Mod edit: Foto's zijn tijdelijk verwijderd.
Laatst gewijzigd door Topfuel op 01 aug 2008, 21:45, 4 keer totaal gewijzigd.

Dennis van der Schoot

Bericht door Dennis van der Schoot » 01 aug 2008, 21:40

Goeiendag :shock:

GTRene

Bericht door GTRene » 01 aug 2008, 21:41

sodejuh, daar staat serieuze sh*t bij zeg :shock: candy store :lol: en de meesten onder de stof, je betaald voor wat je krijgt, gewoon een ongewassen auto maar dat kan je zelf en als dat wat duizend euro scheelt is mooi meegenomen toch...leuk, nog wat goede ideeen aan overgehouden of die wil ik? :lol:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 01 aug 2008, 21:42

Dus je liep daar ziels alleen? :) Je dacht zeker: Heaven looks like a square box...

Die blauwe E30 M3 vind ik wel opvallend. Redelijk oude auto tussen al dat exotische spul. Kostie?
Edit: 10.5k http://www.targetweb.nl/shop/article.asp?article=32895 Wat een gave E30 M3 zeg. Die kleur is echt whoopy! :)
Die gasten hebben echt veel te koop zeg, check die site.
Laatst gewijzigd door Dennis Cavallino op 01 aug 2008, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Topfuel

Bericht door Topfuel » 01 aug 2008, 21:47

Dennis Cavallino schreef:Dus je liep daar ziels alleen? :) Je dacht zeker: Heaven looks like a square box...

Die blauwe E30 M3 vind ik wel opvallend. Redelijk oude auto tussen al dat exotische spul. Kostie?
Was idd een soort van ''Car Heaven'' idd, op de website staan alle prijzen...

peer

Bericht door peer » 01 aug 2008, 21:53

WTF... Daar had ik nog nooit van gehoord ondanks dat ik uit de buurt van eindhoven kom :shock:

Toch een keer langsgaan zo'n ferrari 348TB is toch wel intressant! en nog nieteens zo enorm duur!

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 01 aug 2008, 22:06

Lol @ opmerking TF ;).

Ik kende het bedrijf ook wel van naam en van een paar mensen die er geweest waren, maar dit is echt niet normaal zeg. Kijk dan wat daar staat!!!!
Gewoon ook 4x Lamborghini. Een schitterende Diablo 2wd, mooie Murcie Roadster, Gallardo Spider en een mooie zwarte Jalpa. Daarnaast ook gewoon een CGT, 2x SLR etc. etc. :shock: :shock:

Ook maar eens een kijkje nemen.

GTRene

Bericht door GTRene » 01 aug 2008, 22:22

DF meet :lol: en dan op dat grote terrein? tevens een 400meter sprintje organiseren, en daarna een Mactrek ofzo :wink:

Stéphane

Bericht door Stéphane » 01 aug 2008, 22:37

OMG :shock: Dat is echt meer dan ik gedacht had. Wel slim gedaan van die gasten, wat ze pakken alles wat ze pakken kunnen. Volgens mij 80% van Piston Heads vandaan denk ik zo maar.

stefan740

Bericht door stefan740 » 01 aug 2008, 22:40

Ik had er wel eens van gehoord maar dat je daar alleen in die hal met 150(?) dure auto's kan komen :shock:

M@rcel

Bericht door M@rcel » 01 aug 2008, 22:42

Lijkt wel zo'n loods uit een film...gestolen en gereed om verscheept te worden.

Mooi spul hoor, staat een aardig kapitaaltje zo onder het stof

DDX

Bericht door DDX » 01 aug 2008, 22:46

Waarom staan al die uk auto's in nl dan, lijkt me dat je die toch makkelijker kan verkopen in de uk zelf ?
Of wat is de gedachte/truc hierachter ?

RudolfNW

Bericht door RudolfNW » 01 aug 2008, 22:50

Zat ik ook aan te denken...

Zijn er hier veel mensen die een RHD auto willen?

Lijk mij niet...

En de BPM moet er ook nog overheen, dus hoeveel scheelt het uiteindelijk?

En zonder garantie...

Bij een merk dealer kopen zonder garantie kan ook en heb je ook dikke korting!

Verder staan er wel top auto's!
Paar groene platen mee en ik vermaak me wel een weekje :lol:

RobS

Bericht door RobS » 01 aug 2008, 23:08

RudolfNW schreef:Zat ik ook aan te denken...

Zijn er hier veel mensen die een RHD auto willen?

Lijk mij niet...

En de BPM moet er ook nog overheen, dus hoeveel scheelt het uiteindelijk?

En zonder garantie...

Bij een merk dealer kopen zonder garantie kan ook en heb je ook dikke korting!

Verder staan er wel top auto's!
Paar groene platen mee en ik vermaak me wel een weekje :lol:
Ik begrijp het ook niet helemaal, er staat voor een kapitaal in die loods, het merendeel staat er al een jaar of langer. Dat spul schrijft af bij het leven en toch blijven de prijzen vast en is onderhandelen niet mogelijk.

Moderator

Bericht door Moderator » 01 aug 2008, 23:49

Hoi Topfuel,

Indrukwekkend, alleen vragen we ons af of je toestemming heb gekregen voor het maken van foto's en vooral toestemming voor het publiceren van deze foto's hiero op DF. Danwel een andere site.

Niet om te zeiken ofzo, in al je enthousiasme kunnen we het wel voorstellen en het zijn leuke snoepjes om te bekijken..

Alleen vragen we ons af of de eigenaren hier wel zo blij mee zullen zijn ?

Om hier gezeur mee te voorkomen willen we eerst met de overige moderators overleggen of we dit op DF moeten laten staan.

Tot die tijd verplaatsen we dit topic even naar een afgesloten gedeelte.

Je moet het niet als censuur zien maar we willen geen vervelende toestanden met advocaten ed. En als beheerders van DF zijn we toch verantwoordelijk wat op onze site word geplaatst.

We hopen voorlopig op je begrip, indien het moderatorteam verder geen probleem ziet dan plaats ik je topic weer terug naar forum algemeen.

gr modteam

Dexter

Bericht door Dexter » 02 aug 2008, 11:47

Zoals al elders gemeld is het topic weer terug, vooralsnog even zonder de foto's.
Na overleg met Target komen die eventueel weer terug in de startpost.
Tot zolang zullen jullie het even met de Target website moeten doen of Topfuel een PB'tje sturen met een verzoek om de link naar de foto's te willen geven....:wink:

Casper

Bericht door Casper » 02 aug 2008, 11:51

Jezus, wat een bedrijfsvoorraad :shock: :shock: :shock: Dat is toch bijna niet te bekostigen?

Dexter

Bericht door Dexter » 02 aug 2008, 11:55

Casper schreef:Jezus, wat een bedrijfsvoorraad :shock: :shock: :shock: Dat is toch bijna niet te bekostigen?
Daar zul je nog raar van opkijken!
Heb voor Autoweek eens een shoot gedaan van een 'Great Wall' SUV uit China en kwam daarvoor bij een bedrijf op Moerdijk terecht.
Daar stonden ook hele hopen exclusieve auto's in loodsen die naar het Midden-Oosten en Rusland werden verkocht.
Dikke BMW's, Mercedessen en Amerikanen en ook een aantal exoten en bijna allemaal in wit.
Er is veel meer te zien dan we weten..... :shock:

Luuk

Bericht door Luuk » 02 aug 2008, 12:04

Ik ben er nu ook al twee keer gaan kijken. De eerste keer kwam ik er per toeval terecht, dus ik wist ook even niet wat ik zag!! :shock:

Stéphane

Bericht door Stéphane » 02 aug 2008, 13:05

@Rudolf: antwoord op veel van jouw vragen is 'nee', dus daar kun je je voordeel mee doen. Alleen als de kwaliteit van de auto's in het algemeen vergelijkbaar is met die van de Elises daar zou ik ze laten staan. Ik ben er zelf nooit gaan kijken, maar de verhalen die ik hoor zijn niet positief.

BPM valt in veel gevallen trouwens ook nog wel te overzien.

Xave30

Bericht door Xave30 » 02 aug 2008, 14:36

Awesomeness.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 02 aug 2008, 15:01

Ik ben er vorig jaar wezen kijken voor een Z3 Coupe en een 968CS die ze hadden staan. Vriendelijke gasten daar en het bedrijf komt ook prima over. Wel lijken de prijzen scherper dan dat ze zijn en hebben veel auto's kleine schades. Voor een Z3 kwam ik gewoon op 15K zonder garantie en met een kenteken wat ik dan zelf moest regelen. Voor dat geld kon ik elders ook wel terecht en dan met (Bovag) garantie. Ook kun je niet uitgebreid proefrijden. Alle auto's hebben wel boekjes maar het schijnt dat de meesten gewoon via Ebay e.d. "blind" gekocht worden. Leuk bedrijf maar persoonlijk vind ik de prijzen niet scherp genoeg om er werk van te hebben en risico's te nemen :wink:

Topfuel

Bericht door Topfuel » 03 aug 2008, 18:37

Hier een leuk voorbeeldje:

[img:640:480]http://autotelegraaf.nl/images/speurder ... ig.gen.jpg[/img]

Prijs: € 23.950 (€ 240 p/m)
Bouwjaar: maart 2005
Carrosserie: coupé
Brandstof: benzine
Kleur: blauw metallic
Kilometerstand: 11.250
Cilinderinhoud: 1.796 cc
Deuren: 2

Extra's:
ABS, airbags voor, airconditioning, Bumpers in carrosseriekleur, centrale vergrendeling, Derde remlicht, Getint glas, Lederen stuurwiel, lichtmetalen velgen, Sportinterieur, Sportonderstel, Sportstoelen, Sportstuur, Sportuitlaat, Sportuitvoering, startonderbreker, stuurbekrachtiging, warmtewerend glas
Opmerkingen:
Engelse registratie. Stuur rechts. Mijlen KM teller. Excl.BPM. Marge particuliere auto (dus er komt geen BTW meer bij). Gerepareerde voorschade.

De BPM voor deze auto is nog +- €7000 euro dan kom je in totaal uit op €31.000 voor een Exige, hij heeft een kleine schade gehad en is rechtsgestuurd maar toch een goede prijs lijkt me...

Tom

Bericht door Tom » 03 aug 2008, 18:44

Tja ligt aan die voorschade. Als dat aan het alu chassis is geweest dan is die auto nog steeds total-loss ;)

Plaats reactie