Maargoed, ik had al een tijdje een afspraak staan voor een proefrit in de witte 125i Coupe van BMW Nederland, dus vandaag was het eindelijk zover, zal je altijd zien dat ik dan altijd van die zondagsrijders voor mijn neus heb.. echt waar, mooi dijkje: Busje voor me neus die niet door rijd, leeg stukje snelweg, taxi die hem ervoor gooit en met 1km verschil iemand inhaalt

De 125i valt tegen wat betreft vermogen eigenlijk is die gewoon ruim 200 kilo te zwaar en dat merk je met alles, sturen is gemaakt voor snelle snelweg bochten, onderstuur op korte bochten, even doortrekken in zijn 6 vanaf 130km moet je 3 verzetten terug om er een beetje mee voorruit te komen, het is duidelijk je moet een 135i hebben en dan graag met de Performance uitlaat, stuurwiel, en carbon achtervleugel en natuurlijk de stoelen.. die zitten werkelijk geweldig! Jullie kunnen hoog en laag springen maar een Mini met FWD (of een Lotus) stuurt echt 10x beter dan een dikke 1-serie, dit is gemaakt voor hoge snelheden maar niet voor de randstad, ik ga weer shoppen voor een GP

Het Performance stuur, is geweldig! Gkracht-meter, stopwatch, laptimer, gear shift indicator, olietemperatuur etc.. alles zit erin, je blijft ermee spelen en ligt super in de hand!
[img:534:400]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/58/23869.jpg[/img]
[img:534:400]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/58/23866.jpg[/img]
[img:534:400]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/58/23865.jpg[/img]
[img:534:400]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/58/23871.jpg[/img]
[img:534:400]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/58/23868.jpg[/img]
[img:534:400]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/58/23870.jpg[/img]
[img:534:400]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/58/23867.jpg[/img]