10 miljoen
- RVV
Oké kan ik me voorstellen, maar het is volgens mij steeds de oppositie die hard roept, "130i, 135i en consorten"Maar hier vind ik het toch ook wel een beetje irri worden dat in elk topic waarin een keuze gevraagd wordt er gelijk weer bmw geroepen wordt terwijl dat niet gevraagd wordt, een keer is leuk, maar in elk topic

Toch staat er een paradox in je bovenstaande zin.. "een keuze gevraagd wordt er gelijk weer bmw geroepen wordt terwijl dat niet gevraagd wordt"
Als er een keuze word gevraagd behoort een BMW OOK tot die keuze.. TENZIJ expliciet BMW is uitgesloten door de vraagsteller/topicstarter.. zover ik lees en ik lees best veel (kuch) word heel zelden BMW specifiek uitgesloten.
De ellende is dat je eigenlijk niet om een BMW heen kan in de afweging tot een nieuwe/andere auto. let op het woord afweging hé

allen ik heb het over straatauto's niet over raceaut'sallen schreef:Luco, die oude, bone stock M3 is weegt net zo weinig als je geprepte kleine hok? Meten met twee maten noem ik dat. En geloof me, ik ben ECHT geen bmw fan.

Dat is inderdaad geen eerlijk vergelijk.
Back on topic
Met 10 miljoen, nooit een bmw

O jawel dan een M3 csl kopen nieuw en dan met 200 langs de betonwand van cpz schrapen, heerlijk lijkt me dat

Of dat met een proefrit doen en hem dan terugbrengen en vragen: heeft u ook een groene.
Kijken hoe ze reageren

-
Geef me dan eens een voorbeeld van een klein goedkoop autootje vergeleken met een 'oude m3' uit dezelfde periode. Dan weet ik iig waar je over praat. Ik heb met 10 miljoen op zak ook geen enkele behoefte aan een bmw maar Renaults heb ik net zo min wat mee. :twisted:
Sterker nog, ik heb eigenlijk nog geen ton nodig om dat te kopen wat ik wil hebben. Ik ben een bevoorrecht mens. 8)
Sterker nog, ik heb eigenlijk nog geen ton nodig om dat te kopen wat ik wil hebben. Ik ben een bevoorrecht mens. 8)
-
- Auto: Fun Damn Mentally
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Met een M3 tijdens de toertoct kregen ze mij in mijn oude gtt niet gelost, tot de 140 kon die niet weglopenallen schreef:Zet die dan maar eens naast een een e36 m3. Stilstaande start naar 140. Ben zeer benieuwd. Nee, Luco moet iets anders in z'n trukendoos hebben.

wel iets grotere turbo op 0,86 bar
- InjectTheVenom
Och, Opel is ook niets en vooral niet in de ogen van een VW rijder, maar wat reed ik een tijdje geleden mooi weg al was het slechts redelijk langzaam? Een Corrado
Verder ben ik nog steeds van mening dat de overdaad aan BMW topics en posts af doet aan het (dacht ik?) algemene karakter van D-F en ben het wat dat betreft gedeeltelijk met Luco eens, ik bedoel, richt dan een aparte BMW club binnen D-F op.
En NEE ik moet echt geen overdaad aan Opel of Dodge topics ervoor in de plaats hebben en NEE ik heb absoluut NIETS tegen BMW opzich voordat ik daar dalijk weer onderuit geschoffeld word (doe mij maar een E30, E36 of E46 M3 als ik de portemonnee had)! Wat wel mooi zou zijn is een wat betere balans.

En NEE ik moet echt geen overdaad aan Opel of Dodge topics ervoor in de plaats hebben en NEE ik heb absoluut NIETS tegen BMW opzich voordat ik daar dalijk weer onderuit geschoffeld word (doe mij maar een E30, E36 of E46 M3 als ik de portemonnee had)! Wat wel mooi zou zijn is een wat betere balans.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Er zijn toch zat andere draadjes? Dus keus genoeg, kan het niet eens zijn met je opmerking.InjectTheVenom schreef:Och, Opel is ook niets en vooral niet in de ogen van een VW rijder, maar wat reed ik een tijdje geleden mooi weg al was het slechts redelijk langzaam? Een CorradoVerder ben ik nog steeds van mening dat de overdaad aan BMW topics en posts af doet aan het (dacht ik?) algemene karakter van D-F en ben het wat dat betreft gedeeltelijk met Luco eens, ik bedoel, richt dan een aparte BMW club binnen D-F op.
Dacht ik ook al eens eerder besproken..............................
- Francisco
-
Haha, dat valt wel mee, in die lijst zijn alleen de DB4 GT, de SWB en de Macca's echt kostbaar, maar die maken ook dat die 10mil niet als sneeuw voor de zon verdwijnt. De rest zijn vooral auto's die in verzamelaarsogen relatief weinig waard zijn, maar voor mij wel heel veel DF vertegenwoordigen.Marcel van Meerbeek schreef:Lol @ Steve...daar moet geld bij![]()
10 miljoen?
- Niels v D
Niet alleen auto's natuurlijk..
Ten eerste een huisje in Noord Italië, aan de zee ergens.
Daarbij een grote luxe garage met vloerverwarming en zo..
dan de auto's.
Alfa tipo 33
Alfa Montreal
Alfa 75 IMSA
Alfa 8c (oud)(voor Mille Miglia ofzo)
Alfa 8c (nieuw)
Lancia stratos.
Maserati quattroporte(nieuw)
Bmw E30 M3
993 RS
997 Gt3 RS
MG A twincam coupé
MG B V8 GTS met 3/400 pk
MG C GTS (een echte, voor rally's )
Riley Brooklands
TVR Griffith 500
TVR sagaris
Een formuleauto, denk aan formule 3 ofzo?
een impreza WRC
Parijs dakar buggy
en natuurlijk de 130i het blijft DF, natuurlijk..Wil geen ban riskeren.
Ten eerste een huisje in Noord Italië, aan de zee ergens.
Daarbij een grote luxe garage met vloerverwarming en zo..
dan de auto's.
Alfa tipo 33
Alfa Montreal
Alfa 75 IMSA
Alfa 8c (oud)(voor Mille Miglia ofzo)
Alfa 8c (nieuw)
Lancia stratos.
Maserati quattroporte(nieuw)
Bmw E30 M3
993 RS
997 Gt3 RS
MG A twincam coupé
MG B V8 GTS met 3/400 pk
MG C GTS (een echte, voor rally's )
Riley Brooklands
TVR Griffith 500
TVR sagaris
Een formuleauto, denk aan formule 3 ofzo?
een impreza WRC
Parijs dakar buggy
en natuurlijk de 130i het blijft DF, natuurlijk..Wil geen ban riskeren.
- Peric
- Downforce Bjorn
- Macboy