Telefonie en wat doe je er eigenlijk mee?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Christoph

Bericht door Christoph » 30 jul 2008, 10:08

Maybe leuk voor ook wat iPhone bezitters hier:

http://www.drivingsports.com/blog/2008/ ... s-tur.html
Dynolicious has just brought out a real-time automotive performance software application for the Apple iPhone and iPod Touch units running the iPhone 2.0 software. Priced at just $12.99, the Dynolicious software offers a real-time readout of of acceleration, lateral G, braking G, standard drag racing timing, and it calculates wheel horsepower from the data you provide on weight and drivetrain efficiency.
Het is geen professioneel tooltje natuurlijk, maar het zal vast wel iets doen :)

Christoph

Bericht door Christoph » 30 jul 2008, 14:41

LOL, ik post het hier.. en nu staat het op autoblog.

*zwaait naar Wouter*

Shakes

Bericht door Shakes » 01 aug 2008, 18:16

Vanmiddag Vodafone aan de lijn gehad over de laatste rekeningen die MI te hoog waren.

Daarna T-mobile gebeld en meteen de nieuwe Iphone besteld met abbo.

Ben benieuwd!

N.

Asief

Bericht door Asief » 05 aug 2008, 10:25

Nandor schreef:Vanmiddag Vodafone aan de lijn gehad over de laatste rekeningen die MI te hoog waren.

Daarna T-mobile gebeld en meteen de nieuwe Iphone besteld met abbo.

Ben benieuwd!

N.
Niet in je broekzak bewaren als je ballen je lief zijn: http://tweakers.net/nieuws/54867/nieuwe ... ekzak.html :o

Shakes

Bericht door Shakes » 05 aug 2008, 12:25

Ooh ja onder het motto let goed op!

Ik had dus gebeld met Vodafone en de medewerkster, naam vergeten op te schrijven, vertelde dus dat ik eind september kon vertrekken. Ik gister even bellen omdat de Iphone maandag al binnen is maar ze hadden nog niets van T-Mobile ontvangen. "U heeft nog wel drie maanden opzegtermijn" Ondanks wat haar collega dus zei.

Redelijk pissed want ja "dat zou een collega nooit zeggen" maar gaan nadenken over een oplossing en *insert lampje* mijn abbo naar de goedkoopste laten omzetten, blox eraf hoppakee. Ipv 60 in de maand naar 7.50. Vond het wel een creatieve. Vanaf maandag een tijdelijk nummer en dan maar drie maanden met twee van die dingen lopen.

Overigens op de Gay Pride de nieuwe Iphone al in de handen gehad, strak ding!

Overstappen bij grote bedrijven, no matter what is KUT!

N.

Plaats reactie