VertelvertelvertelErik schreef:die witte is ook weg :twisted:

Juist Jacco. En daarom ben ik ook niet zo van de R8. Iedereen is daar zo enthousiast over. Nou ik niet. Tuurlijk ziet die auto er goed uit, klinkt ie geweldig, is de afwerking top en loopt ie waanzinnig hard. Dat alles is het hem nu juist. Het is allemaal te gelikt! Een dergelijke auto hoort iets fouts te hebben, dat maakt ze zo goed. De R8 is niet fout en dat maakt hem dus niet goed.duifjes.com schreef:Nissan en R8 simple to drive.....is dat echt zo....waqnt dan is het voor mij geen supercar.
Een supercar heeft nukken en is niet makkelijk.
Mark Nauta schreef:Juist Jacco. En daarom ben ik ook niet zo van de R8. Iedereen is daar zo enthousiast over. Nou ik niet. Tuurlijk ziet die auto er goed uit, klinkt ie geweldig, is de afwerking top en loopt ie waanzinnig hard. Dat alles is het hem nu juist. Het is allemaal te gelikt! Een dergelijke auto hoort iets fouts te hebben, dat maakt ze zo goed. De R8 is niet fout en dat maakt hem dus niet goed.duifjes.com schreef:Nissan en R8 simple to drive.....is dat echt zo....waqnt dan is het voor mij geen supercar.
Een supercar heeft nukken en is niet makkelijk.
@ Erik, dat van die vriend van je is inderdaad een WTF momentje.
Mark Nauta schreef:... Iedereen is daar zo enthousiast over. Nou ik niet. Tuurlijk ziet die auto er goed uit, klinkt ie geweldig, is de afwerking top en loopt ie waanzinnig hard. Dat alles is het hem nu juist. Het is allemaal te gelikt! Een dergelijke auto hoort iets fouts te hebben, dat maakt ze zo goed. De GT3 is niet fout en dat maakt hem dus niet goed.
duifjes.com schreef:@Mark, ik zie en hoor regelmatig een R8 rijden dikke auto super geluid maar ik heb er niets mee *(althans ik heb er nog nooit mee gereden dus kan geen mening geven eigenlijk) maar jij snapt mij.
@Hugo dus een Porsche 911 is simple to drive? en een 135i? Ik heb het gewoon niet op 4x4 op auto's al is mijn dagelijks vervoer een 4x4.
Gebruikers op dit forum: Peter-Paul en 15 gasten