En die is er compleet onder bezweken, for sale!Michel Pol schreef:geld bij drukken .com
Ja, en ook nog eens in 3 maanden tijd hoor ik net.. das ruim 5.166.666.667 per maand/ 172.222.222 per dag !!Niels schreef:15,5 miljard verlies voor GMHoe blijft zo'n bedrijf bestaan
:
Ik voorspel een fusie tussen alle grote amerikaanse fabrikanten, geen andere autofabrikant die daar z'n vingers aan durft te branden. Een andere optie is dat ze opgekocht door de chinesen, voor hun zou het alleen zijn om een technologische vooruitgang te krijgen.Stéphane schreef:Dit is echt bizar inderdaad.
Ik voorspel overname van GM door Volkswagen of Toyota. Wie biedt meer?
Dan laten die chinezen het eerst kapot gaan denk ikScotsman schreef:Ik voorspel een fusie tussen alle grote amerikaanse fabrikanten, geen andere autofabrikant die daar z'n vingers aan durft te branden. Een andere optie is dat ze opgekocht door de chinesen, voor hun zou het alleen zijn om een technologische vooruitgang te krijgen.Stéphane schreef:Dit is echt bizar inderdaad.
Ik voorspel overname van GM door Volkswagen of Toyota. Wie biedt meer?
Ik ben benieuwd Sjoerd, wat zijn de resultaten van het pensioenfonds dan of is dat niet inzichtelijkSjoerd schreef:GM wordt gefinancierd vanuit het pensioenfonds; bekijk daar de resultaten van het het gaan opeens niet zo slecht met GM
Tsja als je nagaat dat zo'n recordverlies slechts 7,5% verlies van de koers oplevert zit er ergens toch een addertje onder het gras. Andere kant, ik lees net dat GM 26 miljard in cash heeft en nog een extra 15 miljard cash wil ophalen door kosten te minderen, lenen en verkopen van bezittingen.Sjoerd schreef:GM wordt gefinancierd vanuit het pensioenfonds; bekijk daar de resultaten van het het gaan opeens niet zo slecht met GM
Gebruikers op dit forum: 328Ti, Berry1000RR, beske, Beut67, EricYellow, Forza, Google [Bot], Joost H., Kadett, Martijn M, maurizio, MParallel, Peter-Paul, Wimo, WJ en 2 gasten